חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

להדפיס על קנבס, להדפיס באמת

 

היצירות הגדולות ביותר בעולם נעשות על קנבס. יש ייחוד לחומר הזה, אופי מסוים, שהופך אותו למבוקש במיוחד. רבים בוחרים להדפיס על קנבס, ולהפוך את הצילומים או הציורים שלהם ליצירה ברמה אחרת, תוך מינוף האיכויות של החומר היפהפה

 

היצירות הגדולות ביותר בעולם נעשות על קנבס. יש ייחוד לחומר הזה, אופי מסוים, שהופך אותו למבוקש במיוחד. רבים בוחרים להדפיס על קנבס, ולהפוך את הצילומים או הציורים שלהם ליצירה ברמה אחרת, תוך מינוף האיכויות של החומר היפהפה.

אבל מה זה בעצם קנבס? הקנבס הוא בד גס, שלא כמו, לדוגמא, החולצות שלנו, שעשויות כותנה עדינה. הדרך בה הוא ארוג הופכת אותו לגס יחסית, והוא משמש, בין היתר, למפרשים, לאוהלים וכיו"ב, ולא רק לאומנות וציור, וכיום להדפסי קנבס.

הקנבס הפך פופולארי כבסיס לציור כתחליף ללוחות העץ. לוחות העץ קיבלו טוב יותר את צבעי הטמפרה, אשר בבסיסם חומרים מתחלבים, ואילו הקנבס דורש צבעים מסוג אחר, צבעים על בסיס שמן. בציור ובהדפסה הקנבס קודם כל נמתח היטב, ורק אז הופך לבסיס לעבודה.

מה נהוג להדפיס על קנבס?

איכויות הקנבס מזמנות הדפסה שחשוב לנו להשקיע בה, הדפס שאנחנו רוצים לראות בצורתו הגולמית, היפה ביותר. לכן, כשניגשים לבחור איזה תמונות להדפיס על קנבס, זו הזדמנות לברור ולמצוא את התמונות הטובות ביותר שלנו, התמונות שאנחנו ממש אוהבים:

  1. מתנת יומולדת – הדפס על קנבס מהווה מתנת יומולדת אידיאלית. תחשבו על זה – כולם אוהבים תמונות, אבל הדפסי קנבס הופכים את התמונה למשודרגת, "תמונה על סטרואידים", מה שהופך את האפקט של המתנה לחזק במיוחד.
  2. עיצוב הבית – בין עם בעזרת תמונת נוף מהממת בהדפס גדול, תמונות משפחתיות או זוגיות, ותמונות אומנותיות של אומנות שאתם אוהבים, אין כמו בד הקנבס המודפס לעטר את קירות הבית ולהפוך אותו לביתי עוד יותר.
  3. לעסק או למשרד – האיכות הזו של הקנבס, יכולה להיות המינוף שאתם צריכים לעיצוב העסק, לייצר אווירה מסוימת בקלות, בלי יותר מדי עבודה ובלי יותר מדי הוצאות. פשוט להדפיס תמונה, אולי עדיף גדולה במיוחד, וליהנות באופן מיידי משינוי אווירה בבית העסק או במשרד.

עבודה עם הדפסי קנבס

כשאתם בוחרים להדפיס על קנבס, אתם בוחרים באיכות גבוהה של דפוס, ובאופי מסוים לתמונה. שימו לב שבהדפסת קנבס ניתן לבחור ממספר אפשרויות לגימור המוצר הסופי. שולי התמונה, למשל, יכולים לשמור על הלובן של הקנבס הראשוני, לפני שהודפס עליו דבר. אחרת, ניתן להוסיף צבע ספציפי לשוליים עצמם, או לחילופין למתוח את התמונה כך שהיא תימשך ישירות גם בשוליים – כל גימור והאופי שלו.

עוד הדפסי קנבס פופולאריים הם הדפסי הקולאג’, חיבור של מגוון תמונות לכדי הדפס אחד איכותי ויפה. לדוגמא, תמונות מהטיול המשפחתי, תמונות משותפות שלכם כחברים לאורך השנים, תמונות מאלבום החתונה, תמונות מירח הדבש וכיו"ב, כל אלו יכולים להיות מודפסים כיחידה אחת. בתי דפוס מקצועיים המציעים לקהל הרחב להדפיס על קנבס יציעו לכם שימוש בתוכנה, לעיתים אפילו אונליין, בה תוכלו להעלות, לעצב ולשלוח להדפסה את התמונות שבחרתם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים