חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מיתוג לעסק באמצעות שקיות אלבד

 

אנו חיים בעידן בו מיתוג הוא שם המשחק. אכן, כאשר ישנם כל כך הרבה מוצרים, עסקים ותחרות בכל ענף, מה שעושה את ההבדל הוא ההגעה לתשומת הלב של הלקוחות עם מסר שנצרב בתודעה. לשם כך קיימים הרבה מהלכים ואמצעים של שיווק ופרסום, וחלק מהם – כמו שקיות אלבד – עושים זאת באלגנטיות, באפקטיביות וללא הוצאות שמכבידות על התקציב

 

אנו חיים בעידן בו מיתוג הוא שם המשחק. אכן, כאשר ישנם כל כך הרבה מוצרים, עסקים ותחרות בכל ענף, מה שעושה את ההבדל הוא ההגעה לתשומת הלב של הלקוחות עם מסר שנצרב בתודעה. לשם כך קיימים הרבה מהלכים ואמצעים של שיווק ופרסום, וחלק מהם – כמו שקיות אלבד – עושים זאת באלגנטיות, באפקטיביות וללא הוצאות שמכבידות על התקציב.

כמה מילים על שקיות אלבד

האלבד שהינו חומר דמוי בד שהסיבים שלו מחוברים אחד לשני בעזרת חום, חומר ממיס או באמצעים מכאניים וכימיים. זהו בד שאינו ארוג או סרוג מחוטים ועשוי למשל מפוליפרופילן, ויסקוזה או פוליאסטר ואפשר למצוא אותו בשקיות וסלי קניות לצד מגבונים, חיתולים חד פעמיים ועוד. עוד לפני שנדבר על הנושא השיווקי חשוב להסביר שבניגוד לשקיות הפלסטיק שקיות אלבד מתאימות לשימוש רב פעמי ומציגות עמידות יחסית גבוהה, וגם בעלות מראה נאה ואלגנטי יותר. בין היתר ניתן להשתמש בהן לצורך קניות במכולת וברשתות השיווק, לצרך אחסון בגדים ולנשיאה של חפצים ביציאות מחוץ לבית – למשל לחוף הים.

כלי מיתוג מצוין

שקיות אלבד מהוות כלי מיתוג מצוין לעסק בזכות מספר יתרונות מהותיים. קודם כל, הנראות הטובה שלהם מספקת חוויית קנייה יותר אטרקטיבית עבור הלקוחות. בנוסף, בהיותן רב פעמיות ושימושיות הלקוח יותר מעריך אותן, ועבור רבים הן גם מתקשרות בתודעה עם שמירה על איכות הסביבה. כך, כבר מעצם השימוש בהם זוכה העסק להערכה גבוהה יותר מצד הלקוחות. אולם שקיות אלבד גם ניתנות למיתוג שמעלה עוד יותר את ערכן השיווקי.

כידוע, שקיות מהוות כיום חלק בלתי נפרד ממערך השיווק של העסק, ואת שקיות האלבד ניתן למתג בהתאם לצרכים. כך למשל, ניתן להדפיס על גביהן את הלוגו או הסלוגן של החברה, את כתובתה ומספר הטלפון או כל סיסמא שיווקית אחרת. בנוסף, ניתן להדפיס עליהן באחד עד ארבעה צבעים ובשלל סמלים וגופנים, כך שההתאמה מלאה למסרים שהעסק מעוניין להעביר. יצרה מכך, מכיוון שמדובר בשקיות שמשמשות את הלקוחות למגוון פעולות ויציאות נוספות מהבית, הן מהוות מעין שלט פרסומי מהלך שמקבל חשיפה טובה. אין פלא איפה שבוחרים בהן עסקים רבים, למשל מענף האופנה, חנויות טבע, רשתות תקשורת, חנויות תכשיטים ועוד.

לבחור נכון את מקור הקנייה

על מנת ליהנות מכל היתרונות הללו ונוספים, חשוב לבחור בחברה המתמחה ספציפית בתחום השקיות ובפרט מספקת מענה עבור שקיות אלבד. חברה שכזו תדע להציע מגוון רחב של שקיות המתאימות לצרכי העסק, שירותי הדפסה איכותיים ובמידת הצורך גם שירותים גרפיים של אנשי מקצוע, וכמובן תוכל לספק כל כמות של שקיות בהתאם ללוחות הזמנים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים