חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מעלון  משטח – מעלית ביתית לרווחת בעלי המוגבלויות

 

זיקנה או סוגים שונים של נכויות או מוגבלויות פיזיות פוגעים בחופש התנועה של האדם הסובל מהם, כשמדרגות הינן הבעיה העיקרית של הנגישות

 

זיקנה או סוגים שונים של נכויות או מוגבלויות פיזיות פוגעים בחופש התנועה של האדם הסובל מהם, כשמדרגות הינן הבעיה העיקרית של הנגישות.

מה קורה כשאדם גר בבית שבתוכו ישנן מדרגות או שעליו להשתמש במדרגות כדי להגיע לדירתו? במצב שכזה, אם האדם אינו מעוניין או אינו יכול לעבור דירה – הפתרון הוא להתאים את הסביבה למוגבלותו. 

אחד הפתרונות הטובים ביותר לבעיה זו הינו התקנה מעלון ביתי שיתאים הן למשתמש והן לתנאי המגורים שלו ויהפוך להיות חלק בלתי נפרד מהבית.

מעלון (מעלית ביתית) –  פתרון הנגשה המקל על חייהם של בעלי המוגבלויות

בעידן הטכנולוגי המפותח של היום ניתן לספק פתרונות לבעלי מוגבלויות, לאפשר להם להתנייד בין מפלסים בבתים פרטיים או בין קומות בבתים משותפים שלא ניתן להתקין בהם מעלית. כך ניתן ליצור עבורם נגישות וניידות וכן חיים עצמאיים בסביבתם הטבעית.

מעלון הוא מעלית קטנה ופתוחה שמיועד לשאת אנשים המוגבלים בניידותם. המעלון פועל בשונה ממעלית ומבוסס על טכנולוגיות שינוע מגוונות. המעלון מתאים לשינוע מגובה של כמה מדרגות ועד לשלוש קומות. האדם המוגבל בתנועה יושב בכיסא המעלון או בכסא הגלגלים שלו הנמצא על משטח המעלון ומגיע ליעדו בנוחות ובביטחון. 

המעלון יכול לשאת משקל של עד 300-450 ק"ג (כלומר עד 4 אנשים) ומתאים גם למשתמש בכיסא גלגלים ולמלווה. 

ממה מורכב המעלון?

-  מהמשטח עצמו (הרמפה) – שמתחברת למסילה.

-  מהמסילה - המורכבת על מעקה המדרגות.

אם אין למדרגות מעקה ניתן לבנות מעקה מיוחד למסילה שיתאים ספציפית לגרם המדרגות ולא יפריע לשאר בני הבית להשתמש במדרגות.

סוגי מעלונים ביתיים:

מעלון כסא –מתקן מעלון עם כיסא שניתן להתאימו למדרגות ישרות או מעוקלות בהתאם לתנאי המגורים. האדם המשתמש במעלון צריך לעבור אל הכיסא הנמצא בו כדי לעלות או לרדת בו. 

מעלון משטח רמפה מעליות – בסוג מעלון זה יכול האדם המשתמש בכיסא הגלגלים לעלות עם הכיסא על הרמפה ולעלות או לרדת ממנו באופן עצמאי. זהו פתרון נגישות מצוין לאנשים המרותקים לכיסא גלגלים שאינם יכולים לעבור מכיסא הגלגלים לכיסא. ניתן להתקין מעלוני משטח למדרגות מתעקלות ומעלונים למדרגות ישרות.          

שני הדגמים הללו הינם יציבים, בטיחותיים ונוחים לשימוש.

מעלון אנכי – מעלון המותקן בצמוד לגרם המדרגות, שיכול לעלות לגובה של עד שני מטר ואינו מצריך בניית פיר. סוג זה של מעלון מאפשר ניצול שטח מירבי ומתאים בעיקר למדרגות חיצוניות. הנכה יכול לעלות עליו עם כיסא הגלגלים שלו.

חברת רמפה מעליות ונגישות – הפתרון שלכם לנגישות!

חברת רמפה מתמחה במתן פתרונות מקצועיים בנושא נגישות. היא מייבאת ומתקינה מעלונים למדרגות. המוצרים שמספקת החברה מתאפיינים באמינות רבה ובשימוש בטכנולוגיות חדשניות.  נושא הבטיחות הינו בראש מעייניה של חברת רמפה ולכן היא מספקת אך ורק את המוצרים החדישים והבטיחותיים ביותר הקיימים בשוק בתחום המעלונים.  בנוסף להקפדה על הפן הבטיחותי שמה החברה גם דגש על עיצוב המעלונים. לשירותכם מגוון רחב של דגמים וצבעים שמתוכם וודאי תוכלו לבחור את מה שישתלב בצורה הטובה ביותר עם עיצוב הבית שלכם. חברת רמפה מעניקה אחריות מלאה לכל מוצריה ודואגת לספק ללקוחותיה  שרות מהיר, מקצועי ואמין. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים