חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חלון גג סקיילייט וולוקס – כיצד לבחור נכון ?

 

חלונות סקיילייט הינם חלונות המשמשים את חלל עליית הגג, הנמצא בין הרעפים לתקרה או בחללים אחרים בבית או בעסק. חלונות אלו, מהווים פתרון אולטימטיבי לאוורור ומאור לעליית הגג ולחללים האחרים

 

חלונות סקיילייט הינם חלונות המשמשים את חלל עליית הגג, הנמצא בין הרעפים לתקרה או בחללים אחרים בבית או בעסק. חלונות אלו, מהווים פתרון אולטימטיבי לאוורור ומאור לעליית הגג ולחללים האחרים.

היכן הסקיילייט שלך אמור להיות מותקן ?  

השאלות הראשונות שאתה צריך לשאול את עצמך:

באילו חדרים אתה מעוניין שיותקן חלון הסקיילייט שלך ?

כמה אור טבעי אתה מקווה להכניס ?

האם אתה צריך תאורה מלאכותית ?

מיקום ותפקוד הם היבטים חשובים שיש להתחשב בהם, כך שחדרים מסוימים בבית עשויים להתאים יותר לחלון גג לעומת אחרים. ייתכן שתרצה להוסיף אור נוסף למרתף או לחדר התחתון, על ידי התקנת חלון גג.

חלון גג סקיילייט וולוקס ידני או עם שלט רחוק ?

אם חלון הסקיילייט שלך ממוקם רחוק מהישג יד או אם אתה רוצה לשלוט בו בקלות ובנוחות, חלון גגVELUX  עם שלט רחוק מתוחכם הוא הפתרון. השלט מגיע עם משטח שליטה למסך מגע, כך שתוכל לשלוט על חלון הגג והאביזרים – כמו למשל וילונות המותקנים על החלון - מכל מקום בבית. תוכל לבחור גם חלון גג VELUX הנסגר/נפתח אוטומטית ע"פ תאורת השמש או אם יורד גשם.

האם הגיע הזמן להחליף חלון סקיילייט וולוקס ישן ?

החלפת חלון גג Velux וגם דגמים אחרים היא קלה יותר ממה שנהוג לחשוב.

החלפת חלון סקיילייט ישן תחולל שינוי דרמטי באיכות השהיה בחדר ובאיכות התאורה הטבעית. חלון חדש יכניס יותר אור ופחות חום וקרינה. תהליך החלפת חלון גג הוא מפתיע ומהיר להפליא, ולא יקר כפי שניתן לחשוב.

פירוק החלון הישן והתקנת החלון החדש תארך בסך הכל עד 3 שעות לכל היותר.

חברת עליית גג תספק לכם את כל המעטפת הדרושה להחלפת החלון בקלות ובמהירות.

מודאג לגבי ניקיון החלון או רעש הגשם ?

כולנו חולמים על שינה נעימה ושקטה בחדרנו או בעליית הגג. צוות המומחים האקוסטיים של וולוקס פיתח באמצעות מחקר ועיצוב חדשני חלון גג סקיילייט מתקדם, המשתמש בטכנולוגיית החלונות הנקיים, השקטים והבטוחים של Velux. עם חלון מסוג זה, צליל רעשי הגשם מופחת ב -50% בהשוואה לחלון Velux רגיל. גם משטח החלון עשוי זכוכית חלקה במיוחד. למעשה, זכוכית זו חלקה בהרבה לעומת זכוכית רגילה, כך שהמים מתפזרים באופן שווה על החלון ומתאדים במהירות, מה שמפחית מאוד את כמות כתמי המים.

ניתן לרכוש חלון סקיילייט הכולל ציפוי פוליאוריטן לבן וחלק, מהודר ומעוצב, המגן על ליבת העץ של החלון. הציפוי נטול תחזוקה ועמיד למים, ולכן הופך אותו למושלם לחדרים עם לחות גבוהה כמו חדרי אמבטיה ומטבח, או כאשר רוצים עיצוב לבן ונקי.

מהי שיטת התקנת החלון שיש לבחור ?

ניתן להתקין את חלון הגג שתבחרו לבית שלכם בכמה טכניקות (רגיל או שקוע). שיטת ההתקנה תיקבע ע"פ מקום המגורים והתנאים בשטח, והיא תיקבע ע"י המתקין המורשה. ההתקנה השקועה מציעה מראה אלגנטי ומלוטש יותר.

כדי להשיג את האיכות המקסימלית, אנו ממליצים להתקין את חלון הסקיילייט עם מוצרי האיטום וההתקנה המקוריים שלVELUX  המאפשרים התקנה מקצועית מהירה, פשוטה ובטוחה של החלון. כל מוצרי ההתקנה של   VELUX תואמים במלואם לחלונות וולוקס על מנת להבטיח שחלון הסקיילייט שלכם יהיה אטום לחלוטין לגשם ולרוח, שהוא מותקן באופן בטיחותי ובאיכות גימור מושלמת.

צרו קשר עם חברת "עליית גג", יבואן רשמי VELUX, לקבלת פרטים נוספים.

האם להתקין חלון אחד או יותר ?

שילוב של כמה חלונות סקיילייט משנה באופן דרמטי את החדר, גורם לו להיראות גדול ומרווח יותר, פותח ומרחיב את האפשרויות לאור טבעי, אוויר צח ונוף נהדר. התוצאה היא חדר מואר ואוורירי עם תחושה נעימה ומרווחת. לשם הצגת תוצאה אופטימלית, אנו ממליצים על חלון גג אחד לכל 10 מ"ר חדר.

יעילות אנרגטית של חלון הגג

חלונות הגג של וולוקס מספקים יעילות אנרגטית יוצאת מן הכלל בזכות המסגרות הדקיקות, אזור החלונות הגדול וסוג הזכוכית, המכניסים אור יום וחום לביתך יותר מאי פעם. חברת Velux משתמשת בחומרים בעלי ביצועים גבוהים בבניית החלונות המשפרים את בידוד ואטימות האוויר באופן דרמטי.

ניתן לשפר את מאזן האנרגיה עוד יותר על ידי בחירה בזגוגיות האנרגיה הנמוכות של וולוקס הזמינות לכל סוגי הסקיילייטים שלנו. ניתן לבחור זיגוג כזה בעת קביעת התצורה של חלון גג משלך.

מודאג מפני אורחים לא רצויים ?

חלון גג מאובטח ועמיד בפני פריצה של VELUX מספק אבטחה נוספת בפני פורצים. לחלון מבנה מחוזק עם מנעולים נוספים משולבים בגוף החלון.

אודות עליית גג

מאז שנת 1963 חלונות גג הם ההתמחות המרכזית והעיקרית של חברת "עליית גג". החברה משווקת בין השאר חלונות גג מתוצרת חברת VELUX הדנית, הנחשבים המובילים בעולם, וכן סקיילייט, כיפות תאורה וסולמות מתקפלים לעליית גג.

חברת עליית גג היא יבואן רשמי בישראל של חברת וולוקס.

בקרו באתר, בואו להתרשם ולהתייעץ באולמות התצוגה ברעננה ובנס ציונה (קיימת גם נציגות בצפון), או צרו קשר. יש לתאם ביקור מראש. ניתן להיפגש גם מחוץ לשעות הפעילות. פרטים מלאים באתר שלנו. 

חפשו בגוגל: עליית גג.

צילום: חברת עליית גג

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים