חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לקראת החגים מתנות כדאיות לעובדים

 

הנה הגיעה לה תקופת החגים זו שמביאה איתה ארוחות משפחתיות ואיחולים לבביים בין כולם

 

 הנה הגיעה לה תקופת החגים זו שמביאה איתה ארוחות משפחתיות ואיחולים לבביים בין כולם. 

תקופה זו לא פוסחת גם על מעגל האנשים בעבודה של רובנו, שם  לרוב מתקיימים טקסים של הרמות כוסית, או פעילויות צוותיות כאלו ואחרות המציינות את המועדים והחגים. 

אך יחד עם זאת ובלא מעט עסקים בין אם קטנים וגדולים, נהוג שהבעלים או המנהל הישיר יביא מתנות לקראת החגים. ובכן הדבר הזה יכול להיות כאב ראש לא קטן ללא מעט מעסיקים, ולאלה מביניכם הצריכים גם לבחור מתנות לעובד, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. 

 כרטיס ששווה המון

מתנות לחג ומתנות בכלל עלולים להיות מדרון חלקלק, אם נביא מתנה מוגזמת מידי או שנביא מתנה מינימלית מידי, בשניהם נוכל להרגיש לא בנוח לפעמים. לכן אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא כרטיסי גיפט קארד למיניהם. בעזרת אלו תוכלו לייצר לעובדים שלכם חוויות ומזכרות כמו הטבות ביקבים ובמסעדות שף  או בכלל לתת להם הטבה ממש שווה בקניית מוצרים מסוימים. מתנה מהסוג הזה יכולה להיות מועילה מאוד ובטח כאשר מדובר בעובדים שיש לתגמל אותם עם הגעת החגים. אבל יחד עם זאת כרטיסי גיפט קארד לא תמיד נחשבים למתנה כל כך אישית, כך שאם תכננתם לתת את המתנה הזו כמחווה אישית מעבר לשי לחג, זו לא המתנה עבורכם. 

ציוד שימושי

כמובן שישנם אינספור סוגים שונים של מתנות לקראת החגים לעבודים, אם סביבת העבודה שלכם היא משרדית אז תוכלו לשמל לתת לעובדים שלכם מבחר רחב של מתנות שישמשו אותם בדרך לעבודה או בעבודה עצמה. תוכלו למשל לקנות כוסות קפה תרמיות שיעזרו בדרך אל המשרד ובחזרה ממנו. מגוון המתנות שתוכלו כיום לקנות לעובדים שלכם הוא כמעט עצום!
תוכלו למצוא גם בקלות מתנות הייטק קלות כמו שעון חכם, מצלמות מתקדמות לזום או טיקטוק. את כל אלו תוכלו למצוא במגוון מחירים ודגמים ברחבי הרשת. 

מתנה לחוויה

מלבד כל אלה חשוב להזכיר גם את מתנות הקמפינג המגוונות והופכות להיות יותר ויותר פופולריות בשנים האחרונות. כך בקלות תוכלו למצוא במחירים כמעט מפתיעים את הציוד המגוון הרחב לקמפינג, צידניות קשיחות בגדלים ובצורות שונות, גריל פחמים נייד וקומפקטי. 

את כל אלו תוכלו למצוא גם כן במגוון גדול של מחירים, גדלים וצורות שונים. כך שאם התלבטתם בנוגע למתנה אישית או ציוד שימושי לעבודה, מתנות לקמפינג יכולות להיות מתנות מעולות וייחודיות בהשוואה לכל השאר. 

סיכום

בחירת מתנות עלולה להיות דבר קצת טריקי ובטח כאשר מעסיקים צריכים למצוא משהו ראוי לעובדים שלהם, לכן האפשרויות הרבות שהזכרנו במאמר יכולות לעזור לכם במציאת פתרונות ומתנות זולות ואיכותיות לעובדים שלכם. לכן אל תתבלבלו בנוגע לסוגי המתנה לעובד, בצעו סקר. שוק קטן ובחרו את המתנה המתאימה ביותר לעובדים שלכם!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים