חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ההומור שמאחורי הדפסת חולצות לחתונה

 

אין זה סוד שיש הרבה מאד הכנות לקראת אירוע החתונה. לא רק החתן והכלה עסוקים בבירור פרטים והזמנת שירותים מבעלי מקצוע – גם המעגל החברתי שלהם עסוק לא פחות

 

אין זה סוד שיש הרבה מאד הכנות לקראת אירוע החתונה. לא רק החתן והכלה עסוקים בבירור פרטים והזמנת שירותים מבעלי מקצוע – גם המעגל החברתי שלהם עסוק לא פחות. 

החברים הקרובים באמת, אלה שמלווים את החתן והכלה במשך הרבה שנים או שהם נמנים על קבוצת החברים הקרובה ביותר – רוצים לשמח ולהפתיע את הזוג וברוב המקרים האירוע יהיה עבורם ושלהם לא פחות משהוא של הזוג המאושר. הדפסה של חולצות לחתונה היא משימה שבדרך כלל תהיה באחריות החברים הקרובים והחולצות תהיינה הומוריסטיות, נחמדות, עם קריצה אישית או בדיחה שמבינים אלה שבאמת משתייכים למעגל החברים הקרוב ביותר. ברוב המקרים הדפסת החולצות תתבצע בהפתעה והחולצות פתאום יגיעו לרחבת הריקודים במהלכו של האירוע המשמח.

מה מדפיסים על חולצות

כבר לא מעט שנים שהטרנד של הדפסת חולצות לאירוע כמו חתונה נמצא ונוכח בזירה הציבורית. מדובר בפעולה חברתית שמותירה חותם עמוק ורושם חזק, כמו גם מביאה איתה גיבוש ושמחה לכל מי ששותף לחולצות המודפסות ומבין את הכיתוב שלהן. מי שמתלבט או לא יודע איזה כיתוב יהיה המתאים ביותר לחולצה יכול לגלוש באתר האינטרנט של עדן חולצות ולמצוא אינספור רעיונות מוצלחים, נחמדים, הומוריסטיים וכאלה שיתאימו לכל אירוע או סיטואציה. חשוב לשים לב שמזמינים חולצות באיכות גבוהה ככל האפשר על מנת שהן תהיינה עמידות ויחזיקו מעמד גם אחרי שלובשים אותן הרבה פעמים, כמו גם אחרי לא מעט כביסות. חולצות שמדפיסים לכבוד חתונה יכולות ללוות את הזוג, כמו גם את החברים שיש להם את החולצות במשך הרבה מאד שנים ותמיד כשלובשים אותן יעלה חיוך על הפנים ויהיה נחמד להיזכר באירוע שקירב בין קבוצת חברים והביא איתו הרבה שמחה. החתונה עצמה תקבל תפנית מפתיעה כשהחברים ישלפו את החולצות לפתע ויהיו לבושים בצורה אחידה.

חולצות לחתן והכלה

לא תמיד הם יודעים זאת האחד על השני אך לפעמים בסוד כמוס החתן והכלה מארגנים לעצמם חולצה מודפסת שמתאימה במלל והכיתוב שלה לסטטוס החדש שלהם כאנשים נשואים. אפשר לדמיין בחיוך רחב את ההפתעה שתיווצר כאשר אחד מהם, או שניהם, פתאום יחליפו מהבגדים המהודרים של החתן והכלה לחולצות מודפסות שיש עליהן הדפסה של משפט או כיתוב שמתאים בדיוק להם ורק להם. בדיחה אישית או אפילו משפט של אהבה שמכוון לצד השני. החולצות יהיו בארון וגם אחרי לידת הילד השני או השלישי תמיד אפשר יהיה להמשיך ולהשתמש בהן, לחייך אל מול המראה ולהיזכר באירוע החתונה המיוחד, האישי – זוגי וכמובן בחבורת החברים שעטפו את החתן והכלה והיוו חלק בלתי נפרד מצעד משמעותי בחיים של שני בני הזוג. חולצות הן פריט שימושי ויומיומי ואין ספק שהן מתנה מצוינת ומושלמת באירוע שכזה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים