חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טיפים למשלוחי סחורה שכדאי להכיר

 

בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש למוצרי אריזה ושילוח סחורות, מתוך רצון לענות על הביקוש הגובר למשלוחים ולהימנע מנזקים והוצאות כספיות מיותרות כתוצאה מנזקים במהלך המשלוח. קבלו טיפים חמים למשלוחי סחורות שיסייעו לכם לשלוח כל דבר באופן מהיר ויעיל.

 

בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש למוצרי אריזה ושילוח סחורות, מתוך רצון לענות על הביקוש הגובר למשלוחים ולהימנע מנזקים והוצאות כספיות מיותרות כתוצאה מנזקים במהלך המשלוח. קבלו טיפים חמים למשלוחי סחורות שיסייעו לכם לשלוח כל דבר באופן מהיר ויעיל.

משטחים - חלק בלתי נפרד במשלוחי סחורה

המשטחים הם חלק בלתי נפרד במשלוחי סחורה, מכיוון שבסופו של דבר הם אלה שאחראים על יציבות הסחורה ועל זה שהיא תגיע בשלום ליעד שלה. ראשית חשוב מאד לבדוק שהמשטחים שאתם רוכשים מתאימים לגודל הסחורה שלכם, במקרה והיא תבלוט החוצה היא עלולה להינזק בדרך. בנוסף, אתם חייבים לקבע את הסחורה למשטח על ידי בנד פלסטיק וניילון נצמד (שרינק) על מנת שהיא לא תתפזר במהלך השינוע. שימו לב שלא קושרים חזק מידי את התכולה למשטחים על מנת שלא לגרום נזק לקרטונים.

מה היתרונות של משטחי העץ?

משטחי העץ הפכו בשנים האחרונות לפתרון שינוע מעולה עבור מגוון רחב של מוצרים. את משטחי העץ ניתן להרים בקלות באמצעות מלגזה או כל רכב אחר, כמו משאית. את הסחורה אתם יכולים לקשור ולרתום למשטחי העץ ולכן מדובר בפתרון בטוח מאד. משטחי עץ שעומדים בתקן 9001 ISO הם משטחים איכותיים במיוחד שעברו טיפול בעישון כימי ובחום, וזאת כדי להבטיח שהם לא נושאים איתם מחלות או מזיקים כמו תולעי עץ למשל.

כמו כן, ביחס לפתרונות שינוע אחרים, משטחי העץ נחשבים לזולים ביחס למשטחי פלסטיק. לכן, במידה ואתם מובילים כמות גדולה של סחורה אנחנו בהחלט ממליצים לכם ללכת על משטחי העץ, בראייה לטווח ארוך אין ספק שזה יותר ישתלם לכם. מה שכן, אנחנו ממליצים שלא לחסוך באיכות של משטחי העץ וללכת על המשטחים האיכותיים והטובים ביותר כיום בשוק.

איך בוחרים משטחי עץ?

כפי שציינו, משטחי עץ (רפסודות) הם אחד הדברים החשובים כשצריכים לשנע סחורה עם משטחים וכדי למנוע תקלות ועיכובים, כדאי מאוד לרכוש משטחי עץ איכותיים. כיום אין שום תקן שמגדיר את איכות המשטחים ומציב דרישות מדויקות. לכן, אם אין לכם בזה ניסיון, אתם עלולים לעשות בחירה לא נכונה של משטחי עץ ולחוות עוגמת נפש. בתוך כך, אנחנו קודם כל ממליצים לכם להתייעץ עם גורם מקצועי בתחום ולהגדיר בפניו את הצרכים שלכם מהמשטח.

הציגו בפניו את הצורך שלכם ומה הדרישה שלכם מהמשטחים והוא כמובן ידע להתאים עבורכם את המשטח הנכון במידות הנכונות. בסופו של דבר אתם צריכים לדעת שגם משטח העץ האיכותי ביותר לא יחזיק מעמד אם תעמיסו עליו סחורה שלא תואמת את המשקל שהוא יכול לשאת. לכן, בחרו במשטחי עץ חזקים שמתאימים בדיוק למשקל שאתם צריכים שהם יישאו, אחרת הם לא יחזיקו מעמד.

ניילון נצמד לעטיפת הסחורה

ניילון נצמד איכותי הוא פריט קריטי לעטיפה של סחורה ומשטחים וכדאי להצטייד בכמות מספקת. תפקידו של הניילון הנצמד הוא לשמור על הסחורה שלכם מפני נזקים וכן לשמור עליה יציבה על המשטח. ככל שהניילון הנצמד יהיה חזק ואיכותי יותר, כך הסיכוי שלסחורה שלכם יגרם נזק יקטן. זכרו שבמהלך שינוע הסחורה היא עוברת זעזועים גדולים מאד וככל שתשתמשו ביותר אלמנטים שיגנו עליה כך אתם ממזערים את הסיכוי לנזקים.

את המידות של הניילון הנצמד חשוב מאד לבחור בקפידה, מכיוון שאם הניילון יהיה רופף רמת ההגנה על הסחורה שלכם תרד באופן משמעותי. במידה ואתם לא יודעים מה המידות הרצויות, גם במקרה הנוכחי אנחנו ממליצים לכם לפנות לגורם מקצועי שיסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה. זכרו, אתם צריכים לבחור בניילון איכותי וחזר ככל שניתן, זה לא הזמן לחסוך כסף ואתם צריכים להשקיע במוצרים האיכותיים ביותר על מנת להימנע מנזקים לסחורה.

גליל קרטון גלי

אם אתם צריכים פריט נוסף שישפר את רמת ההגנה על הסחורה שלכם, תוכלו בהחלט לעשות זאת באמצעות גליל קרטון גלי. מדובר בגליל מיוחד לעטיפת חפצים רגישים שבירים כגון משטחי עץ להגנה מפני שריטות ופגיעות פיזיות. בתוך כך, הוא יתאים לכם במיוחד אם הסחורה שלכם היא סחורה שבירה ואתם חוששים שכל אמצעי ההגנה הסטנדרטים לא יספיקו לכם. ברוב המקרים גליל קרטון גלי מגיע ברוחב 1 מ’ ובאורך 50 מ’ רץ, אך מומלץ לבדוק את המידות מראש.

לסיכום, אין ספק שמשלוח סחורה הוא תהליך מורכב מאד ואתם צריכים לקחת בחשבון מגוון רחב מאד של אלמנטים. עם זאת, על מנת להבטיח שהתהליך יעבור בשלום ללא נזק לסחורה שלכם, אנחנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים