חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה ההבדל בין גריל גז לבין מעשנת בשר

 

מעשנת בשר היא תא מתכת סגור וחם בו מניחים את המזון ומעשנים אותו בתהליך ארוך ואיטי. במעשנת הבשר תוכלו לעשן בשרים, דגים ועופות אליהם יתווסף טעם מעושן ייחודי ומרענן. קיימים 3 סוגים מרכזיים של מעשנות בשר:

 

עישון וצליית בשר הפכו לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מתרבות הפנאי והאירוח הישראלית. חובבי בשרים רבים בוחרים לרכוש ציוד איכותי בעזרתו יוכלו להכין בשר איכותי וטעים במרפסת או בחצר הבית שלהם. את האנשים הללו תמצאו לא פעם מתווכחים מהי הדרך הנכונה והטובה ביותר להכין בשר. בעוד לכל אחד יש את ההעדפות האישיות שלו, חשוב להבין מה ההבדל בין גריל גז לבין מעשנת בשר ומהם היתרונות שמקבלים מהכנת הבשר בעזרת כל אחד מהם. 

מהי מעשנת בשר?

מעשנת בשר היא תא מתכת סגור וחם בו מניחים את המזון ומעשנים אותו בתהליך ארוך ואיטי. במעשנת הבשר תוכלו לעשן בשרים, דגים ועופות אליהם יתווסף טעם מעושן ייחודי ומרענן. קיימים 3 סוגים מרכזיים של מעשנות בשר:

  • מעשנת פחם: מעשנת הפחם היא מעשנה המקבלת חום באמצעות הדלקת חום. מכיוון שעישון דורש שמירה על טמפרטורה קבועה, העישון במעשנה זו דורש התעסקות והשקעה. אך, אנשים רבים מוכנים לשאת את ההתעסקות והמאמץ משום שהטעם שמעשנה זו מעניקה למזון ייחודי ומשובח.
  • מעשנת חשמלית: מעשנה המבוססת על גוף חימום חשמלי ומאפשרת תהליך בישול פשוט, יעיל ונקי. החסרונות של מעשנה זו הם כמובן העלות שלה והעובדה שהיא אינה מעניקה למזון את הטעם האופייני של מעשנת הפחם.
  • מעשנת גז: מעשנת גז פועלת באמצעות בלון גז בישול. החיסרון המרכזי של מעשנה זו הוא טעם וריח הלוואי שעלול להתווסף למזון שמעשנים בצורה זו. 

עישון מזון במעשנת יספק לכם בשר, עוף, דגים, ירקות ועוד בטעמים מטריפים ובלתי נשכחים. יחד עם זאת, חשוב לדעת שהעישון הוא תהליך הדורש זמן והשקעה. זמן ההמתנה למזון ארוך יותר כאשר מכינים בשר במעשנת והוא עלול להיות מתיש ומייגע. 

מהו גריל גז?

גריל גז נועד להחליף את מנגל הפחמים המסורתי. גריל גז אינו מזהם את הסביבה ואינו דורש עבודה מסובכת ומלוכלכת, אלא מאפשר צליית בשר פשוטה ומהירה. כאשר צולים בשר בגריל הגז אמנם לא מקבלים את הטעם הייחודי שמאפיין את עישון הבשר במעשנת, אך זמן הצלייה יהיה קצר באופן משמעותי. גריל הגז יעמוד במהלך היום בפינה עם מכסה שישמור עליו ותוכלו להדליק אותו מתי שתרצו בקלות באמצעות כפתור. 

כאשר אתם בוחרים בין מעשנת בשר לגריל גז עליכם להחליט האם אתם מעדיפים בשר עם טעם ייחודי או חווית הכנה פשוטה ומהירה. כמובן, תמיד תוכלו לרכוש את שניהם.

מדוע לבחור בנו?

חברת כרמל דירקט מייבאת ומשווקת בישראל מותגים איכותיים ונחשבים מיצרנים מובלים ברחבי העולם. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של גרילי גז ומעשנות איכותיות בגדלים שונים, בעיצובים מרשימים ובטכנולוגיות מתקדמות ויעילות. בעזרת גרילי הגז והמעשנות האיכותיות שלנו, תוכלו ליצור אצלכם בבית חווית ברביקיו טעימה, בטוחה ומהנה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים