חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החלפת בלון גז למנגל בקלות עם  super-buy

 

יש לכם מנגל על גז? אם כן, אתם בוודאי מודעים ליתרונות שלו על פני מנגל הפחמים המסורתי, למשל בכל הקשור לשליטה בטמפרטורה, היעדר לכלוך ועשן, עבודה קשה על נפנופים וכן הלאה. יחד עם זאת, אולי אתם לא יודעים כמה קל ופשוט להחליף בלון גז למנגל עם אתר super-buy

 

יש לכם מנגל על גז? אם כן, אתם בוודאי מודעים ליתרונות שלו על פני מנגל הפחמים המסורתי, למשל בכל הקשור לשליטה בטמפרטורה, היעדר לכלוך ועשן, עבודה קשה על נפנופים וכן הלאה. יחד עם זאת, אולי אתם לא יודעים כמה קל ופשוט להחליף בלון גז למנגל עם אתר super-buy.

כמה מילים על האתר

אתר super-buy שייך לחברת סופרגז, הנמנית על ספקיות הגז המובילות לאורך השנים למגזר הפרטי והעסקי. דרך האתר ניתן לבצע בקלות מגוון הזמנות, למשל של ציוד למנגל גז ולקמפינג, או של כלים וסכינים מקצועיות. כל זאת בכמה הקלקות פשוטות ומילוי הפרטים, ומכאן והלאה תקבלו משלוחים בחינם לכל כתובת מבוקשת – החל מהקריות, דרך גוש דן וירושלים ועד לבאר שבע. עם מערך אספקה מתקדם ומיומן, החברה תספק לכם את בלוני הגז במהירות.

אז איך מחליפים בלון גז

במרבית המקרים, כאשר מדברים על החלפת בלון גז למנגל הכוונה היא לבלוני של 2.5 או 5 ק"ג. מדובר בבלונים קטנים בהרבה מהסטנדרטיים של 12 או 48 ק"ג, מה שמאפשר ניוד של המנגל, אחסון פשוט ונוח וגם חיבור קל מאוד. ייתכן שאתם יודעים שאת הבלונים הללו אפשר לקנות ולמלא בחנויות ייעודיות, אבל כמו במוצרים רבים אחרים כיום גם כאן גבר לא צריך לצאת מהבית. כל מה שצריך לעשות הוא להרים טלפון לסופרגז או להזמין דרך האתר אונליין.

אתר super-buy הוא סופר נוח לשימוש ומאפשר להזמין את הבלונים עד הבית. החברה מספקת משלוחים לגמרי בחינם תוך ארבעה ימי עסקים לכל היותר, כך שאם יש חשש שהבלון שלכם עומד להיגמר תוכלו לסגור את הפינה במהירות ובקלות.  יתרה מכך, החברה מציעה מחירים אטרקטיביים ואף מבצעים, למשל סט כלים למנגל עם סינר בפחות ממאה שקלים על כל הזמנת בלון חדש או החלפה של בלון קיים. יחד עם זאת, שימו לב שבלוני 5 ק"ג נוטים להיות יותר משתלמים, כאשר עלות ההחלפה בסופר ביי עומדת (נכון להיום) על 130 שקלים לבלון 2.5 ק"ג לעומת 150 ₪ לבלוני 5 ק"ג. כמובן שהיתרון של הבלונים היותר גדולים הוא שגם תדירות ההחלפה יותר ארוכה.

להחליף בצורה בטוחה את הבלון

יש להבין כי החלפת בלון גז צריכה להתבצע על ידי טכנאי גז מוסמך, כולל ההתקנה של הצינור והווסת, וזה בדיוק מה שאתם מקבלים בהזמנת בלונים מסופר ביי. יתר על כן, האחריות שאתם מקבלים על הגריל תלויה לא פעם בטופס התקנה ובדיקה חתום על ידי טכנאי. יש לא מעט אנשים שמחליטים לוותר על ההתקנה והבדיקה המקצועיות ומחליפים בעצמם, ובמקרה זה חשוב לכל הפחות לזכור שמדובר בחומר דליק ושכבר היו דברים מעולם, להכיר את כל הנחיות הבטיחות והוראות היצרן, ולפעול בזהירות המתבקשת.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים