חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קמפינג בצפון עם ילדים – כך עושים את זה נכון

 

עברה על כולנו שנה לא פשוטה; היינו סגורים בבית הרחק מהעבודה, יחד וגם עם הילדים שהיו לפתע רחוקים מהמסגרות שלהם. כעת הגיע הזמן לחזור לטייל או לצאת לחופשה מהחופש שנכפה עלינו, אבל קרה עוד משהו לאחרונה

 

עברה על כולנו שנה לא פשוטה; היינו סגורים בבית הרחק מהעבודה, יחד וגם עם הילדים שהיו לפתע רחוקים מהמסגרות שלהם. כעת הגיע הזמן לחזור לטייל או לצאת לחופשה מהחופש שנכפה עלינו, אבל קרה עוד משהו לאחרונה. מחירי המלונות קפצו ורבים מחפשים פתרון הגיוני לחופשה עם הילדים. מה עושים? קמפינג בצפון הוא אחת האפשרויות המיוחדות והנפלאות שעומדות בפניכם כנראה. 

איך מתכוננים לטיול קמפינג בצפון

טיול קמפינג בצפון כדאי להתחיל לתכנן לפני הנסיעה; לשמור באפליקציה את מפת המסלולים והאזור בו מתכננים ללון, להבין כמה זמן שוהים בכל נקודה והאם עוברים בין יותר מאתר קייטרינג אחד. מכיוון שמדובר בטיול עם ילדים כדאי להקפיד לשמור על מרחקי זמן נסיעה קצרים יחסית. מה מביאים?

  • אוהל – כיום ישנם אוהלים במגוון רחב של גדלים וסוגים המתאימים גם למשפחות שלמות. בהתאם לצרכים שלכם הצטיידו באוהל אחד, או בשני אוהלים – אחד להורים ואחד לילדים. 
  • שינה – ההמלצה הטובה ביותר היא להצטייד גם בשקי שינה וגם במזרונים, אבל זה ממש לא חובה להיסחב עם זה. מדובר בהרפתקה שחלק ממנה כולל שינה על האדמה, כך שחבל להרוס אותה עם מזרונים. 
  • תאורה – פנסים ומכשירים ניידים עם סוללה מלאה (בשביל התאורה) יעשו את העבודה. שימו לב שבחלק מאתרי הקמפינג יש שירותים מסודרים ותאורה שמאפשרת להתמצא במרחב גם לאחר רדת החשכה, כדאי לבדוק זאת טרם היציאה לטיול. 
  • מה אוכלים? – עם מעט יצירתיות, אפשר ליהנות מארוחות נפלאות בחיק הטבע. כל ה שצריך זו גזיה לבישול (אל תשכחו מיכל גז לגיבוי על כל מקרה), מנגל וכל היוצא בזה, כלי אכילה נוחים, ערכת קפה, סירים ופותחנים וכמובן מזון שהבאתם מהבית ומתאים לארוחה. למתקדמים מומלץ להביא גם צידנית השומרת על קירור, המאפשרת להיות יצירתיים אפילו יותר בכל הנוגע לבישול. 
  • בגדים להחלפה ורחצה – זה שישנים בטבע לא אומר שחייבים לוותר על היגיינה. אם אין במקום מקלחות מסודרות, אפשר להסתפק במקלחת מגבונים, אבל אל תשכחו בגדים להחלפה, שתרגישו רעננים כמה שאפשר!
  • זמן מת – אתרי קמפינג בצפון נמצאים בדרך כלל בסביבה של אטרקציות ודברים נחמדים שאפשר לעשות. לדוגמא, אתרי קמפינג על גדת נהר, צמוד לשמורת טבע ועוד, ככה שתמיד יש בידור בסביבה. מלבד זאת כדאי להביא משחקים, כלי נגינה, אולי כלי כתיבה וטושים לציור ועוד. 

ולאן מטיילים במהלך היום?

תלוי היכן אתם נמצאים! בכל אזור יש אטרקציות ומסלולים שונים, כך ששווה לבדוק בהתאם לאתר קמפינג בצפון שאתם מתכננים ללון בו. לדוגמא, במערב הגולן נמצא עין תינה שהוא אחד המעיינות המרשימים ביותר בגולן. במקום מסלול הליכה קל מאוד כך שבימי הקיץ החמים, תוכלו גם לסיים בטבילה במים הקרירים ולהתרענן אחרי ההליכה. באזורים אחרים בגולן תמצאו גם תצפיות, מסלולים אחרים, ואטרקציות אחרות שלא תמצאו בשום מקום אחר בארץ. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים