חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פרקליטות מחוז תל אביב פלילי

 

פרקליטות מחוז תל אביב פלילי היא היחידה הגדולה מבין יחידות פרקליטות המדינה. העבודה במחוז מתמקדת בייצוג של המדינה בהליכים פליליים וזאת על מנת לשמור ולהבטיח קיום של חברה מתוקנת הפועלת בהתאם לחוק

 

פרקליטות מחוז תל אביב פלילי היא היחידה הגדולה מבין יחידות פרקליטות המדינה. העבודה במחוז מתמקדת בייצוג של המדינה בהליכים פליליים וזאת על מנת לשמור ולהבטיח קיום של חברה מתוקנת הפועלת בהתאם לחוק. תפקידה של הפרקליטות הוא להגיש כתבי אישום, לערוך שימועים לפני הגשת כת באישום ולנהל הליכים פליליים מול עורכי דין פליליים בתל אביב

כמי שמייצגת את מדינת ישראל, על פרקליטות מחוז תל אביב (המכונה פמת"א) לוודא כי כל אזרחי ישראל יחיו בכבוד ובתחושה של ביטחון חברתי ואישי. פרקליטות מחוז תל אביב פועלת בצורה מקצועית, שוויונית, מאוזנת, וישרה כאשר צוות הפרקליטים פועל כל העת לטובת נפגעי העבירות בפרט ולטובתה של החברה הישראלית ככלל. 

תחומי האחראיות והפעילות של פרקליטות מחוז תל אביב

מחוז תל אביב בפרקליטות עוסק בכל מגוון תחומי המשפט הפלילי ובתיקים הנוגעים לפשיעה כלכלית, ארגוני פשיעה, עבירות הונאה, שחיתות שלטונית, עבירות מרמה והלבנת הון, עבירות אלימות, עבירות סייבר ועוד. ניהול התיקים הפליליים בפרקליטות מחוז תל אביב מתבצע תוך מתן הגנה מיטבית לנפגעי העבירה, חתירה ללא לאות למשפט צדק והגעה לחקר האמת וענישה בהתאם לקריטריונים המופיעים בחוק, הפסיקות השונות ומדיניות הענישה המקובלת בפרקליטות המדינה ורשויות החוק והאכיפה. 

פרקליטות מחוז תל אביב פלילי ממוקמת בלב המטרופולין התרבותי, העסקי והכלכלי של מדינת ישראל והיא מתמחה בהכנה וניהול של תיקים מורכבים וגדולים במיוחד המחייבים שילוב כוחות של כל הזרועות הנכללות במערכת אכיפת החוק. צוות הפרקליטים המיומן והמנוסה של המחוז פועל בנחישות נגד עבריינים ותופעות פשיעה תוך שימוש בכלים אפקטיביים בהם: הגבלות כלכליות, הגשת אישומים בגין עבירות מס והלבנת הון, חילוט רכוש על פי הדין ושימוש בכלי משפט אזרחיים נגד נאשמים. 

ניהול תיקים בעלי חשיבות ציבורית גבוהה

תיקים רבים המנוהלים בפרקליטות מחוז תל אביב הינם בעלי רגישות וחשיבות ציבורית גבוהה ומשום כך, הליווי המקצועי על ידי פרקליטים מנוסים הינו הכרחי כבר בשלבי החקירה המשטרתית הראשוניים. הפרקליטים רואים את עבודתם כשליחי הציבור ופועלים במטרה אחת שהיא ליצור חברה טובה יותר וזאת באמצעות אכיפת החוק, יצירת הרתעה ופעולות הסברה לטובת חינוך הדור הצעיר. 

פרקליטים ממחוז תל אביב מתנדבים בבתי ספר רבים בעיר וזאת במסגרת של פרויקטים חינוכיים. פרקליטות מחוז תל אביב מייצגת את המדינה בבתי המשפט של מחוז תל אביב: בית המשפט המחוזי והשלום, בית המשפט לנוער ובית המשפט לתעבורה. נוסף על כך, הפרקליטות מייצגת את המדינה בוועדות השחרורים ובעתירות שונות על החלטות של וועדות השחרורים בבתי הסוהר. 

מבנה פרקליטות מחוז תל אביב

מבנה פרקליטות מחוז תל אביב פלילי מורכב מעשרה צוותי עבודה, כאשר כל אחד מהם כפוף למנהל צוות שמופיע בפני שופטים קבועים בבתי המשפט. מעל לראשי הצוותים ישנן חמש מנהלות מחלקה האחראיות על תחומי הפעילות והעשייה העיקריים של היחידה, על שותפות בניהול המחוז עם פרקליט המחוז והמשנים לו ועל הוצאה לפועל ויישום של תורת ההפעלה בתחומים הרלוונטיים. 

עורכי דין שיצאו מפרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) אל השוק הפרטי והחלו לייצג חשודים ונאשמים, נחשבים לסנגורים מנוסים ומומלצים שכן הם מכירים את המערכת מבפנים. דוגמה לכך היא עו"ד אלעד שאול, עורך דין פלילי בתל אביב, שהחל את דרכו בפמת"א.

תחושת שליחות ועשייה לטובת החברה ואזרחי המדינה

אנשי הפרקליטות מבצעים את מלאכתם מתוך תחושת שליחות עמוקה וראייה שהפרקליטות מהווה כלי מרכזי וחשוב שנועד לשרת את החברה הישראלית ולשפר את איכות חיי האזרחים באמצעות אכיפה נחושה של החוק והפחתה של ממדי הפשיעה במדינת ישראל. 

אם קיבלת מכתב יידוע לחשוד מכוח סעיף 60א ואתה עתיד לנהל שימוע לפני הגשת כתב אישום, מומלץ לפנות לעורך דין פלילי בתל אביב בהקדם האפשרי לקבלת ייצוג. אחרת יוגש נגדך כתב אישום לבית המשפט וינוהל הליך פלילי על כל המשתמע מכך.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים