חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתנה למפקד – איך לעשות את זה נכון?

 

המפקד שלכם הוא האדם שאתם הערצתם לאורך כל השירות הצבאי. הוא נתן לכם את הכלים להיות חיילים טובים יותר אבל גם במקביל יצא את הסביבה המקצועית החממה והם מקבלת ביותר. ועכשיו, כאשר המפקדת שלכם מסיים את התפקיד שלו או בוחר להשתחרר, יש לכם יום אחד בלבד להוקיר תודה ולומר ש

 

המפקד שלכם הוא האדם שאתם הערצתם לאורך כל השירות הצבאי. הוא נתן לכם את הכלים להיות חיילים טובים יותר אבל גם במקביל יצא את הסביבה המקצועית החממה והם מקבלת ביותר. ועכשיו, כאשר המפקדת שלכם מסיים את התפקיד שלו או בוחר להשתחרר, יש לכם יום אחד בלבד להוקיר תודה ולומר שלום. ואתם רוצים לעשות את הכל בשביל לייצר חוויה בלתי נשכחת ומיוחדת במינה לאדם שאתם כל כך מעריכים. בדיוק מהסיבה הזו אפשר וצריך לרכוש מתנה למפקד ולחשוב על מתנות יצירתיות ומיוחדות שמתאימות בדיוק לאופי שלו. היום יותר מאי פעם חיילים שמחפשים לרכוש מתנה למפקד מנסים לשבור את השגרה, ולפעמים גם מצליחים לייצר חוויות מיוחדות ואישיות יותר.

רכישת מתנה למפקד – מה הם ארבעת הטיפים הכי חשובים שיש?

בבואכם לבצע הזמנה של מתנה למפקד כדאי לתת את הדעת על:

  1. תחומי העניין מחוץ לצבאמה המפקד שלכם אוהב לעשות בזמן הפנוי שלו. יש מפקדים שאוהבים לבלות עם בני המשפחה והחברים, ולכן אפשר לרכוש להם שוברי טיול ויש מפקדים שישמחו לקבל אביזרי כושר וספורט לשגרת היומיום שלהם.
  2. הקרבה הפיקודית ורמת הדיסטנס – מה היא מידת הקרבה האישית שיש לכם למפקד שלכם. אם זה הוא מפקד ישיר ואתם מתסדרים מעולה, ההשקעה במתנה חייבת לבוא לידי ביטוי בכל אלמנט של החוויה שאתם רוצים לייצר.
  3. הכרת התודהככל שמדובר על שירות משמעותי יותר ועל רצון להכיר תודה, השמיים הם הגבול. אם אתם מרגישים שיש לכם סיבות טובות מאוד לבחור מתנות אישיות עם משמעות, אז כדאי שתעשו את מירב המאמצים בשביל להראות שאתם מעריכים את עבודתו של המפקד ותשקיעו בפרטים הקטנים של המתנה.
  4. האיכות של המתנההיום אפשר למצוא מתנות בעלויות נוחות לכל כיס ועדיין להבטיח שאתם רוכשים מתנה למפקד באיכות גבוהה. כדאי מאוד למצוא את האיזון העדין בין עלות לבין תועלת, רק בשביל שאתם תדעו שהמפקד שלכם משתמש במתנה לאורך זמן ונהנה מהמוצר שרכשתם בשבילו.

 כל מה שאתם רוצים, בלחיצת כפתור אחת

כאשר אתם עובדים עם אנשי הצוות המקצועיים של מותג המתנות NIOS אתם יכולים לייצר את המתנה המושלמת לכל מפקד ולכל בעל תפקיד בצוות שלכם. בחירה מתוך קטלוגים יוקרתיים של מתנות ויצירה של מארזי מתנה מיוחדים. התאמה של פתרונות לצרכים אישיים ספציפיים. ואפילו עיצוב של מוצרים אישיים. כל אלו הם רק חלק קטן מאוד מהיכולות של אנשי הצוות שלנו ואנו נעשה את מירב המאמצים בשביל לאפשר לכם לבחור מתנה למפקד בסטנדרט הגבוה ביותר שקיים בשוק. אתם רק צריכים להגדיר מה היא המתנה המושלמת ואנחנו כבר נדאג לייצר אותה ולשלוח אותה עד למפקד שלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים