חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור את העסקים שלנו ולקבל תמורה ראויה לכסף - המדריך השלם

 

יוקר המחייה בישראל הוא מהגבוהים ביותר בעולם ואין אחד מאיתנו שלא מרגיש את זה על בשרו, במיוחד מי שבחר להקים משפחה, לקחת משכנתא ולגדל ילדים במדינה. אנשים עושים הכל כדי לחסוך, מגדילים את אחוזי המשרה, לוקחים עבודות נוספות ומנסים לצמצם הוצאות איפה שרק אפשר, וכמובן שזה לא תמיד פשוט

 

יוקר המחייה בישראל הוא מהגבוהים ביותר בעולם ואין אחד מאיתנו שלא מרגיש את זה על בשרו, במיוחד מי שבחר להקים משפחה, לקחת משכנתא ולגדל ילדים במדינה. אנשים עושים הכל כדי לחסוך, מגדילים את אחוזי המשרה, לוקחים עבודות נוספות ומנסים לצמצם הוצאות איפה שרק אפשר, וכמובן שזה לא תמיד פשוט. יחד עם זאת, כל אחד מאיתנו נדרש (מתוך בחירה ורצון או מתוך אילוץ) להוצאות גדולות וחריגות אחת לכמה זמן. מדובר על סכומים גדולים שעבדנו קשה בשביל האפשרות להוציא ועל כן חשוב שנשאיר את הכסף שלנו אצל העסקים שייתנו לנו תמורה הולמת ומשתלמת ככל שרק ניתן. 

ועדיין, נראה שרבים מאיתנו לא ממש יודעים לבחור את בעלי העסקים הללו וכך אנו עושים טעויות שגורמות ללא מעט עוגמת נפש. האם לבחור את העסק שנחשב למקצועי ביותר בתחומו? האם ללכת על העסק שיודע לתת את השירותים המיוחדים ביותר? האם לבחור במי שמציע לי את הצעת המחיר הזולה ביותר? ובכן, כמובן שקשה להגדיר במעט מילים את האקס פקטור הזה שהופך עוד עסק לעסק מצליח וכדאי באמת, אך בהחלט ישנם שלושה דברים עיקריים שחשוב להקפיד עליהם וכדי להסביר בדיוק למה אנחנו מתכוונים אנו רוצים להכיר לכם כעת שלושה עסקים שמדגימים את הדברים הללו בצורה ברורה. 

מקצועיות בדרגת מאסטר בתחום העשייה - מאלף הכלבים בוגר יחידת עוקץ נתן פרל

בראש ובראשונה אנו מאמינים כי עסק שאתם בוחרים בו הוא כזה שצריך להיות מקצועי ככל הניתן בתחום שלו. קחו למשל את מאלף הכלבים נתן פרל, כלבן ולוחם לשעבר ביחידת עוקץ בשירות סדיר וקבע וכיום אחד ממאלפי הכלבים המובילים והמוכרים ביותר בישראל. הסיבה לכך שכל כך הרבה אנשים שמחפשים אילוף כלבים במרכז בוחרים דווקא בפרל, היא שמדובר על אדם שהפך את התשוקה הגדולה שלו ביותר בחיים לעסק ועושה את מה שהוא אוהב באמת. 

במהלך שירותו הבין פרל כי טיפול בכלבים ואילופם זה הדבר שמעניין אותו יותר מכל וכך החליט ללמוד בצורה מעמיקה ומקיפה את התחום. הוא למד אצל המאלפים הגדולים בארץ ובעולם, לא וויתר על אף הרצאה וכנס והקפיד לתרגל באופן מעשי בעצמו על בסיס קבוע. כיום פונים אל פרל רבים המבקשים סיוע באילוף גורים, כאלו המתמודדים עם כלבים עם בעיות התנהגות שונות כתוצאה מטראומה נקודתית או מתמשכת או מסיבות אחרות, מי שמנסה להרגיל את הכלב שלו לסביבת מחייה חדשה וכאלו המחפשים הכשרה עבור כלבים טיפוליים. 

פרל יודע להציע את המעטפת השלמה של גישה נכונה למקצוע וידע מקצועי שלא יסולא בפז ובעצם נותן מענה פרטני לבעלי הכלבים. העסק הזה מראה לנו עד כמה חשוב לבחור בנותני שירות שהם מומחים בתחומם ולא בכאלו שעושים את זה "על הדרך".

חדשנות ויוזמה - בית הספר לאמנויות הבמה וסוכנות כישרונות טאלנט טים

אז דיברנו על החשיבות של התמחות בתחום, אבל הרבה פעמים מה שהופך עסק לעסק מומלץ הוא היכולת שלו לראות מה קיים בשוק, להבין בדיוק מה חסר ולהציע את השירות הייחודי שממלא את החוסר הזה. כדי להסביר בדיוק למה אנו מתכוונים אנו רוצים להכיר לכם את סוכנות טאלנט טים. הרעיון המיוחד שלה צמח מתוך הבנה שאמנים בתחילת דרכם, מוכשרים וטובים ככל שיהיו, לא מצליחים לסגור לעצמם מספיק אודישנים ולהגיע לעבודות שבאמת יתאימו להם. 

מדובר על סוכנות שהוקמה על ידי שמות ותיקים ומוכרים בתחום, כאלו שלהם קשרים קרובים עם אנשי מפתח רבים בתעשייה והם הבינו שאם יצליחו להביא לקדמת הבמה את אותם אמנים, ניתן יהיה ליצור שיתופי פעולה מענייינים ביותר. על כן הם מציעים לכל אמן בכל תחום להגיע אליהם ולצלם בעריכתם והדרכתם אודישן וידאו מקצועי. את קטע הוידאו הם יעבירו משם לעל המלהקים וחברות ההפקה הרלוונטיות וזה מעלה את הסיכויים פי כמה וכמה לקבל הצעות ולהשתלב הלכה למעשה בתעשיית הבידור הישראלית. 

מעבר לכך מדובר גם על בית ספר מעולה לאומניות הבמה שבו ניתן ללמוד עם מורים מוכרים מתעשיית הבידור כמו הילה סעדה ודין מירישניקוב קורסים חשובים כמו משחק מול מצלמה, קורס לקידום משפיענים וכוכבי רשת, פיתוח קול ועוד. מאז תחילת הפעילות של הסוכנות השיטה מוכיחה את עצמה ויותר ויותר שחקנים, זמרים, דוגמנים וכוכבי רשת נחשפים לעולם ופורצים עם התמיכה שקיבלו. מה המסקנה? חדשנות היא דבר חיובי תמיד ושווה לחפש את העסק שיודע לצאת מהקופסא ולהציע משהו שאחרים לא יודעים לתת. 

 

המעטפת השלמה - בית הספר המוביל לאילוף כלבים ה-dog college

נגיד שקמתם בוקר אחד וגיליתם שהמצבר שלכם ברכב התקלקל, אתם רוצים ללכת להחליף אותו ועל הדרך לתקן את הבעיה במערכת הסאונד שגיליתם כבר לפני חודשים. האם תלכו לשני מקומות שונים כדי לטפל בבעיות או שתעדיפו להגיע למקום אחד שיסגור לכם את כל הפינות? התשובה ברורה, וכדי להבין בדיוק מה זה עסק שהוא One Stop Shop במהותו כדאי להכיר את ה-dog college, בית הספר המוביל לאילוף כלבים במרכז. מדוע אם כך רבים מאלו המחפשים קורס מאלף כלבים בוחרים דווקא בהם?

ובכן, כנראה בגלל שמדובר על עסק שיודע להציע הרבה יותר מהבסיס. מעבר לקורס מלא של מאלפים עם תעודה מקצועית, ניתן להתחיל עם קורס בסיסי יותר שמתאים גם למי שרוצים רק להתנסות, ניתן ללכת על מגוון קורסים טיפוליים ואפילו להגיע מפעם לפעם באופן חופשי לבית הספר שבו נערכות הרצאות מעניינות פתוחות לקהל הרחב. 

מעבר לכך נראה כי מדובר על בית ספר מאובזר עם כל המתקנים החשובים, כולל סביבות רבות המדמות מחייה לצד בני אדם והצוות אפילו מקפיד לאמץ מדי שנה עשרות כלבים, לחנך ולטפל בהם ולמצוא להם בתים. את חלקם אגב מאמצים התלמידים שמגיעים למקום וזוכים לאלף אותם ולתרגל איתם את המקצוע המעניין. בשורה התחתונה, לצד חדשנות ומקצועיות ללא פשרות, מומלץ תמיד לפנות לעסק שייתן לכם שירות מקיף ככל שרק ניתן.  

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים