חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

משלוח ארטיקים במחירי מפעל - הגיע הזמן שתכירו את ”אנטרטיק”

 

אכילה של גלידה או ארטיק זו פעולה שעושים אותה בנחת ובכיף • היא טעימה, מרגיעה - והקור עושה דגדוגים נעימים במוח • הישראלים תמיד אהבו משלוחים - ובתקופה האחרונה זה הפך להכרח של ממש • ישראלים רבים שואלים את עצמם - למה להתאמץ בשביל ארטיק, אם ניתן להזמין אותו עד הבית במחירי מפעל בלחיצת כפתור? • ”הגלידות יגיעו אליכם במצב האופטימלי, קפואים, טעימים וטריים, כך שאתם תהנו מהם באופן מיטבי בשנייה שהם יגיעו אליכם”

 

מריחים את הריח של האביב? תכף מגיע חג הפסח. ביי ביי לקרמבו, ושלום למשלוחי ארטיקים וגלידות. החורף שוכח, מתחיל להיות לנו חם ב"אנטרטיק" (Antartick), גלידות במחירי מפעל, מחממים מנועים ומוכנים בשבילכם עם מוצר חדשני וייחודי - משלוח ארטיקים וגלידות עד לפתח הבית במחירי מפעל. 

משלוח ארטיקים: איכותי וקר

במדינת ישראל בפרט ובעולם המערבי בכלל ישנה חיבה רבה לגלידות גם בתקופת החורף, אבל שוק משלוח הארטיקים, כמובן, פורח עוד יותר בימי הקיץ המהבילים ביותר של ארץ הקודש. ומה יותר נחמד מאשר להתרענן באמצע היום - בין אם זה בבית, בחופשה או במקום העבודה, עם הארטיק שאתם אוהבים במשלוח עד אליכם?

כן סגר, לא סגר - משלוח הארטיקים של "אנטרטיק" עובד

לצערנו, יש סיכוי בלתי מבוטל ש"אפקט הקורונה" יישאר עמנו בשנים הקרובות, גם אם הנגיף עצמו יילך וידעך. ארגונים התרגלו לכך שאנשים יותר עובדים מהבית, שוהים יותר זמן בבתים - והמזון מוזמן כי ענף המסעדות והקינוחים מצטמצם ועובר לתרבות המשלוחים. הדבר לא שונה בכל מה שקשור למשלוח ארטיקים וגלידות. מאז תחילת תקופת הקורונה, מדובר על תחום משגשג במיוחד.

ניתן לבצע משלוח ארטיקים של המתיקות הקרה המועדפת עליכם. מדובר על משלוח ארטיקים מקצועי ומהיר, שמגיע עד לפתח הבית באמצעות שליח. בלאו הכי, אכילת ארטיק או גלידה זו פעולה שמבצעים בנחת. הארטיק הינו טעים, מתקתק, מרגיע - והקור עושה עקצוצים ודגדוגים נעימים במוח.

משלוח ארטיקים: מבחר מגוון

אין סיבה של ממש להתאמץ עבור פעולה זו. פשוט לחצו על הכפתור באתר של אנטרטיק, ולבצע משלוח של ארטיק או גלידה, שיגיע אליכם לאן שתחפצו במחירי מפעל. החברה ציינה כי "מבחר זה הדבר החשוב לנו ביותר, אנחנו מעוניינים להנעים את הזמן של כל ישראלי. אנטרטיק מציעה משלוח של כ-200 מוצרי גלידות שונים תחת מספר קטגוריות: חלבי, דיאטטי, טבעי, פרווה וללא סוכר.

משלוח ארטיקים? מי אנחנו? 

אנטרטיק (Antartick) נוסדה במטרה להפוך את היום שלכם למתוק יותר - בכדי שתהנו ממגוון רחב ביותר של ארטיקים וגלידות במחירים הנוחים ביותר לכל מקום בארץ. החברה ציינה כי "הגלידות יגיעו אליכם במצב האופטימלי, קפואים, טעימים וטריים, כך שאתם תהנו מהם באופן מיטבי בשנייה שהם יגיעו אליכם".

עשינו לכם חשק למשלוח ארטיקים? מוזמנים ליצור איתנו קשר בלחיצה כאן.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים