חיפוש
 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

האטרקציות הגדולות של טנזניה

 

טנזניה אשר שוכנת במזרח אפריקה נחשבת לאחד היעדים התיירותיים המרהיבים ביבשת – חוויות וריגושים לחובבי הטבע, הספארי והתרבות

 

טנזניה אשר שוכנת במזרח אפריקה נחשבת לאחד היעדים התיירותיים המרהיבים ביבשת – חוויות וריגושים לחובבי הטבע, הספארי והתרבות.
בטנזניה שמורות גדולות עם הזדמנויות פנטסטיות לחזות מקרוב באוכלוסיית החיות – אריות, ברדלסים, פילים, צבאים ובעלי חיים רבים נוספים כולל איים קסומים כמו זנזיבר על החופים הלבנים והים הצלול וכמובן, ההר הגבוה קילימנג’רו שמציע מסלול מאתגר ונוף עוצר נשימה. טנזניה מתפרשת על פני שטח עצום, עם אוכלוסייה מגוונת, דוברים בה סווהילית ואנגלית והיא מציעה טמפרטורות נעימות לאורך כל ימות השנה. 

לפניכם סקירה של האטרקציות שאסור לפספס בטנזניה – מומלץ לצאת בקונספט של טיול מאורגן שתפור לצרכים שלכם בהתאמה אישית למיקסום ההנאה. 

לטפס על ההר ולצאת לספארי
קילימנג’רו ההר הגבוה ביבשת המכונה "הגג של אפריקה" קובע ומכתיב את התפאורה של טנזניה ומציע מגוון רחב של מסלולים בדרגות קושי שונות. תוכלו לבחור באילו מדרונות לסייר מול נופים מסנוורים ובאזור אקולוגי מגוון, לחקור את ההיסטוריה והגיאולוגיה של ההר וליהנות מכל רגע.
ההר מציג נופים מגוונים מיערות גשם ועד מדבר אלפיני, תצורות סלע אומנותיות תוצרת הטבע ותוכלו גם לחזות בבתי גידול טבעיים נוסח טנזניה. אם בכוונתכם לטפס – היו מוכנים מראש למאמץ הפיזי. בכל מקרה, למרגלות ההר תוכלו לגלות עיר תוססת בשם בארושה.

מוזמנים לצאת למסע ספארי בשמורות חיות הבר המפורסמות ביבשת. בין אם טיול ג’יפים מהנה בפארק הלאומי המדהים סרגנטי, המשתרע על פני 14,750 קמ"ר ובו מישורים רחבים ויופי דרמטי לצד מגוון אדיר של חיות בר לרבות חמשת הגדולים שמושכים את התיירים כמו אריות, פילים, תאו, נמר וקרנף. תזמנו את הגעתכם לכאן בתקופת נדידת הגנו השנתית אליהם מצטרפים גם זברות וצבאים שיוצאים לחפש אדמות מרעה טריות. התוצאה היא עדרים עצומים הכובשים את המרחבים. 

כמו כן, מכתש נגורונגורו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו – מכתש וולקני עצום המכונה "פלא עולם שמיני" הנחשב גם לסביבת מגוריהם הטבעית של קרנפים שחורים הנמצאים בסכנת הכחדה לצד גנו, זברות וצבאים. אחת האטרקציות הגדולות כאן היא תצפית מרהיבה על המכתש מלמעלה, כמו ממעוף הציפור, ירידה אל תוך מרחביו וגילוי עולם שלם של חיות בר ייחודיות.
שמורה אטרקטיבית נוספת היא מאניירה, שנחשבת לביתם של קופי הבבון, צ’יטות, נמרים ואיילות. אל תפספסו שייט קסום באגם Manyara, תוך צפייה בלהקות ציפורים ססגוניות. 

בנוסף, תוכלו להזמין סיורי ספארי מרתקים עם הדרכה צמודה ולצאת למסע בסוואנות בין נהרות, לחזות ולתעד רגעים שעד כה ראיתם רק בסרטי טבע מרתקים וכעת מתעוררים לחיים לנגד עיניכם! 

חוויה אנתרופולוגית יוצאת דופן
מעבר לסוואנה ולהרפתקאות המלהיבות והסוחפות שהיא מציעה – אין ספק שאחת החוויות הייחודיות בטנזניה היא מפגש עם עמים ושבטים – תוכלו לבקר ולסייר בכפרים אותנטיים ששמרו על צביון מסורתי, לדגום מהתרבות, המוסיקה, ריקודים עתיקים שיחשפו בפניכם פולקלור מרתק ובלתי נשכח. אל תוותרו על ביקור בשוק מקומי תוסס ואירוח חוויתי אצל משפחה אפריקאית בכפר קראטו. 

אל תפספסו אתנחתא באי התבלינים הקסום והאקזוטי זנזיבר שמזמן גם חוויות צלילה מרהיבות, עצי דקל, שנורקלינג בין אלמוגים. כמו כן, סצנה אורבנית שוקקת חיים בשם סטון טאון וקולינריה משובחת אותנטית. מסע לכל החושים. 

אין ספק שטנזניה היא יעד תיירותי מופלא, שופע באתרי טבע מרהיבים וחוויות בלתי נשכחות. במדינה זו תזכו להתוודע מקרוב אל הטבע הפראי והמגוון של יבשת אפריקה. שמורות הטבע הענקיות, נופי הסוואנה מרחיבי הלב ומפגשים ייחודיים עם שבטים מקומיים ותרבויותיהם העתיקות. טיול מאורגן ומותאם אישית הוא הדרך המושלמת לחוות את כל עושר היופי, התרבות והחוויות שטנזניה גדושה בהם. 

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים