חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יישור שיניים – הדרך המודרנית

 

אם אתם זוכרים את הטלפונים הסלולאריים בתחילת דרכם, אתם בוודאי זוכרים מכשירים כבדים ומגושמים, לא נוחים ולא מאוד אסתטיים למראה. הפונקציות היו מועטות, ונוחות השימוש הייתה מוטלת בספק

 

אם אתם זוכרים את הטלפונים הסלולאריים בתחילת דרכם, אתם בוודאי זוכרים מכשירים כבדים ומגושמים, לא נוחים ולא מאוד אסתטיים למראה. הפונקציות היו מועטות, ונוחות השימוש הייתה מוטלת בספק. זה דינם של כל הדברים בתחילת דרכם, שכן למוצרים, כמו גם לשירותים, לוקח זמן להתפתח, להשתפר, ולהגיע לרמה הגבוהה ביותר. יישור שיניים בעולם הישן היה תהליך מורכב, מסורבל, ולא מאוד אסתטי. כיום טכנולוגיות מהפכניות הפכו את התחום הזה לנעים יותר, נוח יותר ומזמין יותר, אז למה אתם מחכים?

אם התעכבתם עד כה עם יישור השיניים שלכם, הרי שהגעתם לזמן הנכון, ולמקום הנכון. טכנולוגיות יישור השיניים הזמינות בישראל מאפשרות לכל אלו הסובלים משיניים לא ישרות לחדש את מראה הפה. בין אם מסיבות אסתטיות, ובין אם מסיבות בריאותיות אורתודנטיות, הרי שהטכנולוגיה הזו כאן לשירותכם, אז הגיע הזמן שלכם ליהנות מהחיוך המושלם שלכם.

יישור שיניים בשיטת הסמכים השקופים

הדרישה לאסתטיקה בעולם המודרני היא חד-משמעית. יש ממש ציפייה מכולנו להיראות במיטבנו בכל מקום ובכל זמן. מסיבה זו הטיפולים האורתודנטים הם גם מאוד מבוקשים, ובה בעת מאוד מאתגרים. המורכבות האסתטית של הטיפול יצרה מחסומים אצל רבים, אשר התעכבו שנים רבות מלבצע את הטיפול החיוני. והנה כיום שיטת הסמכים השקופים, לצד שיטות מתקדמות נוספות, לקחו את האסתטיקה ברצינות, לא רק כתוצאה, אלא גם כתהליך.

הסמכים השקופים הם סמכים ממש כמו אלו שאתם מכירים מתמונות יישור השיניים בילדות – קוביות המודבקות על השיניים. ההבדל הוא כמובן הצבע, או יותר נכון חוסר הצבע של הקוביות השקופות החדשות. כשמיישרים שיניים כיום, נהנים מסמכים שקופים ואסתטיים יותר, ובלי המראה הבולט של מתכת בתוך הפה. הסמכים מתחברים לשיניים בעזרת חומר הדבקה ייחודי המגיב לאנרגיית האור. לאחר ההדבקה הראשונית הסמכים יקבלו מתיחה בעזרת גומיות, גם הן עטופות בסיליקון שקוף, ואתם מוכנים לצאת לדרך.

יתרונות השיטה וחשיבות הניקוי

מעבר ליתרון האסתטי המובן מאליו, הרי שיישור השיניים בעזרת הסמכים השקופים מתאים למנעד גילאים רחב עד מאוד, ובעצם למרבית האוכלוסייה. השיטה יעילה מאוד והתוצאות שלה בהחלט משביעות רצון, הן לרופא המטפל שגאה בעבודתו הטובה, והן למטופל הנהנה משיניים ישרות, לסת בריאה וחיוך יפה.

השיטה היא מעין פשרה בין טיפולים "שקופים עוד יותר" לבין שיטה שקופה ונגישה יותר אקונומית. במילים אחרות, ישנן שיטות שקופות נוספות, לדוגמא סמכים לינגואלים. בשיטה זו הסמכים מותקנים בצידן הפנימי של השיניים, מה שהופך אותן לבלתי נראות לחלוטין. החסרונות של שיטה זו היא האתגר הגדול בהתקנת השתלים מבפנים, ובעקבות כך המחיר הגבוהה יותר לכל שלב בטיפול.

יישור שיניים מתקדם מתאפשר גם בעזרת שיטת אינויזיליין, שהיא יקרה יותר, וכמובן שיעילה לא פחות. המחיר הגבוה הוא בעקבות הצורך להשתמש בפלטות חדשות מדי שבועיים במהלך תקופה ארוכה, מה שאומר ביקורים רבים אצל הרופא, מדידות, יצירת פלטה חדשה וכיו"ב,, כך שיישור השיניים בשיטה זו עולה יותר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים