חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נמאס מדיאטות שלא מצליחות? הכירו דרך חדשה ויעילה לטפל בהשמנה

 

כמה פעמים ניסיתם להפחית במשקל ולא הצלחתם? עבור אנשים עם משקל יתר משמעותי, כזה שעובר את החמישה-שישה קילוגרמים מיותרים ומגיע לכמה עשרות קילו של עודף, דיאטות הן במקרים רבים שם נרדף למילה ”אכזבה”

 

כמה פעמים ניסיתם להפחית במשקל ולא הצלחתם? עבור אנשים עם משקל יתר משמעותי, כזה שעובר את החמישה-שישה קילוגרמים מיותרים ומגיע לכמה עשרות קילו של עודף, דיאטות הן במקרים רבים שם נרדף למילה "אכזבה". הם ניסו לעשות הרבה בשביל לרזות: החל מהשתתפות בקבוצת תמיכה, דרך עצות שמצאו בגוגל ומתכונים מוזרים שקראו עליהם כיעילים להרזייה וכמובן ספורט, אבל שום דבר לא עזר. כעת הגיע הזמן להכיר את התרופה שמסייעת לתהליך הרזייה מבוקר ובטוח, כזו שיכולה להתאים גם לאנשים ש"כבר ניסו הכל" ובטוחים שלעולם לא יצליחו להוריד מעליהם את העודפים.

מתי השמנת יתר הופכת למסוכנת?

ניתן לחשב את טווח המשקל התקין לפי נוסח BMI, שהיא מספר הקילוגרמים ששוקל אדם, לחלק לגובהו בריבוע. כאשר התוצאה היא מעל 27, המשמעות היא השמנת יתר משמעותית, העלולה להזיק לבריאותו. תוצאה שהיא מעל 30 נחשבת למסוכנת ממש ומצביעה על סיכוי גובר לחלות במחלות הקשורות למשקל עודף ניכר, ביניהן סוכרת, מחלות של כלי הדם ועוד. 

מדוע משקל תקין מסייע לשמירה על הבריאות?

אין הכוונה בהכרח לחיטוב הגוף עד להגעה למראה רזה ואתלטי: כשמדברים על משקל תקין, מתכוונים בעיקר להימצאותו של אדם בטווח ה BMI הנכון לגובהו שלו ושמירה על משקל בטווח זה, היא חיונית ביותר לבריאות. היא מפחיתה באופן ניכר את הסיכוי להיכנס לקבוצות סיכון של מחלות שונות, כאמור, אך גם מצמצמת את הסיכוי לפתח אירועי לב ומוח פתאומיים, שלא ניתן לחזות אותם מראש ותוקפות לרוב אנשים עם השמנת יתר משמעותית. 

מהי התרופה המיועדת לטיפול בהשמנה ובמה היא שונה?

עבור אנשים שניסו דיאטות שונות ולא הצליחו, התחלה של דיאטה חדשה עלולה לייצר מנגנון של חשש מכישלון, פעם אחר פעם, מה שמראש מוריד את המוטיבציה לעמוד בתנאי התפריט המוכתבים. המשמעות היא, שרק דרך שונה לחלוטין שלא נעשה בה שימוש בעבר – היא בעלת סיכוי אמיתי להצליח, לכן התרופה החדשה שנקראת סמגלוטייד נחשבת לפורצת דרך בתחום הטיפול הייעודי לאנשים עם השמנת יתר.

תרופה זו ניתנת באמצעות זריקות והיא מיועדת אך ורק לסובלים מעודף משקל ניכר, של מעל ל BMI של 30, אך תתאים גם לאנשים עם משקל עודף של BMI 27, אם הם סובלים בנוסף גם ממחלות רקע מסוכנות. השונה בתרופה זו לעומת פתרונות אחרים עבור קבוצת אנשים זו, הוא בכך שהיא מהווה פתרון של ממש למחלת ההשמנה ותוצאות המחקר שנעשה עליה הן חד משמעיות, כאשר הן מצביעות על ירידה משמעותית במדדי מסת הגוף, ערכי הסוכר של הנוטלים אותה, ערכי הכולסטרול בדמם וכמובן היקפי הגוף עצמו. במרכז הרפואי לטיפול בהשמנה של ד"ר רז הגואל, ניתן לקבל את הטיפול בתרופה החדשנית וליהנות מליווי עוטף של מיטב המומחים. צוות מקצועי המטפל בכל פונה שקיבל אישור לזריקה, יעזור לו למקסם את התוצאות מתהליך הירידה במשקל ולהצליח לשמור עליהן לאורך זמן.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים