חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פרסום בפייסבוק: טיפים לניהול קמפיין מצליח

 

יש מגוון דרכים לפרסם את העסק, אחת מהן היא פרסום בפייסבוק. מדובר על שיטה אפקטיבית שעלותה היא זולה יחסית ובאמצעותה ניתן להגיע לקהל היעד המתאים וכמו כן ניתן גם לבדוק את יעילות מודעות הפרסום ולערוך שינויים בהתאם

 

יש מגוון דרכים לפרסם את העסק, אחת מהן היא פרסום בפייסבוק. מדובר על שיטה אפקטיבית שעלותה היא זולה יחסית ובאמצעותה ניתן להגיע לקהל היעד המתאים וכמו כן ניתן גם לבדוק את יעילות מודעות הפרסום ולערוך שינויים בהתאם. גם אתם מכירים היטב את אפשרויות הפרסום בפייסבוק, נשמח בכל זאת להכיר לכם מספר טיפים שתוכלו ליישם וכך תוכלו להזניק את ביצועי מודעות הפרסום, להניע את הגולשים לפעולה או הפעולות הרצויות בהתאם למטרת הקמפיין הפרסומי וכך לייצר המון פניות.
אז איך עושים זאת בהצלחה? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה...

טיפ מס’ 1 - לפני שמתחילים בפרסום, דואגים לתשתית טובה

יש להשקיע בנראות של דף הפייסבוק. כלומר, בדקו שיש לכם תמונת קאבר יפה ומעוצבת או סרטון תדמית מרשים. כמו כן, בדקו שתמונת הפרופיל מעודכנת ומוצלחת ושיש את פרטי העסק הכוללים את הכתובת המלאה שלו, מספר טלפון, כתובת אתר אינטרנט וכו’. יש גם לבדוק שאזור ה"אודות" בדף העסקי כולל בתוכו תוכן שיווקי רלוונטי. מעבר לכך, מומלץ גם שיהיו לכם פוסטים מעניינים בדף, כך תוכלו לגרום לגולשים נוספים להצטרף כאוהדים של הדף.

טיפ מס’ 2 - מודעות פרסום שיהיו מכוונות לקהל ממוקד עד כמה שאפשר

אפשר לייצר מודעות לקהל לפי הזנת קריטריונים כמו, גיל, מין, אזור מגורים, תחומי עניין וכו’. אם אתם רוצים באמת להשיג תוצאות טובות, אז מומלץ לכוון את המודעה לגולשים שביקרו באתר (רימרקטינג), לרשימת תפוצה של כתובות מייל שיש לכם, למספרי טלפון וכו’. אין ספק שהקהל הכי טוב מורכב מגולשים שכבר ביקרו באתר שלכם או קראו כתבה שיווקית על העסק שלכם והם כבר סומנו בפיקסל מעקב של פייסבוק.

טיפ מס’ 3 - לבחור בקפידה את התמונה או הסרטון המתאימים ביותר למודעת הפרסום

הרי זה ידוע שתמונה או סרטון יכולים למשוך את העיניים של הגולשים למודעת הפרסום. תוסיפו לזה את הקופירייטינג שיש במודעה והדבר ייקבע האם הם יקליקו על המודעה או לא. 

טיפ מס’ 4 - להתאים את סוג מודעת הפרסום למטרה שלה

אם אתם רוצים להגדיל את כמות הכניסות לאתר האינטרנט שלכם, אז היא צריכה להיות מוגדרת כך שכל לחיצה על תמונה שיש בה תוביל לקישור. מנגד, אם המטרה היא להגדיל את כמות החשיפה לפוסט או לחזק מותג בפייסבוק, אז אפשר להשתמש בפוסט תמונה שפורסם בדף העסקי שלכם ואותו לפרסם בניופיד ובמובייל. 

טיפ מס’ 5 - בחינת ביצוע המודעה

מומלץ לשווק באמצעות שימוש במודעות פרסום שיופיעו בניופיז או מובייל. המטרה היא להעלות את ה-CTR (אחוז ההקלקות מתוך סך החשיפות). בדרך כלל, אם המודעה טובה ומושכת, אחוז ההקלקות יהיה 4 עד 8 אחוז (יש מקרים בהם הוא יכול להגיע גם ל-30 אחוז). יש לבדוק את ה-CTR ולבדוק האם צריך להחליף את התמונה, הכותרת, נוסח המודעה וכו’ ובמידה וכן, לבחון את הביצועים מחדש.

טיפ מס’ 6 - לפרסם לפי חשיפות או מעורבות?

הדבר תלוי בעסק, במוצר או השירות וכמו כן במודעה עצמה. מה שכן, המטרה היא העיקרית היא להשיג את המספר הגבוה ביותר של ההקלקות תוך שימוש בתקציב יומי זהה. ההמלצה הכי טובה שלנו היא לבדוק את האפשרות של החשיפות ושל המעורבות ולבצע השוואה בין הביצועים.

טיפ מס’ 7 - לפרסם דרך מנהל המודעות או קידום ממומן (Boost Post)?

באמצעות שימוש במנהל המודעות, הפרסום יהיה ממוקד ומפולח וגם זול יותר וזאת בהשוואה לפרסום באמצעות Boost Post שעלותה יקרה וגם ניתן לבצע בו אך ורק פילוח גס של קהל ולא פילוח ממוקד מאוד.

שורה תחתונה

שיטות פרסום נוספות בשילוב קמפיינים בפייסבוק יכולות להביא המון יתרונות בהם, חיזוק המותג, הגדלת קהל הלקוחות, הגדלת המכירות ועוד. על כן מומלץ שלא ליישם רק שיטה אחת, אלא ליישם מספר שיטות ולבדוק איזה שיטות הן מוצלחות ומביאות תוצאות. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים