חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך מוצאים הצגות ילדים מהנות וחינוכיות כאחד?

 

הורים לילדים? הנה כמה עצות מועילות שכדאי להכיר שיעזרו לכם לדעת איך למצוא הצגות ילדים כיפיות, מהנות וחינוכיות

 

הצגות ילדים של אמנים מפורסמים

בדרך כלל כאשר יש ילדים קטנים, קשה למצוא פעילות שתגרום להם לשבת מרותקים במשך זמן ארוך. דרך טובה למקד את תשומת ליבם, היא על ידי הצגות ילדים של אמנים מפורסמים וידועים כמו יובל המבולבל ומני ממטרה, או בהתאם לגיל ילדיכם, ובירור עימם על אמנים שהם אוהבים, תוכלו למצוא את ההצגה שמתאימה לכם ולילדיכם.

הופעות בשילוב פעילות בטבע

דרך האינטרנט תוכלו למצוא מגוון הצגות המשולבות עם פעילות בטבע, כגון רכיבה על סוסים, קטיף בהתאם לעונות השנה ופעילות עם חיות. או ללמוד לבשל דברים קלים כמו סלט פירות מפירות העונה, הכנת פיתות בטבון או לחילופין ללמוד איך מתנהל משק.

תוכלו לקרוא באתר הבית על סוגי הפעילויות המוצעים, לפי טווחי גילאים, ועל פי זה להחליט אם ילדיכם ייהנו בסוג פעילות זה.

בחירת אטרקציה מתאימה לילדים

לבחור באטרקציה שתהיה מהנה גם לילדים שלכם וגם עבורכם זה לא קל, אבל תוכלו לבחור במופע מוזיקלי לילדים כדוגמה לפעילות. או ללכת עם הילדים ללונה פארק, יתכן ותצטרכו להזמין מראש כרטיסים ללונה פארק, כך לא תבזבזו זמן יקר ביום עצמו.

כמו כן, כדי להבטיח חופשת קיץ נעימה, תוכלו לצאת לטיול ברחבי הארץ, ולאפשר לילדים שלכם להכיר את האוצרות הקיימים בטבע.

הצגות ילדים זולות

כאשר יש כמות ילדים גדולה בבית, תכנון פעילות יכולה להיות הוצאה כבדה עבור ההורים, לכן אפשר למצוא הצגות ילדים זולות. מנגד, תוכלו לברר אודות אמן מפעיל פעילות לילדים שתוכלו להזמין לשכונה, ככה הורים אחרים יוכלו להביא את ילדיהם אך גם לעזור בתשלום ההפעלה.

לחילופין, אפשר לעשות תיאטרון בובות לילדים בעצמכם, בעזרת בובות גרב או דובונים שיש ברשותכם וליצור חוויה משגעת עבור ילדיכם.

סוגי הפעלות מומלצות לילדים

ככל שהילדים גדולים יותר, הם אוהבים להוציא יותר אנרגיה בפעילות, לכן אפשר לקחת אותם לפעילות עם מתקנים מתנפחים. לגילאים יותר מבוגרים תוכלו למצוא המון פעילות ספורטיבית, עם ספורט אתגרי או אירובי אשר מותאם לגילאים האלה.

כמו כן, ניתן לשלב בחופשה משפחתית עם מופע מוזיקה בכל רחבי הארץ, תוכלו לבחור את יעד החופשה ולבדוק על הדרך על מופעים מוזיקליים.

הצגות ילדים לפי חגים

ניתן למצוא המון הצגות לילדים לפני או במהלך חגי ישראל, כמו הפסטיגל אשר מתקיים בכל שנה עם שלל אמנים ידועים. ניתן להזמין מראש מאתרים שמציעים כרטיסים מוזלים להצגות כמו פסטיגל, או לכל הצגת ילדים אחרת שמתקיימת בעירכם או בעיר סמוכה.

את המידע אודות הצגות שונות, תוכלו למצוא דרך האינטרנט או במתנ"ס הקהילתי שלכם אשר מציע מגוון פעילויות לחגים עבור הילדים.

איך בוחרים הצגת ילדים טובה?

יש כמה פקטורים לבחירת הצגה, אחת מהן לפי גיל ילדיכם, אחרת לפי תחומי התעניינות אם הילדים מעט יותר גדולים. עוד דרך מעולה לבחור הצגה מתאימה וטובה, היא על פי האמנים שמופיעים בה, וכמה הם מוכרים בקרב הילדים.

דרך נוספת לבחור הצגה מעולה, היא לפי איפה היא מתקיימת וכמה היא נגישה לתחבורה ציבורית או בהגעה ברכב פרטי. כמובן שגם המלצות של חברים או קרובי משפחה, יכולים לעזור בבחירת ההצגה שמתאימה עבור ילדיכם.

כרטיסים זולים להצגה

המחירים לכרטיסים להצגות לילדים משתנים כל הזמן, בהתאם לעונות השנה או חגים, אמנים ומיקום. דרך טובה לעקוב אחר שינויים במחירי כרטיסים, זה להירשם לאתרים שמציעים שירות כזה, והם ישלחו לכם עדכון במייל לגבי מחירים.

דרך נוספת היא להיכנס לאינטרנט ולחפש דילים שונים שמציעים מחירים אטרקטיביים להצגות ילדים או מופעים מוזיקליים לילדים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים