חיפוש
 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

להכין משלוח מנות מושלם בקלות

 

פורים השנה יהיה כנראה שונה מהרגיל. אבל עדיין, המנהג המקסים של מתן משלוחי מנות הוא משהו שבכל מקרה לא היינו מוותרים עליו. אפשר כמובן ללכת לסופר הקרוב ולרכוש כמה ממתקים לחברים טובים. אבל האמת היא כי אין תחליף למשלוח מנות מושלם אותו מכינים בידיים

 

פורים השנה יהיה כנראה שונה מהרגיל. אבל עדיין, המנהג המקסים של מתן משלוחי מנות הוא משהו שבכל מקרה לא היינו מוותרים עליו. אפשר כמובן ללכת לסופר הקרוב ולרכוש כמה ממתקים לחברים טובים. אבל האמת היא כי אין תחליף למשלוח מנות מושלם אותו מכינים בידיים. עכשיו תגידו לנו כי אתם קצת חוששים מהמטבח ולא יודעים בדיוק מה אפשר להכין. בשביל זה בדיוק אנחנו כאן. הכנו עבורכם רשימה של כמה מתכונים מנצחים. כאלו שכולם ישמחו לקבל אותם וישאירו רושם גם לשנים הבאות. אל תדאגו, אתם לא צריכים להכיר את המטבח על בוריו ולהיות שפים מובילים. אתם בסך הכל צריכים להקשיב ואנחנו נעזור לכם ללמוד את כל השלבים.

כמה טיפים מאיתנו

רגע לפני שנתחיל, אנחנו רוצים לציין כי בחלק מהמתכונים, במתכון עבור אוזני המן למשל וכדומה, אפשר להכין את הבצק ולסדר את העוגיות על תבנית כמה ימים לפני החג. עכשיו, תכניסו את המגש למקפיא ורק בבוקר של יום החג תוציאו את התבנית לשעה בחוץ לפני האפייה. כך, גם תחסכו זמן וגם תגישו מאפים טריים. טריק מצויין עבור מי שלא רוצים לעמוד לבשל בבוקר של החג.

מאפה מושלם וכמה ממרחים

אז בגזרת המלוח, אנחנו רוצים להציע לכם להכין מאפה מדהים וכמה ממרחים. מה שאפשר לעשות ממנו ממש פיקניק. כל שאתם צריכים לעשות הוא להקשיב להוראות, לארוז הכל יפה ואתם כבר מוכנים לצאת לדרך. המאפה שלנו הוא בצק עלים ממולא בתרד וגבינות. לפרטים, המשיכו לקרוא.

מצרכים:

בצק פילאס טורקי אחד, אשר הנחתם בחוץ לכמה שעות או במקרר ליממה. חשוב מאוד לא לעבוד עם בצק קפוא.

שתי חבילות של תרד. עלים מופרדים מהגבעול ושטופים היטב.

100 גרם פטה עיזים מפוררת.

150 גרם פרמזן מגורר.

מיץ מחצי לימון.

צנוברים קלויים קלות במחבת.

אופן הכנה:

מחממים תנור ל180 מעלות. לוקחים מחבת רחבה ועליה שמים קצת שמן זית או חמאה, מה שיש לכם בבית. שם, מניחים את התרד ונותנים לו קצת להתבשל שעה שאתם מערבבים את העלים. אתם תראו איך נראה בהתחלה כאילו יש כמות גדולה של עלים אבל המסה קטנה בתהליך הבישול. אז אין ממה לדאוג. שפכו על התערובת המתבשלת מיץ מחצי לימון ותבלו במעט פלפל שחור גרוס אם אתם אוהבים. אחרי כמה דקות, כאשר העלים כבר מבושלים, כבו את האש. צקו את העלים לקערה וספגו את הנוזלים עם מגבת נקייה, כף עץ, בכל דרך נוחה עבורכם. הוסיפו לתערובת את הגבינות המגורדות וטעמו את התרכובת. אם צריך, אזנו טעמים. הוסיפו את הצנוברים ויש לכם מלית. עכשיו, פרסו את הבצק למלבן גדול וארוך. הניחו את המסה בקצה התחתון של המלבן והתחילו לגלגל אותו לנחש ארוך. עכשיו, פרסו נייר אפיה על תבנית וגלגלו את הנחש לעיגול. אל תדאגו אם המאפה לא יוצא סימטרי. זה בסדר גמור. עכשיו, טרפו ביצה והברישו את הבצק במעט מהביצה הטרופה. הכניסו לאפייה לארבעים דקות, עד שהמאפה הופך זהוב ופריך.

הצעת הגשה: רכשו או הכינו כמה מטבלים. כמו טחינה, מטבוחה והוסיפו כמה ירקות טריים חתוכים. הרי לכם משלוח מנות מושלם, במעט עבודה. כזה שתרצו לטעום ממנו גם.

לסיום, אי אפשר בלי מתוק

אוזני המן ממש לא חייבות להיות עוגיות ידועות לשמצה. כל עוד יודעים לעבוד נכון. דווקא עוגיה טריה ופריכה יכולה לעשות את כל ההבדל וזה בדיוק מה שתלמדו כעת לעשות.

מצרכים:

3 כוסות של קמח לבן מנופה.

100 גרם אבקת סוכר

כפית אבקת אפיה.

מעט מלח

200 גרם חמאה רכה חתוכה לקוביות.

ביצה ועוד חלמון.

מעט גרידת לימון.

שתי כפות חלב.

אופן הכנה:

בידיים או במעבד מזון מכינים את הבצק עבור אוזני המן. מוסיפים את הקמח, המלח ואבקת האפיה ומערבבים מעט. מצרפים את הביצים והחמאה ומערבבים בעדינות עד שנוצרים לנו פירורים. מוסיפים למסה כפית חלב ורואים אם הבצק מתגבש. אם לא, מוסיפים עוד כפית. אל תשכחו את גרידת הלימון, אבקת האפיה ואפשר לצאת לדרך.

עטפו את הבצק בניילון נצמד והכניסו למקרר לחצי שעה כדי שיתייצב. אתם יכולים בזמן הזה להכין מילוי פרג או לפתוח חבילה עם ממרח שוקולד אותו אתם אוהבים במיוחד.

הוציאו את הבצק והתחילו לקרוץ עיגולים. באמצע כל עיגול הניחו מהמילוי וקפלו את הקצוות ליצירת משולש. זה האוזן המן.אל תשכחו להדק את הקצוות כדי שהמאפים לא יפתחו במהלך האפיה. חממו את התנור ל180 מעלות.

רפדו תבנית בנייר אפיה ותנו לעוגיות משהו כמו עשר עד שלוש עשרה דקות בתנור. עד שהן משחימות וכל הבית מלא בריח נהדר. תזהרו לא לסיים את כולן לפני שתשלחו אותן במשלוח מיוחד.

המתכון באדיבות אתר "מתכונים בעשר דקות". לחצו כאן למתכון קל ופשוט של אוזני המן>

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים