חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דשא סינטטי – המדריך המלא לקניה נכונה

 

לעיתים כל מה שאדם צריך זה להגיע לאחר יום עבודה ארוך, לפרוק את הדברים בסלון לצאת אל הגינה המושלמת וללגום את כוס הקפה המושלם

 

לעיתים כל מה שאדם צריך זה להגיע לאחר יום עבודה ארוך, לפרוק את הדברים בסלון לצאת אל הגינה המושלמת וללגום את כוס הקפה המושלם. 

במצבים מסוימים זה בהחלט עלול להתגשם אבל מה קורה שהחלום והמציאות רחוקים אלף שנות אור? מה קורה כשהגינה האהובה עליכם מוזנחת מזה זמן רב ואין לכם כוחות להתמודד עם העשבים השוטים המאיימים על הפוטנציאל  של הגינה החלומית?

כמו לא מעט אנשים, כל מה שאתם צריכים זה שינוי אחד קטן, עיצוב הגינה באמצעות כל האמצעים לרבות דשאים סינטטיים – הדשאים שהם המילה האחרונה בכל גינה! 

איך בוחרים דשא סינטטי? 

בחירת דשא סינטטי זה הדבר המושלם ביותר לא רק להעלאת ערך הבית אלא גם לאיכות החיים אליה אתם שואפים. לצד הבחירה קודם לכן חשוב לבחור דשא סינטטי שלא רק יהווה מקור עיצוב מושלם אלא יישאר אתכם הרבה אחרי. 

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון זה מיקום הדשא, על פי מטרת הדשא ומיקומו של הדשא אפשר לדעת גם את הסוג המתאים ביותר. דשא לצרכי גינת הילדים שלכם יידרש מכם לבחור דשא צפוף, קשיח ומחוספס, לעומת זאת אם אתם מחפשים דשא המהווה שימוש לפינת נוי אזי תוכלו לבחור את הדשא הרך יותר. 

כמו כן חשוב ביותר לקחת בחשבון את המיקום המדויק של הדשא, האם הוא יהיה חשוף לשמש או שהוא מוגן תחת פרגולה? במידה והגינה שלכם חשופה לשמש יידרש מכם לבחור דשא סינטטי מתאים ואף ייעודי במיוחד לחשיפה זו- בעת בחירת הדשא הזה תקבלו את ההבטחה כי הדשא ישמור על נראותו ולא יפגע. 

לשלב דשא סינטטי עם גינה מושלמת 

כעת שאתם כבר יודעים את שימושי הדשא ומיקומו הגיע הזמן להרחיב ולהתאים אותו לגינה עצמה. אנשים הבוחרים להחליף דשא רגיל בסינטטי יעשו את הבחירה המושלמת ובתנאי שגם כאן יילקחו בחשבון כל הפרמטרים שיהפכו את זה למושלם.

אז מה צריך לעשות לפני שמעצבים את הגינה שלכם בדשא הסינטטי? קודם כל ובפרט כאן חשוב להבין את המטרה, האם אתם הולכים לדרוך על הדשא יתר על המידה או שהוא ישמש כנוי? במצב של שמש, דריכת יתר על הדשא רצוי ללכת על הסיבים העבים והצפופים והארוכים יותר.

בסיכום דבר לפני שאתם בוחרים דשא סינטטי יהיה עליכם לקחת כמה וכמה דברים בחשבון החל ממטרת הדשא, מיקומו, סוגו וכמובן המחיר שבסופו של דבר אף הוא יכריע על הרכישה. 

כבר בשלבים המוקדמים בטרם הקנייה חשוב להיוועץ עם גורמי מקצוע שמבינים הן בפרטים הקטנים והן בגדולים. בעזרת בחירת כרי הדשא המתאימים ואנשי המקצוע הנכונים תוכלו גם אתם להפוך כל ביקור בגינה שלכם לחוויה מושלמת ביותר. 

פשוט להגיע, להיכנס לגינה ומהיום לקבוע בעצמכם כיצד לשתות את הקפה בגינה המושלמת. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים