חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור בית ספר לאנימציה

 

בחרתם ללמוד תחום יצירתי במיוחד, אך עם הבחירה באיזה בית ספר ללמוד אותו, כדי לא להיות יצירתיים מדי. בית ספר לאנימציה צריך לספק מענה לצורך ברור וחד משמעי – להביא אתכם מנקודה א’ לנקודה ב’, כאשר ב’ היא הנקודה בה אתם יודעים הכול, אבל הכול על התחום, לא פחות ולא יותר

 

בחרתם ללמוד תחום יצירתי במיוחד, אך עם הבחירה באיזה בית ספר ללמוד אותו, כדי לא להיות יצירתיים מדי. בית ספר לאנימציה צריך לספק מענה לצורך ברור וחד משמעי – להביא אתכם מנקודה א’ לנקודה ב’, כאשר ב’ היא הנקודה בה אתם יודעים הכול, אבל הכול על התחום, לא פחות ולא יותר. הסיבה הפשוטה היא שתוכנות אנימציה אולי תוכלו ללמוד לבד, אבל להפוך למומחים ברמה בינלאומית? בשביל זה צריך בית ספר לאנימציה.

אם אתם מוכנים לצלול עמוק לתחום המרתק, היצירתי והמבטיח של אנימציה, הכנו למענכם רשימה קצרה של נקודות חשובות למחשבה כאשר אתם ניגשים לבחור את בית הספר שלכם.

נקודות חשובות בבחירת בית ספר לאנימציה:

  1. לימודים עשירים – כשלומדים לנגן, צריך לחזור שוב ושוב על הסולמות, כדי שבסוף, כשניגשים ליצירה, האצבעות מפיקות את הצליל הפנימי באינטואיציה, ללא מאמץ. הדבר נכון בכל מקצועות האמנות, ובטח שבאנימציה. לכן, חובה שבית הספר לאנימציה יציע הרבה מעבר ללימודים טכניים יבשים של כלי האנימציה והתוכנות. בימוי, פיתוח דמויות, פיתוח שפה, פיסול ועוד מגוון תחומים שיעשירו את עולמכם, כדי שכאשר תגיעו ליצירה עצמה, הידע יאפשר לכם לאלתר ולייצר את האמנות האישית שלכם.
  2. קאדר מרצים ייחודי – באמנות צריך בידול, צריך אופי, צריך יצירתיות. בשביל זה צריך מגוון דעות, מגוון רעיונות ומגוון גישות ליצירה. וודאו שבית הספר לאנימציה שאתם מתעניינים בו מציע מגוון עשיר של קורסים ומרצים שונים, כדי שתזכו לחוויה מעשירה ומלמדת, ותצאו נשכרים בכל הגוונים של התחום.
  3. תוכנות – אי אפשר להתעלם מחשיבות התוכנות ועומק ההבנה שלהן. בכל הנוגע לאנימציה, בסופו של דבר תהיו חייבים לדעת איך לעבוד עם תוכנות האנימציה המקצועיות והמורכבות, היעילות והמקובלות ביותר בתחום. וודאו שביה"ס לאנימציה מציע לכם ללמוד את התוכנות החיוניות, ולעומק המתאים.

הנה, עוד רגע ובחרתם

כשאתם בוחרים בית ספר, כל בית ספר, לאנימציה או לכל תחום אחר, כדאי שיהיה לו שם טוב. כשאתם מציגים את עצמכם כבוגרי בית ספר זה או אחר, אתם נשענים על הרוח הגבית של בית הספר שלכם. הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב נחשבת לא רק בישראל, וכך גם בוגרי המסלול לעסקים בבין תחומי. אתם בוודאי רוצים לדעת שהתעודה שלכם פותחת דלתות, ותעודה שכזו צריכה לשאת את שמו של בית ספר מוכר לאנימציה, ואומנות בכלל.

בנוסף, בחירת בית ספר לאנימציה היא בחירת שער למקצוע, וכיום מקצוע ואנשי מקצוע מבקשים לעצמם תואר. חפשו בית ספר שמאפשר לכם לימודים כה עמוקים, כה נרחבים, כה נחשבים, עד כי ניתן להוציא תואר ראשון בתחומכם, ולהתבסס לא רק כאנימטורים מקצועיים, אלא כבוגרי תואר ראשון במדעי הרוח. מי יודע, אולי בהמשך תבחרו בלימודי המשך, או אפילו בקריירה כמרצים מובילים בתחומכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים