חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חושב שאתה יודע הכל על זיקפה? תחשוב שוב

 

איך שלא תהפוך את זה ומה שלא תגיד לעצמך, זיקפה מהווה חלק חשוב מהחיים שלך. בכך אינך שונה מגברים אחרים ברחבי העולם, אך אין זה אומר שאתה יודע הכל על זיקפה. אולי אתה מכיר טוב את הזיקפה שלך, אבל אם תמשיך לקרוא את השורות הבאות בוודאי תגלה כמה עובדות שיפתיעו אותך

 

איך שלא תהפוך את זה ומה שלא תגיד לעצמך, זיקפה מהווה חלק חשוב מהחיים שלך. בכך אינך שונה מגברים אחרים ברחבי העולם, אך אין זה אומר שאתה יודע הכל על זיקפה. אולי אתה מכיר טוב את הזיקפה שלך, אבל אם תמשיך לקרוא את השורות הבאות בוודאי תגלה כמה עובדות שיפתיעו אותך.

 דברים שכנראה לא ידעת

כמה פעמים יש לך זיקפה? פעם אחת? פעמיים או שלוש? ואולי רק פעם אחת בכמה ימים? כל התשובות האלו שגויות. האמת היא שגברים בריאים חווים זיקפה לא מעט פעמים במהלך הלילה בלי שהם בכלל יודעים זאת. יתרה מכך כל זיקפה כזו יכולה להימשך בין 10 דקות לחצי שעה. לפעמים היא קשורה אל חלומות אירוטים שגברים חולמים בלילה, אולם במרבית המקרים מדובר בתגובה פיזיולוגית לתנועה של העיניים שמשפיעה על חלק ספציפי בגזע המוח.

האם הפין שלך גדול או קטן בזמן זיקפה? מרבית הגברים סבורים שהפין שלהם קטן יותר ממה שהוא במציאות ונוטים לדרג את עצמם במקום יחסית נמוך. למעשה האורך הממוצע של פין בזמן זיקפה הוא בטווח של 12 עד 16 סנטימטר ובאופן כללי קצת פחות מ-14 סנטימטר. מעניין לדעת שבניגוד למה שרוב הגברים סבורים האורך של הפין אינו משפיע במידה משמעותית על ההנאה של האישה במיטה, ומה שקצת יותר משפיע הוא הרוחב של הפין. למעשה את רוב הנשים פחות מרשים האורך של הפין בזמן זיקפה אלא הגודל שלו דווקא במצב רפוי. לא תמיד יש קשר בין גודל הפין במצב רפוי לבין הגודל שלו בזמן זיקפה.

איך זה קורה ומה מפריע?

סביר להניח שלא ממש מעניין אותך איך בדיוק נוצרת זיקפה, כל עוד היא עובדת. ואולי בכל זאת תרצה לדעת שיש שני מנגנונים שהתפקיד שלהם הוא להגביר את זרימת הדם אל הפין ולהקטין את הדם שיוצא ממנו. בתוך הפין שלך אין בכלל עצמות אלה רקמה ספוגית שמתמלאת בדם ולכן עוברת תהליך של ניפוח והתקשחות כשנכנס דם, וכך נוצרת הזיקפה. בדיוק מהסיבה הזו הפרעות של זיקפה בשורות לא פעם במערכת כלי הדם שלא מצליחים להזרים אל הפין מספיק דם. ישנם עוד גורמים שיכולים להיות מעורבים בהפרעות בזיקפה כמו ירידה ברמת הטסטוסטרון, רמה גבוהה של סטרס ועוד. בכל מקרה שמירה על כושר גופני יכולה לסייע מאוד.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים