חיפוש
 
לדף הבית >>     פורום המומחים >>

כללית רפואה משלימה בכנס הריון ולידה

 

כללית רפואה משלימה בכנס ”הריון ולידה” בבית חולים מאיר בכפר-סבא.

 

ביום שישי ה- 10/5 בשיתוף עם ביה"ח מאיר התקיים  כנס "הריון ולידה" שנערך לתושבות העיר בבית החולים מאיר בכפר סבא.

בכנס השתתפו מטפלים ממרפאת כללית רפואה משלימה כפר סבא הירוקה, והעניקו טיפולי מגע ברפואה משלימה לאורחות הכנס.

הטיפולים שניתנו:

טווינא היא שיטת טיפול שבאה מעולם הרפואה הסינית ומכונה גם "עיסוי סיני". ייחודו של העיסוי העתיק הזה טמון במידה רבה ביכולת שלו להשפיע על מגוון רחב של בעיות, בדגש על בעיות אורתופדיות וכאבים כרוניים מסוגים שונים. הניסיון של המטפלים בשיטה מלמד שהיא יכולה לסייע למי שסובלים מכאבי שריר ושלש שונים, ממוגבלויות בתנועה – עם או בלי כאבים. בנוסף, השילוב של העיסוי והמגע בנקודות ייעודיות בגוף מאפשר לשפר את זרימת הדם והאנרגיה ובכך להגביר את האיזון בין הגוף והנפש. 

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות.

גבריאלה פרץ מנהלת כללית רפואה משלימה בכפ"ס הירוקה: "אנו במרפאת כללית רפואה מאמינים בחשיבות הרבה ובתרומה של טיפולי הרפואה המשלימה. שמחנו לקחת חלק בכנס הריון ולידה בבית החולים מאיר ולאפשר לקהל המשתתפות בכנס להתנסות בטיפולים שאנו מציעים במרפאתנו.

 

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים