חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

עסקים עוצמתיים במודיעין

 

העסקים המקומיים מאמצים את מועדון כדורסל עוצמה מודיעין. מועדון הכדורסל מאמץ את העסקים המקומיים.

 

מועדון כדורסל עוצמה מודיעין הוקם בשנת 1997, ולאורך השנים מתקיים ללא תמיכות מצד עיריית מודיעין. שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל MVP האקדמיה לכדורסל ומועדון כדורסל עוצמה מודיעין, אומר שהיות ועיריית מודיעין אינה תומכת במועדון, בעוצמה מודיעין נאלצים להסתמך על נדיבותם של עסקים שמכירים בחשיבותו של המועדון והעשייה שלו לטובת השחקנים והשחקניות הצעירים של מודיעין. לדבריו, מועדון בסדר גודל שכזה אינו יכול להתקיים ללא תמיכה של גופים מסחריים, ואלה מעניקים לו אוויר לנשימה. הוא מספר, שהקשר עם נותני חסות הוא לא חד כיווני, שנוצרים קשרים ארוכי טווח עם נותני החסות, והעסקים שבוחרים להיות ספונסרים של קבוצות ספורט נהנים הן מהגדלת המודעות, הן מהרחבת חוג הלקוחות והן מהגדלת מחזור העסקים.

רודריגז: "דווקא בתקופה הקורונה, אנחנו רואים לנכון לחזק את העסקים הקטנים והבינוניים, עם דגש על העסקים המקומיים, הפועלים בעיר. עסקים שמאמינים בנו, אנחנו מחזירים להם כפליים, ודואגים שלמעלה מאלף בתי האב, המשתייכים למשפחת הכדורסל במודיעין, יהפכו ללקוחות שלהם ויתמכו בעסקים האלה".

"מודיעין זכתה במועדון כדורסל מצטיין ומוביל, המטפח שחקנים צעירים ומצמיח אותם להפוך לבני אדם מובילים, המייצגים את העיר בכבוד, בארץ ובעולם.

"ילדים וילדות המשחקים כדורסל נהנים מפעילות גופנית, מנהלים חיים מלאים בתכנים וערכים חיוביים, לומדים להיות שחקנים קבוצתיים, גם מחוץ למגרש הכדורסל, לנצח ולהפסיד בכבוד, לנהל אורח חיים ספורטיבי ובריא, ולהפוך לאזרחים תורמים, שמחזירים לקהילה בה הם צומחים.

"מאז שנת 1997, מועדון כדורסל עוצמה מודיעין הוא כר לטיפוח שחקנים ושחקניות כדורסל מוכשרים, מכיתות ה’ ועד בוגרים ונשים, המשמשים כנציגי העיר מדי שבוע על מגרשים ברחבי הארץ, בדרכם להיות שחקנים ושחקניות מצוינים ואנשים ונשים מצטיינים, התורמים לקהילה, לחברה ולסביבה.

"הנהלת מועדון כדורסל עוצמה מודיעין וסגל המאמנים והמאמנות מטפחים, מדי שנה, כ-350 שחקנים ושחקניות מצטיינים, במסגרת 29 קבוצות ליגה. המועדון מתגאה במחלקת העוצמתיות שלו, המונה 9 קבוצות של ילדות נערות ונשים, בכך שיש לו נציגות בליגות הגבוהות בכל קבוצות הגיל, והרבה אליפויות באמתחתו לאורך השנים.

"אבני היסוד המנחות את המועדון הן מקצוענות ומצוינות, ערכים חינוכיים חברתיים, תחושת שייכות ומשפחתיות ואהבת משחק הכדורסל.

"מאמני ומאמנות המועדון הם אנשים ערכיים וספורטיביים, מחנכים בנשמה ומקצוענים בכדורסל, שמהווים דוגמא ומודל לחיקוי עבור ילדי וילדות העיר. הנהלת המועדון שמה לה למטרה לטפח בני נוער שיהיו קודם כל א.נשים טובים.ות ורק אחר כך שחקנים.ות טובים.ות. במסגרת זו, יוזם המועדון פעילויות שונות למען הקהילה בה אנו חיים ופועלים ואותה אנו מייצגים.

"תמיכה של עסקים מקומיים וארציים מהווה חיזוק משמעותי עבור המועדון, שכיום מקבל מעיריית מודיעין תמיכה הבאה לידי ביטוי בשעות אולם בלבד. אנחנו מנהלים מועדון כדורסל ברמה הגבוהה ביותר, ומזמינים עוד עסקים מקומיים להצטרף להצלחה ולזכות בהצלחה בעצמם".

במהלך השנים נמנו על נותני החסות קבוצת עזריאלי, אחד לבניין, מוסך עוצמה, ד. ימין, חברת סיטאדל, מספרת אבי אדרי, Time4Change , Hair Top, ועוד חברות וגופים שמעדיפים להשאר בעילום שם.

העסקים זוכים לחשיפה בקרב 1000 בתי אב, שילדיהם משתתפים בחוגי הכדורסל בבית הספר העירוני לכדורסל של MVP האקדמיה לכדורסל וכן ב-29 קבוצות הליגה במועדון. מדובר בחשיפה בכל אמצעי התקשורת של המועדון מול השחקניות והשחקנים, האבות והאמהות, המאמנים והמאמנות, וכן ברשתות החברתיות הפעילות שהמועדון מפעיל. למועדון האשטג יחודי, הנלווה לכל פרסום אודות נותני החסות  #עסקים_עוצמתיים_במודיעין.

מרכז עצמה - לכל אורך השנים, נהנה המועדון מתמיכה של מרכז עצמה, המרכז לאגודות ספורט עצמאיות, עמותה רשומה שהוקמה בשנת 1987 כגו א-פוליטי. מדובר בגוף עצמאי, שמהווה מסגרת ארגונית, המאגדת מועדוני ספורט עצמאיים בענפי הספורט השונים, בכל רחבי הארץ ובכל המגזרים. "מרכז עצמה, ובראשו המנכ"לית מירי שלו, מעניקים לנו תמיכה לכל אורך השנים, ותודתנו נתונה למירי ולצוות האגודה" אומר רודריגז.

ניצת הדובדבן - בשנת 2017 בחרו הזכיינים של "ניצת הדובדבן" סניף ישפרו, גיא ואורן רובינשטיין, להעניק חסות ארוכת טווח למועדון, משפחות הכדורסל בעיר זוכות להטבה קבועה בעת הקנייה בחנות, והחנות תורמת גם ערכות שי לשחקנים ואספקה שוטפת של תירס להכנת פופ-קורן עבור הקהל המגיע לצפות ולעודד מהיציע, במשחקי בית של קבוצת הבוגרים הארצית, שאף הוסיפה לשמה את השם "ניצת הדובדבן".

"ניצת הדובדבן" היא רשת ארצית, שהוקמה לפני מעל לשני עשורים, ובעלת פריסה ארצית. את סניף מודיעין פתחו האחים רובינשטיין באוקטובר 2016, במתחם מגה אור במרכז עינב (ישפרו). האחים רובינשטיין, שחקני כדורסל בעברם, בחרו להעניק חסות למועדון, ולקשר בין אורך חיים ספורטיבי ובריא לבין נתינה לקהילה. השניים צמחו במכבי תל אביב, במחלקת הנוער של המועדון. בעוד גיא (53) סיים לשחק במהלך התיכון, אורן (51), המשיך ושיחק גם באופן מקצועי, בקבוצת מכבי רמת גן, בשנים 1987 עד 1994.

"כשהגענו למודיעין, מצאנו כאן אוכלוסיה מעולה וקהילה חמה, וחפשנו דרך לתת בחזרה לקהילה הזאת. הקשר הראשוני עם עוצמה מודיעין נוצר בגלל הזיקה שלנו לכדורסל. כשפגשנו את שמעון סלל רוה רודריגז, גילינו שהתפיסה שלו ושל המועדון, ששמה את ההיבטים החברתיים והקהילתיים אפילו לפני הכדורסל, מתאימה מאד להשקפת העולם שלנו. האני מאמין שלנו הוא, שמי שנותן מקבל חזרה, ושבכל יום אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה עשינו למען האחר היום. זה המניע שלנו בעסק שלנו, וזו גם הסיבה שחברנו לעוצמה מודיעין".

שחקנים מהמועדון מקבלים מארזים עם מוצרי החנות, ומעניקים מארזים לקבוצות היריבות המגיעות לשחק במודיעין, ולמעלה מאלף בתי האב, הקשורים בקהילת הכדורסל של MVP האקדמיה לכדורסל, נהנים מהטבות שונות בסניף ישפרו מודיעין של "ניצת הדובדבן".

לדברי רודריגז, הקשר האישי של האחים רובינשטיין לענף הכדורסל והרצון שלהם לתת בחזרה לקהילה בכלל ולקהילה במודיעין בפרט, הוא שעמד מאחורי ההתקשרות שלהם עם המועדון.

גיא רובינשטיין מציין ש"ניצת הדובדבן", הממוקמת ליד הום סנטר וקפה גרג, משתרע על פני כ-180 מ"ר, וכל העובדים ערוכים להעניק שירות מיטבי ללקוחות, ולצדם נטורופתים, שמעניקים ידע מקצועי. בסניף נמכרים פירות וירקות אורגנים טריים, לצד מוצרי מזון, תוספי מזון, מזון ללא גלוטן, מוצרים טבעוניים ועוד פריטים, שמתאימים למי שמנהל אורח חיים בריא וספורטיבי.

ניצת הדובדבן, מרכז מגה אור, שד’ המלאכות, מרכז עינב (ישפרו), 08-974-4409


ויקטורי - בשנת 2020 הגיעה רשת ויקטורי למודיעין, ועם פתיחת הסניף הראשון שלה בעיר, במרכז "יורושופס" בשכונת מוריה, בחרה לתת את חסותה לעוצמה מודיעין. רודריגז מדווח שאייל רביד, מנכ"ל רשת "ויקטורי", חיפש דרך לתרום לקהילה בעיר מודיעין, מתוך הכרה בחשיבות העיסוק בספורט, ולאור גודל המועדון, הערכים שלו והישגיו, בחר להעניק חסות לעוצמה מודיעין.

רודריגז: "המועדון מעניק לשחקנים ערכים חשובים, שקודמים לנצחון, אבל כיון שבכל זאת מדובר בספורט תחרותי, השאיפה היא תמיד להיות בצד המנצח. לכן, החסות של רשת "ויקטורי" יחד עם המשמעות של שם הרשת (ויקטורי=נצחון), מתאימים מאד לשאיפה של כל שחקן ושחקנית במועדון, ללמוד, לשחק, להצליח וגם לנצח".

הוא מציין שבחג האורים האחרון, הצטרף נציג רשת ויקטורי בטקס הדלקת נרות חנוכה, ודאג לכיבוד חגיגי.

 אייל רביד, מנכ"ל רשת "ויקטורי": "עם הפתיחה בעיר מודיעין היה חשוב לנו כרשת לתמוך גם בקהילה. בחרנו לתת את החסות המרכזית למועדון כדורסל עצמה מודיעין, המחנך ילדים צעירים ומבוגרים לאהבה לספורט. פיתוח הקשרים עם הקהילה הם נר לרגלנו ואנחנו מאחלים למועדון הכדורסל עלו והצליחו, ויקטורי מאחוריכם".

 ויקטורי מודיעין, מרכז יורושופס, שד’ מנחם בגין 21, 074-715-7291


בשנת 2021 הצטרפו עוד עסקים מקומיים למשפחת עוצמה:

גלעד עיצוב שיער - גלעד דוד פתח את המספרה שלו דווקא בתקופת הקורונה, וחזר לאהבה ישנה - הכדורסל - כשהפך לספר הבית של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין.

גלעד, המתגורר ברעות משנת 1994, הוא חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני, ומוכר כספר במספרת אבי אדרי במכבים. דווקא עכשיו, כשעולם העסקים חווה שינויים רבים, הוא ניצל הזדמנות שנקרתה בדרכו, והחליט לפתוח מספרה משלו. אחרי שהיה שכיר במשך 22 שנים, הוא קיבל את ברכת הדרך מהמנטור שלו, אבי אדרי, ויצא לדרך חדשה, באותו המקום. "סוס מנצח לא מחליפים. אז נשארתי על אותה בלאטה".

את המספרה שלו הוא פתח ב-1.11.20, ומאז מספר ללא הפסקה - גברים, נערים וילדים - משמונה בבוקר עד שבע בערב. בלב המספרה שלו, הממוקמת במרכז "רננים" במכבים, ניצב כסא ספרים מוזהב, כמו במספרות של פעם, ואת הלקוחות שלו הוא מספר לפי צו האופנה.

הוא למד במיטב בתי הספר, בין השאר אצל מישל מרסיה ושוקי זקרי, אבל בית הספר הטוב ביותר, מבחינתו, היה במספרה של אבי אדרי. אחרי שנים של לימודים והשתלמויות, ועדכונים של האופנות הכי לוהטות בארץ ובעולם, גלעד מעיד שכל ילד שמגיע אליו למספרה מקבל תספורת עדכנית ויחס VIP.

לעולם הסָפָּרוּת הגיע במקרה: "סיימתי שירות בחיל האוויר כטכנאי מטוסים, כי כבר אז אהבתי עבודה עם הידיים, וביום השחרור הגעתי למרכז רננים, כדי לקנות כרטיס טיסה לאמסטרדם ולהסתפר אצל אבי. אבי שאל אותי מה אני מתכנן לעשות, ושכנע אותי להתחיל לעבוד אצלו. את הכרטיס לאמסטרדם בטלתי, והגעתי לשם רק אחרי 14 שנה".

לאורך שני עשורים, הוא סיפר ראשים של ילדים וגברים, וליווה את הילדים בתהליך הפיכתם לבוגרים. "יש לי לקוחות שהגיעו אלי בגיל 4 והיום אני מספר את הילדים שלהם".

"במספרה שלי מדברים על הכל, ולא רק על השיער. לפעמים לא מדברים בכלל על השיער, אלא על החיים בכלל. מעבר לתספורת, אני נותן גם הכוונה אישית. יש במקום אווירה מיוחדת. המקצועיות מדברת בעד עצמה, אבל יש גם הרבה מעבר לזה".

"אין אצלנו המתנה מיותרת בתור. הזמן של הלקוחות הוא חשוב יותר מהכל, ולכן אנחנו קובעים תור. מבחינתנו, על שלושה דברים העולם עומד: המתנה קצרה, תספורת מהירה, וצידה לדרך - שתייה קרה".

בגילאים 15 עד 18 היה גלעד שחקן כדורסל במועדון כדורסל עוצמה מודיעין. "הכרתי את שמעון (סלל רוה רודריגז) עוד כשהיה לו שיער" הוא אומר בחיוך. כעת הוא החליט שהוא רוצה לתמוך בקהילת הכדורסל בעיר. ברגע שהותר לפתוח מספרות, הכריז גלעד על הפתיחה הרשמית של המספרה שלו, ובאותה הזדמנות גם החליט לסגור מעגל, לתת חסות למועדון והפך להיות "סָפַּר הבית" של שחקני הכדורסל במודיעין.

"אני חלק מהקהילה כאן כבר 26 שנה, וחשוב לי לתמוך בפעילויות חיוביות של בני הנוער בעיר. אני לא מסתפק במתן חסות למועדון, בחרתי להציע לכל שחקני המועדון תספורות ושירות שלא הכירו. ולא רק לשחקנים. גם בני המשפחות נהנים מתנאים מיוחדים.

"גם כשהייתי שכיר, תמיד התיחסתי למספרה כאל עסק פרטי שלי. כשהגיעה ההזדמנות, תוך 10 ימים פתחתי עסק ויצאתי לדרך. לא נתתי לקורונה לעצור אותי. להיפך. יש אנרגיות גבוהות אחרי הקורונה. הילדים מלווים אותי ואני מלווה אותם. יצאנו יחד למרתון, לא לריצת ספרינט. ביחד נכבוש יעדים ונקלע לסלים הגבוהים".

הקורונה מחייבת נקיטת אמצעי זהירות רבים, וגלעד מעיד שיש במספרה הקפדה יתרה על כל כללי ההיגיינה, במסגרת התו הסגול, כדי להבטיח את בריאות הלקוחות. "נצלתי את ההזדמנות שהקורונה זמנה לי, ויצאתי לעצמאות. אחרי 22 שנה כשכיר, הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה/ישנה, להגשים חלומות ולתת בראש!".

שחקני המועדון בהחלט נותנים בראש. הם זורמים אל המספרה של גלעד במרכז רננים, ונהנים מתספורות במחירים יחודיים למשפחת הכדורסל.

גלעד עיצוב שיער, מרכז רננים, שד’ המכבים, מכבים, 050-330-0894

פיצה אנג’ל - הססמא של הפיצריה האהובה במרכז מרלז היא "הטעם מנצח", ומה מתאים יותר מלהעניק חסות לקבוצות ליגה תחרותיות, שמטרתן לגבור על היריבים ולנצח?

איתי כהן, הבעלים של פיצה אנג’ל, הוא בן 33, נשוי ומגדל שתי בנות, והוא עצמו גם גדל במודיעין. לפני 23 שנים עבר לגור בעיר. הוא גדל בבית של אפייה. אמו היא בעלת המותג "העוגיות של רונית", והוא מעיד "תמיד ידעתי שאהיה עצמאי ואתעסק בתחום המזון".

עם נסיון רב שנים כסגן מנהל ברשת קפה ג’ו, והשתלמות באפייה של פיצה, הוא פתח לפני 6 שנים את פיצה אנג’ל בראשון לציון, וכשזכיין קנה ממנו את הפיצרייה, לפני 3 שנים הוא פתח את הסניף המודיעיני של הרשת הקטנה שהקים - "פיצה אנג’ל" במרכז מרלז. כעת הוא מגלה שיש כבר תכניות לפתוח בהמשך עוד סניפים לרשת.

"אשתי ואני הקמנו את העסק מאפס. היא שאמרה לי ’אם לא נעשה מכל הלב, עדיף לא לעשות’. זה המוטו שמנחה אותי עד היום." את הפיצרייה הוא מנהל מבוקר עד בוקר. "אני פה כל היום, כדי להבטיח שהכל יהיה מושלם!". הוא מקפיד שהכל יעשה בעבודת יד, מההתחלה ועד הסוף. "אנחנו הפיצרייה היחידה במודיעין שמכינה בצק טרי בכל יום. אנחנו לא משתמשים בחומרים משמרים ולא מקפיאים את הבצק שלנו. גם את הרוטב שלנו אנחנו מכינים בעצמנו בעבודת יד, ומקפידים להשתמש במוצרים הכי טובים שיש.

"אפשר להגיד שאני פדנט ברמות. פיצה לא מושלמת לא יוצאת מכאן. הלקוחות שלנו חשובים לנו יותר מהכסף, ואם לקוחות לא מרוצים, חלילה, אעשה הכל כדי לפנק אותם ולגרום להם להיות מרוצים".

את הפיצות הוא אופה בתנור אבן איטלקי ברמה הכי גבוהה שיש, ומציע שלל תוספות, כולל תוספות מיוחדות כמו גבינת עיזים או מוצרלה. בתפריט אפשר למצוא גם פיצות שמותאמות לדרישות מיוחדות - פיצה טבעונית, פיצה מקמח מלא ופיצה ללא גלוטן. הכל עם הכשר - הפיצה כשרה למהדרין בד"צ בית יוסף, וכל המוצרים הם בהכשר בד"צ העדה החרדית.

בנוסף לפיצה, יש גם לחם שום, זיוה גבינות וסלטים שונים. ולמי שרוצה לקנח במשהו מתוק, יש זיוה גם פסק זמן.

"אנחנו לא מתפשרים על האיכות." מצהיר איתי. "אין בפיצה אנג’ל תחליפי גבינה. אנחנו משתמשים רק בגבינה אמיתית "100% עמק תנובה, בניגוד למקומות אחרים, שמשתמשים בתחליפים ולכן גובים מחיר קצת יותר נמוכים.

"הפיצות שלנו עולות בסך הכל 25 ₪, ויש כאן הקפדה לתת value for money. אצלנו מקבלים הרבה מעבר למה שמציעים גם מקומות בהם פיצה עולה 20 ₪ ואפילו כאלה שבהם הפיצות עולות 70 ₪".

"בתקופת הקורונה הלקוחות המשיכו ליהנות מהטעם של הפיצות שלנו, ועבדנו כמעט בלי הפסקה. אנחנו פתוחים כל יום עד 02:00 ואפשר להגיע ולאכול במקום, לקחת את הפיצה בטייק אווי או להזמין את הפיצה שלנו עד הבית".
איתי מתמר לגובה של 1.93 מ’, ולכן לא מפתיע שהיה שחקן כדורסל בצעירותו. הוא החל את דרכו בהפועל לוד, ובשנת 2000, כשהיה בכיתה ז’, עבר לשחק במדים של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין, ולאחר מכן חזר שוב להפועל לוד. כשבגר, שיחק בליגת התושבים בקבוצה של מאמני הכדורסל של עוצמה, ונוצר חיבור אישי חזק. "תמיד אהבתי כדורסל." הוא אומר, "ועד היום אני משחק בשכונה עם חברים. כשהתחברתי למאמנים, ראיתי את המועדון כאדם בוגר, וכשהציעו לי לתת חסות למועדון, זה היה חיבור טבעי".

סוד גלוי הוא ששחקני ושחקניות כדורסל אוהבים לאכול פיצה בסוף משחק, ומאז החיבור ל"פיצה אנג’ל", הפיצה של איתי מככבת באולמות הכדורסל בעיר. ויש גם הטבות בלעדיות למשפחת עוצמה מודיעין. איתי מפנק אותם מעבר לרגיל, עם תוספות לפיצה ללא תוספת תשלום ובקבוקי שתייה בחינם. "נעשה הכל שיהיו מרוצים ושינצחו תמיד!".

פיצה אנג’ל, מרכז מרלז, גינות דותן 66, 08-998-0799


מיי אופטיק - תומר כהן למד אופטומטריה במחזור הראשון של מכללת הדסה בירושלים, וכבר 25 שנה הוא עובד במקצוע. ב-15 השנים האחרונות הוא מתגורר עם אשתו יעלה וחמשת בנותיהם במודיעין, הם חברים בקהילת יחד, ומנהלים אורח חיים דתי. "המטרה שלנו להקנות לבנות שלנו ערכים נכונים ולהעניק אפשרות בחירה, בלי כפייה". אשתו בעלת עסק בעיר, ומנהלת את סטודיו "בראשית תנועה", ומלמדת תנועה בקבוצות קטנות. את הסניף הראשון של My Optic פתח ברחוב יפו בירושלים לפני 15 שנה, ואת סניף הקאנטרי סנטר במודיעין פתח לפני 8 שנים.

"בחרתי במקצוע האופטומטריה מתוך אהבת אדם והרצון לעזור לשפר לאנשים את איכות החיים. ראייה היא מרכיב חשוב בחיי האדם, ובעידן המודרני, אופטומטריסט טוב יכול לשפר את איכות החיים, ולהקל על משימות מורכבות. אופטומטריסט יכול להביא תועלת לבוגרים שיושבים כל היום מול מחשב או עוסקים בעבודות משרדיות. לילדים חשוב לפתור בעיות ראייה בצורה נכונה, כדי שההתפתחות הראייתית שלהם תתקדם היטב.

"אנחנו כתובת לפתרון לכל נושאי הראייה הקיימים, וגם הדברים הכי מורכבים ומקרי קצה, ומקרים שאופטומטריסטים אחרים מתקשים להתמודד אתם. הנסיון והידע שלנו מאפשרים לנו להציע פתרונות, כשהעדשות או המשקפיים לא מתאימים, בעיות מיקוד ראייה אצל ילדים, פזילה, התאמה ארגונומית לסביבת עבודה ועוד. אנחנו שמים דגש על דיוק ועל התאמת המוצר, לא מתפשרים על איכות וכמובן מקפידים על איכות השירות הניתן ללקוחות. "נדרש ידע מקצועי כדי לתת לאנשים איכות חיים טובה וראייה יעילה, ונדרשת אהבת אדם. אני אוהב לעבוד עם אנשים, ונהנה לשלב מדעים עם יחסי אנוש ועם ניהול עסק.

"האוכלוסייה במודיעין היא צעירה, תוססת ומבינה עניין, ומחפשת מוצרים איכותיים במחיר הנכון. צוות החנות שלנו מונה שלושה אופטומטריסטים מורשים, מקצועיים ומנוסים, בעלי תודעת שירות גבוהה. אין לנו מוכרנים, אלא רק אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.

"בתקופת הקורונה עבדנו באופן רגיל, על אף הקושי ועל אף שחלק מהעובדים נאלצו לצאת לחל"ת. לכל אורך התקופה, לא הזנחנו את הלקוחות שלנו, עבדנו קשה מאד ונתנו שירות. אנחנו רצים לטווח ארוך ולא מסתכלים נקודתית. עושים את מה שצריך, גם אם צריך להגיע לחנות בשעות לא שגרתיות".

"בירושלים מגיעים אלינו מכל שכבות האוכלוסייה, מכל המגזרים והדתות, אזרחים מהשורה ושופטים, שרים וראשי ממשלה. אנחנו מתנדבים עם אוכלוסייה סיעודית, אחרי שמשך שנים הייתי אופטומטריסט הבית ברשת משען.

"במודיעין, העסק שלנו מעורב בקהילה מאז פתיחתו. בעבר תרמנו למעלה מ-200 זוגות משקפיים למחלקת הרווחה בעיר. הרצון שלנו להיות מעורבים הוביל להתקשרות שלנו עם מועדון כדורסל עוצמה מודיעין. יש לי לקוחות ממשפחת עוצמה, וכשפגשתי את לביא חלפי, הרכז החברתי של המועדון, אהבתי את הגישה שלו והחיבור שלו לקהילה, ובחרתי להעניק חסות למועדון, וגם הטבה מיוחדת לשחקנים ולשחקניות ולבני משפחותיהם".

תומר מעיד שהוא שיחק בעבר כדורסל באופן חובבני. "כשנעצרתי ב-180 ס"מ, הבנתי שזה לא ענף הספורט שלי" הוא צוחק, אבל הוא מעיד שהוא מאד אוהב את משחק הכדורסל, ושהספורט המקומי של מודיעין חשוב לו מאד.

"יש לנו את הידע והנסיון להציע פתרונות ראייה לשחקנים ושחקניות כדורסל. היום יש לנו שתי קולקציות חדשות עבור שחקנים בכל הגילאים. לרוב, אני ממליץ לספורטאים להעזר בעדשות מגע. זה יכול לשפר משמעותית את היכולות שלהם, ומגביל אותם פחות מאשר משקפיים, אבל זה מאד אישי, ואם מעדיפים משקפיים, חשוב לשלב הגנה על העיניים וגם זוית פנורמית, שמעניקה שדה ראייה רחב מאד של כל המגרש".

את הפתרונות האופטיים לספורטאים ולציבור הרחב תומר מציע בחנות שבקאנטרי סנטר, בימים ראשון עד שישי.

פרטים נוספים ניתן לקבל בדף הפייסבוק שלו @ מיי אופטיק My Optic

מיי אופטיק, קאנטרי סנטר, גינות החולה 76, 08-970-3700

 

רודריגז מסכם: "המועדון שלנו הוא משפחה, ואנחנו דואגים לבני המשפחה שלנו. גופים שבוחרים להעניק לנו חסות, נהנים מחשיפה רחבה בקרב מעל אלף בתי אב, החברים במשפחת הכדורסל. הם זוכים בקהל לקוחות מקומי רחב ונאמן, אנחנו חושפים אותם בקרב עוד ועוד לקוחות, העסקים שלהם גדלים, בעוד הם מאפשרים לנו להמשיך להתקיים. זו דוגמא קלאסית למצב של win-win. כל הצדדים יוצאים מורווחים".

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים