חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חנות בוטיק לתכשיטי יהלומים

 

יהלום הוא המינרל הקשה ביותר הקיים בטבע, המבריק ביותר, המרשים ביותר - וכשהוא הופך לתכשיט הוא גם המשמח ביותר. כבר לפני כ-3,000 שנים התחיל המין האנושי לסחור ביהלומים, והחל מהמאה ה-15 הוא משמש כקישוט, אבל לא עוד קישוט אלא כזה שמעיד על חוש אסתטי מפותח, שאיפה לטוב ביותר שיש, טעם עשיר ומוכנות להשקיע

 

יהלום הוא המינרל הקשה ביותר הקיים בטבע, המבריק ביותר, המרשים ביותר - וכשהוא הופך לתכשיט הוא גם המשמח ביותר. כבר לפני כ-3,000 שנים התחיל המין האנושי לסחור ביהלומים, והחל מהמאה ה-15 הוא משמש כקישוט, אבל לא עוד קישוט אלא כזה שמעיד על חוש אסתטי מפותח, שאיפה לטוב ביותר שיש, טעם עשיר ומוכנות להשקיע.

עוד סיבה טובה לפופולריות של חנויות התכשיטים, ובפרט חנויות הבוטיק היוקרתיות, היא מבחר האפשרויות. את היהלומים אפשר לשבץ בעגילים, בתליונים, בטבעות ועוד - ובכל מקרה ליצור תכשיטים שובי לב.

עגילי יהלום תלויים - יופי נצחי

עגילי יהלום תלויים הם דוגמה מעולה לנצחיות של פריטי חן מסוימים גם בעידן תזזיתי כשבכל יום צץ טרנד חדש. עגילים אלה - שבנויים מחישוק לא גדול מדי ושמושכים מיד את העין בזכות היהלומים שמשובצים בהם - הם מתנה שכל אישה תשמח תמיד לקבל בזכות היותם קלאסיים. הם מתאימים מאוד לאירועים מכל הסוגים, משתלבים מצוין עם שמלות ערב בכל גוון, ועוד כדאי לדעת שמנעד המחירים של עגילי היהלום רחב למדי, כך שניתן למצוא אופציה מעולה בכל מסגרת תקציב.

טבעות יהלום - לאירוסין ולכל סיבה אחרת

עוד סיבה טובה לפקוד חנות תכשיטים בדיזינגוף שמציעה קולקציה עכשווית ומושקעת היא טבעות יהלום. טבעת משובצת יהלומים היא דרך מושלמת להציע נישואין, וגם אהבה בכל נקודת זמן בחיים. בחירת הטבעת חייבת לקחת בחשבון את 4 ה-C-ים של היהלום: המשקל (Carat), רמת הניקיון (Clarity), החיתוך (Cut) והצבע (Color).

מבחינת הניקיון, הרמה הגבוהה ביותר נקראת Flawless. מעט מתחת לרמה זו ישנם אבנים עם פגמים שרק מיקרוסקופ יגלה ורמה זו נקראת vvs. פגמים קטנים שאפשר להבחין בלופה מביאים את היהלום לרמה vs ויש גם יהלומים פחות נקיים (שגם הם יכולים להיות מרשימים מאוד).

שיקול נוסף הוא העיצוב של הטבעת עצמה, כשבמרבית המקרים מדובר על טבעת עדינה כך שהיהלומים הם אלה שמתבלטים לעין.

תכשיטים בעיצוב אישי

חנות בוטיק לתכשיטים מציעה עוד אפשרות מעניינת: תכשיטים בעיצוב אישי וייחודי. הקולקציות המיוחדות מיועדות לנשים עם טעם ספציפי שמחפשות פריטים מעניינים, כאלה שלא נתקלים בהם בכל יום. במקרים אלה הבחירה בטבעת מושפעת לאו דווקא מאיכות היהלומים או מסוג הזהב, אלא בעיקר מהעיצוב, ועוד יותר מכך מהחיבור לתכשיט. תכשיטים בעיצוב אישי מאפשרים לאישה להביא לידי ביטוי אופי ולמשוך מיד תשומת לב רצויה בכל מקום בזכות אותה טבעת שאי אפשר להתעלם ממנה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים