חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור בגדי ים במידות גדולות

 

התאמת חזייה היא תהליך שבו אישה לומדת את מידת החזייה הנכונה שלה ומוצאת חזייה שמתאימה לה

 

התאמת חזייה היא תהליך שבו אישה לומדת את מידת החזייה הנכונה שלה ומוצאת חזייה שמתאימה לה.

יש לציין שלחברות שונות יש שיטות שונות למדידת חזיות, אך יש כמה הנחיות כלליות שכדאי להקפיד עליהן. יש למדוד את היקף הצלעות שלך כדי לגלות מה גודל הרצועה שלך, ויש למדוד את האורך מלפנים לאחור כדי לגלות מה גודל הכוס שלך.

איך לבחור בגד ים לבעלת חזה גדול

בחירת בגד ים יכולה להיות קשה עבור נשים עם חזה גדול. את החיפוש אחר הבגד ים המושלם יש לתכנן היטב מבעוד מועד, ויש להתחיל בקנייה של המידה הנכונה. חשוב לוודא שהבגד ים מתאים לפני היציאה לחוף הים.

אם יש לך חזה גדול, בחרי בגד ים עם כוסות מרופדות בתחתית או כוסות מעוצבות. אלה נועדו לתמוך בשדיים כבדים ולהציע את התמיכה הטובה ביותר האפשרית. הרצועות צריכות להיות גם עבות ורחבות יותר מכיוון שהן צריכות להיות מסוגלות להחזיק את כל המשקל הנוסף הזה.

שימי לב כמה כיסוי מציע כל בגד ים הן מלפנים והן מאחור על ידי בדיקת תמונות הדגמים שלה או צפייה בסרטונים של הדוגמניות שלהן לובשות אותן. כך תוכלו לראות אם הם יכסו את מה שצריך או לא, לפני ביצוע הזמנה!

איך לבחור את החנות הנכונה לבגדי ים במידות גדולות

בחירת חנות בגדי הים הנכונה יכולה להיות קשה כאשר קונים בגדי ים במידות גדולות. החנויות שמוכרות בגדי ים במידות גדולות יותר לא תמיד אמינות בכל הנוגע לשירות לקוחות או בעלות מבחר מגוון של סגנונות ומותגים.

יום יום את עלולה למצוא את עצמך מחפשת שעות באינטרנט ומנסה למצוא בגד ים חדש שיתאימו לצרכים שלך, ואז את פשוט מוותרת, מתפשרת ורוכשת בגד ים שלא מתאים למבנה הגוף שלך ולוחץ לך.

על מנת להימנע מתסכול זה, הנה כמה טיפים כיצד לבחור את החנות הנכונה לבגדי ים במידות גדולות:

את תמיד יכולה לשאול את החברים ובני המשפחה שלך לדעתם על איזו חנות הייתה להם חווית הקנייה הטובה ביותר לפני שתתחילי לחקור בעצמך.

ישנן אפשרויות רבות ושונות בכל הנוגע למיקומי חנויות, כך שתצטרכי לעשות קצת מחקר כדי למצוא אחד בעיר או בעיר שלך.

לאחר שמצאת כמה חנויות ליד הבית שלכם, הגיע הזמן למצוא את החנות המתאימה ביותר לצרכים שלך.

חנות שיכולה לתת לך התאמה אישית

ישנן חנויות שמתמחות בהתאמה אישית, כך שגם אם יש לך מידה גדולה או חזרה גדול, את יכולה שיתאימו לך את הבגד ים לגוף וככה לא תצטרכי לחפש ולהסתובב בין חנויות כדי למצוא מידה שתתאים לך ושתשב לך בול על הגוף. ברגע שמתאימים את הבגד ים לגוף שלך אז במהירות ובקלות ניתן לרכוש בגד ים במידה גדולה שיתאים לך.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים