חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

3 דרכים לדאוג למנוחה טובה של כלבכם

 

אם יש לכם כלב בבית, אתם בוודאי רוצים לדאוג לכך שהוא ינוח היטב. המנוחה של הכלב משליכה בצורה ישירה על בריאותו, ולכן מבחינתכם אין מקום לטעויות. האחריות שמוטלת לכם על הכתפיים היא אחריות גדולה, אך אין סיבה שלא תעמדו בה בגבורה

 

אם יש לכם כלב בבית, אתם בוודאי רוצים לדאוג לכך שהוא ינוח היטב. המנוחה של הכלב משליכה בצורה ישירה על בריאותו, ולכן מבחינתכם אין מקום לטעויות. האחריות שמוטלת לכם על הכתפיים היא אחריות גדולה, אך אין סיבה שלא תעמדו בה בגבורה. במאמר הבא אנו נסביר לכם כיצד תוכלו לדאוג למנוחה טובה של כלבכם. מדובר על כמה פעולות קטנות שאם תנקטו אותן באופן קבוע, תוכלו לראות איך הכלב נח לאורך זמן. נזכיר שוב כי אם הכלב שלכם נח בצורה טובה, הוא באופן טבעי יהיה כלב הרבה יותר בריא.

1. תרכשו מיטה לכלב

 יש כאלה שרואים את הרכישה של מיטה לכלב כרכישה שהיא מוגזמת. אך בפועל מיטה ייעודית עבור הכלב היא צו השעה, ומוטב לכם לרכוש אחת כזאת. לא חובה לרכוש מיטה במחיר מופקע, אך עדיין שתהיה מספיק נוחה. ברגע שהכלב יודע שיש לו את המיטה שלו, הוא יעלה אליה כאשר הוא יהיה עייף. אם לכלב לא תהיה מיטה ייעודית עבורו, הוא עלול שלא לעלות לישון מתי שהוא מרגיש עייף. קחו בחשבון כי כלב צריך מנוחות רבות במהלך היום, והוא לא יכול לישון מתי שאתם עולים למיטה. לכן גם לכם וגם לכלב עדיף שתהיה מיטה ייעודית, כזאת שתהיה אך ורק שלו.

2. תדאגו שהכלב יוציא אנרגיה

 לא סתם אומרים לכם בכל הזדמנות לדאוג לשחק עם הכלב. כלבים צריכים להוציא אנרגיה, הרבה יותר מחתולים לצורך ההשוואה. ברגע שהכלב יוציא הרבה אנרגיה, הוא באופן טבעי ירצה ללכת לישון. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם צריכים להתאמץ על מנת שזה יקרה. אם הכלב לא יוציא אנרגיה מספקת במהלך היום, הוא עלול לשגע אתכם מאוד בלילה. כתוצאה מכך גם אתם לא תישנו כמו שצריך, וגם הכלב עצמו לא יקבל את המנוחה שהוא צריך אותה. מיטה לכלב ביחד עם הוצאת אנרגיה מתמדת תביא לכך שהכלב ינוח לא מעט. הוא יצבור את הכוחות הדרושים להמשך היום או ליום שלמחרת.

 3. תוודאו שהכלב אוכל טוב

 כמו בני אדם, גם כלבים צריכים לאכול כמו שצריך על מנת לנוח. לא מעט כלבים ילכו לנוח אחרי שהם יאכלו כמות גדולה של אוכל. תחושת העייפות תשלוט בהם, בדיוק כמו שהיא מופיעה אצלנו. לא מעט אנשים מרגישים את תחושת העייפות אחרי שהם אוכלים ארוחה גדולה. בדיוק באופן הזה, גם הכלבים ירצו לעלות לנוח אחרי שהם אוכלים טוב. מה זה מצריך מכם? ראשית כל לרכוש לכלב את האוכל שהוא אוהב, אוכל שהוא יאכל אותו בכמויות הדרושות. בנוסף תוודאו כי הכלב אוכל את האוכל, ולא נמנע מלעשות את זה. אם הכלב לא אוכל את האוכל שלו, מוטב כי תבדקו מהי הסיבה שבגללה הגעתם לסיטואציה שכזאת.

המנוחה של הכלב חשובה גם לכם

לכל אורך המאמר דיברנו על כמה המנוחה של הכלב חשובה עבורו. זה נכון, כאשר הכלב ישן כמו שצריך הוא אוטומטית הופך להיות הרבה יותר בריא. אם כלב לא יישן את כמות השעות הדרושה, הוא עלול להיות כלב שסובל מהמון מחלות לא רצויות. אך המנוחה של הכלב תהיה חשובה מאוד גם מנקודת המבט האישית שלכם. הרי אתם יכולים לנוח בדיוק בזמן שבו הכלב שלכם ישן גם כן. כל עוד הכלב יהיה ער, לא תוכלו לישון מבלי שהוא ירצה תשומת לב. לכן תנצלו את הזמנים שבהם הכלב ישן על מנת להשלים את שעות השינה שלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים