חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך צובעים קיר עם רולר? – המומחים של שיפוצים ומרוצים מסבירים

 

עם בוא האביב, כולנו רוצים לשדרג את הדירה ולהוסיף מעט צבע לחיים. אז איך תצבעו כמו מקצוענים, איזה צבע יעניק לכם את התוצאות שאתם רוצים ואיזו חברה מאיימת לשנות את חוקי המשחק בתחום השיפוצים? קראו את הכתבה הבאה ולמדו כיצד לצבוע כמו גדולים

 

כך תצבעו את הדירה במו ידיכם

צביעה של דירה מצריכה מיומנות, כלי עבודה ולא מעט זמן פנוי בכדי להגיע לתוצאה הרצויה. אז אחרי שחברת שיפוצים ומרוצים צבעה את דירתי (בצורה מושלמת) ורגע לפני שהם התפנו לפרויקט הבא שלהם, הצלחתי להכין לכם מדריך שמסביר בדיוק מהם השלבים השונים בצביעה. ככה שעכשיו גם אתם תוכלו לשנות את הלוק של הדירה במו ידיכם ולשנות את האווירה בכל חלל. התחלנו.

בחרו בצבע אקרילי מבית טוב

בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, אתם חייבים לבחור בצבע איכותי. לכן, כשאתם ניגשים לטמבוריה הקרובה למקום מגוריכם, אל תתפשרו על פחות מטמבור סופר קריל. נכון, יש צבעים זולים יותר, אולם במבחן התוצאה – פשוט אין לו מתחרים. כדאי שתצטיידו גם ברולר טוב, מגש נוח ומוט טלסקופי (כדי שתגיעו לכל מקום ולא תתעייפו לחינם).  

 דללו מעט את הצבע במים חמים

בכדי להפוך את הצבע שרכשתם לשימושי ונוח לעבודה, יש לדלל אותו מעט. לשם כך, כדאי לחמם מעט מים, למזוג אותם לתוך דלי הצבע ולערבב בזהירות – עד להשגת המרקם מבוקש. רוצים לראות בדיוק איך הצבע אמור להיראות בסוף התהליך? הנה סרטון שמסביר איך צובעים קיר עם רולר כמו מקצוענים.

 עבדו נכון עם המגש והרולר

לאחר שהצבע הגיע לטקסטורה המתאימה, כדאי למזוג אותו בזהירות למגש. כאן כבר ניתן לטבול את הרולר בצבע מכל הכיוונים ולאחר מכן לגלול אותו קלות על המשטח בכדי למנוע היווצרות של גושים קטנים. אגב, אל תהססו להשתמש בכמה שיותר עיתונים ישנים או קרטונים בכדי לכסות את הרצפה ולמנוע כתמים. ניתן גם לצפות את הפנלים בנייר דבק לפני הצביעה.

צבעו את הדירה באופן יסודי

כאשר הרולר טבול בצבע, התחילו במריחה מוקפדת שלו על פני הקיר היבש. שימו לב שאתם צובעים מלמעלה למטה וחוזרים על הפעולה כמה פעמים שנדרש. לא לשכוח להתקדם בזהירות לאזורים שעדיין לא צבעתם עם הרולר, תוך שמירה על סגנון אחיד של עבודה. במידה והקיר רחב במיוחד, ניתן להרטיב מעט את הרולר בצבע טרי. כמו כן, ניתן למרוח שכבה שנייה של צבע במידת הצורך.

לסיכום: אפשר לראות שניתן לצבוע את הדירה בקלות ולהגיע לתוצאות איכותיות בעזרת בחירה של חומרי הגלם הנכונים. יחד עם זאת, לאחר שביליתי יום שלם עם החבר’ה המוכשרים של חברת שיפוצים ומרוצים הבנתי מדוע השם שלהם הולך לפניהם ומדוע אבחר בהם גם בשיפוץ הבא של הדירה. 

קרדיט תמונה: שיפוצים ומרוצים

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים