חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

העברת כספים מחו”ל לישראל איך נכון לעשות זאת?

 

בשנים האחרונות הוטלו קשיים רבים והגבלות בכל הנוגע להעברות של כספים מחו”ל לישראל. הבנקים מערימים הגבלות שונות בעקבות ההוראות שנתנו להם על מנת למנוע מקרים לא רצויים של העברות של כספים למטרות לא ראויות

 

בשנים האחרונות הוטלו קשיים רבים והגבלות בכל הנוגע להעברות של כספים מחו"ל לישראל. הבנקים מערימים הגבלות שונות בעקבות ההוראות שנתנו להם על מנת למנוע מקרים לא רצויים של העברות של כספים למטרות לא ראויות. העברת כספים מחו"ל לישראל יכולה להיעשות עם הגבלות ואישורים מפורטים. העברת כספים ממכירת ביטקוין הינה דרך אפשרית אשר יכולה להיעשות ללא הגבלות הניתנים למטבעות רגילים אך גם במקרה זה הבנקים מערימים קשיים.

העברת כספים מחו"ל לישראל

  • לאור מקרים חמורים של העברות כספים ממקורות עוינים הוטלו מגבלות על העברות של כספים במטבעות רגילים מחו"ל.
  • לעיתים הבנקים יחסמו חשבון או יעכבו כספים שמגיעים מחו"ל עד לסיום הליך הבירור של מקור הכספים.
  • ניתן להעביר כספים ממכירה של ביטקוין. העברות אלו הן חוקיות אך לעיתים נתקלות בהגבלות עד שיש צורך בהתערבות של בית המשפט.

 

העברת כספים באופן זה נעשתה מסובכת בעקבות דרישות מחמירות של משרד האוצר אשר הטיל על הבנקים למנות קציני ציות אשר יפקחו על כניסת הכספים וימנעו העברות כספים אשר אינן חוקיות. ההגבלות מקשות על לקוחות הבנקים להעביר את הכספים להם הם מחכים ולכן לעיתים צריכים סיוע של עורך דין על מנת לקבל כספים אלו.

לעיתים יש צורך בקבלת כספים בעקבות עזבון או כספים מעבודה בחו"ל וכדומה. העניין נעשה מסובך כאשר לא ניתן אישור מידי ויש צורך בקבלת הכסף. ישנם מקרים של תושבים חוזרים או עולים חדשים אשר מקבלים הטבות להעברות כספים ללא מס ועל מנת לקבל כספים אלו לעיתים יש לנקוט בפעולות משפטיות על מנת לקבל את מרבית הזכויות ושהכספים יעברו באופן חלק וללא בעיות מיותרות ועגמות נפש.

כמו כן הדבר נוגע גם לסכומי כסף ממכירת ביטקוין אשר צריכים להיכנס לחשבון בארץ. ועלולים להיתקל בקשיים לא רצויים.

ניתן להשכיר עורך דין אשר יאפשר פתרונות טובים ומועילים בכל הנוגע להעברות מהסוג הזה. על מנת לקצר את התהליכים ולאפשר העברה פשוטה ויעילה של הכספים. כמו כן מומלץ לברר את הפרטים ומה נדרש לפני פעולת ההעברה. הדבר יאפשר הבנת הסכומים וההרשאות כמו גם יאפשר הבאת המסמכים הנדרשים והגעה מאורגנת לבקשת העברה.

מיותר לציין שכאשר נדרשים לסכומים גדולים של כסף מוטב לעשות בירור מקיף אשר יתרום להצלחת העברת הכספים ויאפשר שקט נפשי למבצע הפעולה כמו כן ימנע נפילה לטעויות וקשיים אחרים שעלולים להגיע עקב טיפול לא נכון.

העברת כספים מחו"ל לישראל הינה פעולה נדרשת במקרים שונים ומגוונים. על מנת להצליח ולקבל כספים אלו מבלי להיתקל בקשיים המוערמים על ידי הבנקים , מוטב להתייעץ בעורך דין עוד לפני ביצוא העברה. כאשר מתבצעת העברת כספים ממכירת ביטקוין מוטב גם כן לבדוק מה האופציות ואיך כדאי לפעול.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים