חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

לוח הפלגות בארץ בעולם: לאן אפשר להפליג? 

 

הפלגות מישראל יוצאות למגוון של יעדים, כאשר מועדון יאכטיים הרצליה מוציא הפלגות מהארץ כחלק מקורס משיט 60, קורס שיט תחרותי ועוד. ניתן להתעדכן בלוח ההפלגות של המועדון על מנת לבדוק אילו הפלגות יוצאות מישראל ולאילו יעדים

 

הפלגות מישראל יוצאות למגוון של יעדים, כאשר מועדון יאכטיים הרצליה מוציא הפלגות מהארץ כחלק מקורס משיט 60, קורס שיט תחרותי ועוד. ניתן להתעדכן בלוח ההפלגות של המועדון על מנת לבדוק אילו הפלגות יוצאות מישראל ולאילו יעדים. 

הפלגות מהארץ מתוכננות היטב מראש ליעדים מבוקשים ומוצלחים, כאשר מרבית היעדים הפופולאריים הם יעדים קרובים באזור הים התיכון, ביניהם קפריסין ויוון כמובן.

ההפלגות לקפריסין, לאיי נאפה ולאיי יוון נחשבות ליעדים החמים ביותר, גם משום שהמסלול אליהם הוא נוח, ומדובר ביעדים קרובים מעניינים ותיירותיים מאוד עם מזג אוויר נוח להפלגה ולשהות ביעד. אחד כמובן שגם כאשר מדובר על הפלגה ליעד קרוב יחסית החוויה בים היא עדיין ייחודית, מהנה מאוד ושווה. מועדון השיט יאכטיים מוציא את חברי מועדון להפלגות רבות ליעדים שונים בקפריסין יוון והסביבה.

הפלגות ליעדים אלו יוצאות עם התלמידים של קורס משיט 60, אך גם לכל חברי פעילויות השייט התחרותי מוצעות הפלגות לקפריסין למשל. כל ההפלגות לקפריסין יוצאות מהבסיס הראשי של מועדון יאכטיים אשר ממוקם במיקום מצוין במרינה הרצליה. ההפלגות יוצאות ביאכטות החדישות והמתקדמות של המועדון למבחר יעדים נבחרים.

הפלגות מישראל ליעדים נבחרים

סוג ההפלגה והיעד הם בעיקר עניין של העדפה אישית כיוון שיש מי שחולמים להפליג ליעדים אקזוטיים רחוקים מה שמחייב שיט בספינה גדולה, ויש מי שנהנים מאוד מהפלגות קטנות ליעדים קרובים. כמו כן, מובן שיש הבדל בין הפלגה קבוצתית ביאכטה גדולה במסגרת טיול מאורגן, לבין הפלגה זוגית או מספר מצומצם של חברים או משפחה סולידית ואינטימית ביאכטה.

אם אתם בעניין של הפלגות סולידיות ומהנות עם קומץ אנשים קרובים ליעדים באזור הים התיכון, תוכלו לבדוק מה מתוכנן במסגרת לוח הפלגות מועדון יאכטיים, לבחור את האופציה המתאימה לכם ולהנות מחוויה מושלמת.

מבחינת שילוב הפלגות במסגרת לימודים חשוב להדגיש כי ביאכטיים ניתנת התייחסות רבה להפלגה מבחינה המקצועית. המטרה היא לאפשר לתלמידים לשלב בין מקצועיות וידע ברמה הגבוהה ביותר יחד עם הנאה וחוויות. בל נשכח שהים הוא מרחב מורכב ומאתגר שמחייב כישורי תמרון, ידע ומיומנות שליטה בכלי השייט, כדי שאפשר יהיה להנות מההפלגה בים הפתוח, חוויה שאין שניה לה.

הים מרגש ומפתיע, וכל הפלגה היא הנאה צרופה מיוחדת במינה. אם אתם רוצים לצאת לטיול ייחודי שהוא גם מאתגר, ולהגיע בעצמכם ליעדים יפים דרך הים, בדקו את את לוח ההפלגות ובחרו בשיט למקום שמתאים לכם, גם מבחינת היעד עצמו וגם מבחינת מסלול השיט אליו אליו.

בין אם אתם רוצים הפלגת נופש וקיט או הפלגה שיש בה קצת פן אקסטרימי ,אין ספק ששיט ביאכטה לכל יעד באזור תהיה חוויה מדהימה שלא תשכחו. לא משנה באיזה יעד תבחרו (וההמלצה למתחילים היא לצאת ליעד נוח וקרוב יחסית באזור אגן הים התיכון) מובטח לכם עונג צרוף.

 

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים