חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך תוכלו לעצב בעצמכם מגש פירות?

 

רוצים לעצב בעצמכם מגש פירות לכבוד אירוע מסוים? קחו בחשבון כי תצטרכו לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים. זוהי הסיבה שבגללה יש כאלה שמעדיפים לפנות לחברה מקצועית שתעשה עבורם את העבודה. אך אם אתם בטוחים ביכולות שלכם, מוטב כי תכירו כמה טיפים חשובים

 

רוצים לעצב בעצמכם מגש פירות לכבוד אירוע מסוים? קחו בחשבון כי תצטרכו לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים. זוהי הסיבה שבגללה יש כאלה שמעדיפים לפנות לחברה מקצועית שתעשה עבורם את העבודה. אך אם אתם בטוחים ביכולות שלכם, מוטב כי תכירו כמה טיפים חשובים. ברגע שתיישמו את הטיפים השונים, תוכלו למצוא את עצמכם עולים על הגל. זה בידיים שלכם להפוך את מגש הפירות שאותו תכינו לגולת הכותרת של האירוע כולו. 

המגוון של הפירות

הפרמטר הזה יהיה נכון גם כאשר תתבקשו לבחור מגשי פירות ראשון לציון. יהיה עליכם לדאוג להכניס למגש מגוון רחב של פירות על מנת שתוכלו לקלוע לטעם של כולם. הרי יש כאלה שאוהבים פרי אחד ואחרים שאוהבים פרי אחר. ברגע שיהיה מגוון אפשרויות, לא תמצאו את עצמכם עושים ויתורים. מה שגם המבחר העשיר יהפוך את המגש להיות מגש מיוחד.

בוחרים את המובחרים

המשימה הבאה שלכם תהיה לבחור אך ורק את הפירות הכי טובים. כל פרי מביא איתו את הנראות שלו ואת הטעם הייחודי שלו. מוטב לשטוף היטב את הפירות על מנת שהם ייראו כמו שהם צריכים להיראות. אם יש פגם או בעיה מסוימת עם אחד הפירות מוטב שלא תכניסו אותו אל תוך המגש. תשימו לב היטב באילו פירות אתם בוחרים.

לחתוך בצורה נכונה

השלב הבא יהיה לחתוך את הפירות על מנת שתוכלו לשים אותו בתוך מגש פירות. החיתוך צריך להיות מיוחד ושונה, אך בו בזמן גם כזה שיאפשר אכילה מהירה. עליכם לחשוב היטב על צורת החיתוך של הפירות כך שהם יסתדרו בתוך המגש. כל אחד חותך בצורה אחרת על מנת לייחד את המגש בהשוואה למגשים אחרים.

דואגים לבחור מגש מיוחד

הבחירה האחרונה תהיה הבחירה של המגש שבו תשימו את הפירות. המגש לא יכול להיות עוד סתם מגש רגיל שיש לכם בבית. מוטב לבחור במגש בצורה מיוחדת, כזה שתוכלו להשתמש בו ללא בעיה. המגש יכול לעשות את ההבדל מבחינת הנראות של כל מגש הפירות. ביחד עם הפירות זה מה שעושה את ההבדל מנקודת מבטכם.

הטבה מיוחדת לקוראי הכתבה 10% הנחה על מגוון סלסלאות ומגשי הפירות באתר שלנו. למימוש ההטבה הקישו "הנחה_10" בעגלת הקניות.

רדיט לתמונות פרי גנך

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים