חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ריקי יעקבי ”מודיעין הוכיחה את עצמה כמקום להשקיע”

 

השקעת נדל”ן נכונה (וכמובן מניבה), תלויה בכמה פרמטרים עיקריים שחשוב להבין, לחקור וללמוד בטרם עושים צעד קדימה. כמו כן, זהו קריטי להבין את מטרת ההשקעה, האם מדובר ברכישת דירה למגורים או האם מדובר ברכישת דירה למטרת השכרה והכנסה פסיבית, ובמידה ומדובר בעסק אז על כמה וכמה חשוב להבין את היתרונות מול הסיכון של ההשקעה

 

השקעת נדל"ן נכונה (וכמובן מניבה), תלויה בכמה פרמטרים עיקריים שחשוב להבין, לחקור וללמוד בטרם עושים צעד קדימה. כמו כן, זהו קריטי להבין את מטרת ההשקעה, האם מדובר ברכישת דירה למגורים או האם מדובר ברכישת דירה למטרת השכרה והכנסה פסיבית, ובמידה ומדובר בעסק אז על כמה וכמה חשוב להבין את היתרונות מול הסיכון של ההשקעה. 

אך מהם הפרמטרים הללו אתם וודאי תוהים, לא כך? אז קודם כל, חשוב לבדוק מי היא חברת היזמות והנדל"ן שמציעה לכם את שירותיה. לא פעם אנשים הפסידו הון כיוון שהם סמכו על חברה לא אמינה שגזלה את כספם ולא קיימה את הבטחותיה. לכן, זהו הכרחי לעבוד מול חברת נדל"ן מוכרת, מומלצת, ובעלת רזומה של פרויקטים מוצלחים. 

ובכן, אנו כאן כדי להמליץ על חברת "יעקבי יוניברסל", חברת נדלן ויזמות שהוקמה בשנת 1994 על ידי חיים וריקי יעקבי. זה לא רק הניסיון רב השנים של החברה שממקם אותה כאחת מהחברות המובילות בתחום, אלא גם עבודת הרקע שלהם לכל פרויקט, שמבוססת על הפרמטרים הכי חשובים להקמת פרויקט מצליח, גם עבורם, אך גם עבור הלקוחות שלהם. 

בעוד שאין ספק שאזור המרכז הוא בהחלט אזור מבוקש בעבור רכישת דירה והקמת עסקים, הייחוד של "יעקבי יוניברסל" היא היכולת לזהות אזורים פוטנציאליים שונים שהולכים שרמת הביקוש שלהם בצמיחה מתמדת.

הכירו את פרויקט הקמת המרכז המסחרי יעקבי מודיעין - מגוון משרדים ושטחי מסחר להשכרה

מודיעין, הממוקמת בין ירושלים לבין תל אביב־יפו, מהווה תשתית מדהימה לפיתוח האזור.  לא רק בזכות המיקום הגיאוגרפי שלה, האוכלוסייה האיכותית, והביקוש הגדל, אלא גם כיוון היא מציעה לתושבי ישראל איכות חיים במחירים אטרקטיביים.  כמו כן, פיתוח של אזור חייב להתמקד לא רק במגורים ובאכלוס, אלא גם במסחר ובנגישות מהירה לעסקים מגוונים. 

מרכז מסחרי מוצלח מעניק לתושבים מקומות עבודה, הופך את העיר ליעד מבוקש, ומביא אליה בכל יום עובדים שונים מרחבי הארץ. לכן, כאשר חברת "יעקבי יוניברסל" החליטו להקים את הפרויקט להקמת מרכז מסחרי במודיעין, הם ידעו שזה יכול למנף משמעותית את העיר. כיום, מנכ"לית החברה הגב’ ריקי יעקבי, הרואה בפיתוח הארץ כערך עליון, מעידה כי מודיעין הוכיחה וממשיכה להוכיח את עצמה כיעד נכון להשקעה, הן מבחינת מגורים והן מבחינת עסקים. 

כמו כן, היתרון העצום של חברת "יעקב יוניברסל" מעבר לכך שהיא גם יזמית הפרויקט וגם הקבלנית המבצעת, היא חברה שבוחנת היטב ולעומק את הפרמטרים הכה חשובים להשקעה נבונה, כגון, צמיחה בביקוש, למידת האזור (מה מוצע ומה חסר),  מי הם קהלי היעד של האזור, ומהו פוטנציאל החזר ההשקעה, ועוד. חברת "יעקבי יוניברסל" היא חברה שדוגלת באמינות לפני הכול, ומנכ"לי החברה, חיים וריקי יעקבי שפועלים כבר שנים בהקמת פרויקטים שונים ברחבי הארץ, מזמינים אתכם להכיר את הפרויקט החדש והמבטיח שלהם במודיעין.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים