חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יתרונות וחסרונות של ייעוץ משכנתאות

 

תהליך בחירת מסלול משכנתא וקבלת אישור למסלול מהבנק הינו תהליך מורכב, המחייב ידע נרחב בתחום הפיננסים והמשכנתאות, כדי לחסוך בעלויות משמעותיות, להביא למיצוי ההטבות, ולמנוע נפילה לטעויות נפוצות והרות גורל אצל משלמי המשכנתאות

 

תהליך בחירת מסלול משכנתא וקבלת אישור למסלול מהבנק הינו תהליך מורכב, המחייב ידע נרחב בתחום הפיננסים והמשכנתאות, כדי לחסוך בעלויות משמעותיות, להביא למיצוי ההטבות, ולמנוע נפילה לטעויות נפוצות והרות גורל אצל משלמי המשכנתאות. ייעוץ 

כשאר נגשים באופן עצמאי, לקבלת הצעות מבנקים שונים לגבי מסלולי המשכנתאות אותם הם מציעים, מקבלים מכל בנק הצעה שונה בתכלית ולא ניתן לעשות השוואה בין ההצעות. מכרז הריביות הופך לבלתי אפשרי ויחד אתו כל ההטבות וההתאמות שצריכות להיעשות על מנת למקסם את האינטרסים הפרטיים של הרוכשים.

תהליך ייעוץ המשכנתא חיוני ביותר לרוכשים, אך כמו בכל תחום ייעוץ אחר יש לבחור נכון את האדם המייעץ. 

 היתרונות הבולטים יותר של הסתייעות בייעוץ למשכנתא הינם:

  • חיסכון כספי
  • מיצוי ההטבות
  • בניית מסלול בהתאמה אישית לאינטרס שלנו ולא לאינטרס של הבנק
  • ראש שקט
  • הימנעות מטעויות שישפיעו על מהלך חיים שלמים

 

החסרונות:

  • עלולים לבחור יועץ לא מתאים ולא מקצועי
  • היועץ אינו אמין ועלול להשתמש לרעה בידע שאנו מספקים לו

 

בחירת יועץ המשכנתאות הינה הכרחית, על מנת לשמור על כספנו ועל האינטרסים שלנו. עם זאת יש לבחור רק יועץ שיעמוד בקריטריונים של מקצועיות, אמינות, ניסיון ושרות אדיב.

שלבים בייעוץ משכנתא:

  1. להבין את צרכי המשפחה ביום ובעתיד לבוא.
  2. בניית תוכנית משכנתה בהתאמה אישית (ולא על פי נוסחה קבועה של שליש פריים, שליש משתנה כל חמש שנים ושליש קבוע, כפי שהבנקים ממליצים)
  3. בניית תיק מסודר לבנק שיניב את התוצאה הרצויה
  4. הגשת התיק לבנקים השונים וסניפים הנכונים של הבנק
  5. מכרז ריביות המתבצע מול הבנקים השונים
  6. יועץ משכנתאות מקצועי יוצא למכרז הריביות רק לאחר שהבין היטב את המרווח המינימאלי האישי של המשפחה כמו כן יועץ מקצועי ידע את הזמן הנכון להתחלת המכרז, לזמן השלכות משמעותיות.
  7. שמאות
  8. חתימות על המסלול.

בכל אחד משלבי הייעוץ יש צורך במקצועיות רבה על מנת לבחור את המהלכים נכון ולהביא לתוצאות הטובות ביותר והמותאמות ביותר למשפחה. לא מומלץ לגשת לתהליך כזה לבד כפי שלא מומלץ ללכת למשפט חשוב ללא עורך דין. בעיקר כשאר סכומי כסף נכבדים עומדים על הפרק. כדאי לחפש את הייעוץ המקצועי ולעשות בחירה מושכלת ונכונה לגבי העתיד של חייכם.

מירב טל - יועצת משכנתא היא יועצת מקצועית, בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל  התמחות במימון וביטוח. בעלת עשר שנות ניסיון ביעוץ משכנתאות כמו כן חברת התאגדות יועצי המשכנתאות. עוסקת בניהול תיקי לקוחות בחברות ייעוץ שונות, מכשירה ומגייסת יועצים ומנהלי תיקים לתחום. מלווה את לקוחותיה מהשלב הראשוני באחריות, ובמקצועיות. יחס אישי, מותאם וקשוב לצורכי הלקוחות. עושה את עבודתה מתוך תחושת שליחות והנאה לספק את המסלול הטוב ביותר בעבור הלקוחות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים