חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מהו גרניט פורצלן למטבח ואילו מותגים קיימים?

 

גרניט פורצלן למטבח הפך בשנים האחרונות לשם נרדף לשיש איכותי אך על מה מדובר והאם גרניט פורצלן שווה את ההשקעה? הבא נסביר מה זה גרניט פורצלן, איך מייצרים אותו, מה היתרונות שלו ואילו מותגים כדאי לכם להכיר לפני שאתם יוצאים לחנויות.

 

גרניט פורצלן למטבח הפך בשנים האחרונות לשם נרדף לשיש איכותי אך על מה מדובר והאם גרניט פורצלן שווה את ההשקעה? הבא נסביר מה זה גרניט פורצלן, איך מייצרים אותו, מה היתרונות שלו ואילו מותגים כדאי לכם להכיר לפני שאתם יוצאים לחנויות.

גרניט פורצלן – מה זה בכלל?

האמת היא שגרניט פורצלן הוא בכלל לא שיש, אלא דמוי שיש. מה זה אומר בפועל? שאת שיש הגרניט פורצלן מייצרים במפעל ומבצעים בו כל מיני פעולות שמקנות לו את התכונות הכל כך ייחודיות שלו. את הפורצלן מייצרים באמצעות דחיסה של חרס בשילוב של דבקים שונים. לאחר הדחיסה שורפים את התערובת הזו ומשיגים משטח קשיח ועוצמתי שיכול לעמוד בעומסים כבדים.

שיש פורצלן שינה את ענף השיש מהקצה לקצה, מכיוון שהוא החדיר מגוון כל כך גדול של סוגים שגם גרמו להורדות מחירים ולתחרות וכיום עומדות בפניכם מגוון רחב של אפשרויות במחירים שונים, והאמת היא שמבחינת הלקוחות ורשתות השיווק מדובר בחגיגה של ממש.

אילו מותגי גרניט פורצלן קיימים?

יש הרבה מותגים שמייצרים גרניט פורצלן למטבח מסביב לעולם כשחלקם מוכרים כמו דקטון הספרדי וחלקם מעט פחות מוכרים אך נחשבים גם הם לאיכותיים כדוגמת שיש אינפיניטי או שיש אטלס ששניהם מיוצרים באיטליה. שיש דקטון למשל הוא שיש גרניט פורצלן שניתן למצוא אותו בדרך כלל במטבחי יוקרה. הוא נחשב לשיש יפה, חזק ועמיד מאד, וזה מה שהופך אותו למבוקש מאד.

עוד בגזרת הגרניט פורצלן תוכלו למצוא את אבן הקיסר, שגם הוא שיש סינטטי שמיוצר במפעל ועובר מגוון רחב של מניפולציות בדרך. שיש הקיסר פורצלן נחשב לנפוץ מאד כיום במטבחים בישראל, הוא שיש חזק, קל לניקוי ועמיד לאורך זמן.

שיש למינם הוא גם שיש גרניט פורצלן איכותי מאד שמיוצר באיטליה, וכמו שרק האיטלקים יודעים לעשות, מדובר בשיש יפהפה, עמיד לאורך זמן וקל לניקוי. אם אנחנו אומרים שהשיש הוא הפנים של המטבח שלכם, אין ספק שלמינם יכול להשתלב היטב. עוד תוכלו למצוא בגזרת הפורצלן את הנאוליט, משטח פורצלן שמיוצר בספרד, משטח חזק, עמיד לחום ולשחיקה, מה שהופך אותו לנפוץ במיוחד.

מה חשוב לבדוק לפני שבחורים פורצלן?

לפני שאתם בוחרים את משטח גרניט פורצלן הבא שלכם אנחנו ממליצים לכם לבדוק כמה דברים שיסייעו לכם לעשות את הבחירה הנכונה. ראשית, אל תצאו לחנויות לפני שאתם מכירים את המחירים של סוגי השיש השונים. לדעת את המחיר מראש זה מעולה לא רק כדי שלא יעבדו עליכם, אלא גם לדעת אילו סוגי שיש אתם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש. אין שום טעם שתבזבזו את הזמן שלכם בצפייה בסוגים שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם.

בנוסף, חשוב מאד לפחות להיסגר על הגוון הכללי של השיש. אתם צריכים לצאת לחנות כשאתם יודעים אם אתם רוצים להתקין שיש כהה או בהיר, שיש חלק או שיש עם טקסטורה ועוד. השיש הוא הפנים של המטבח ואם הוא לא ידבר בשפה אחת איתו ועם האלמנטים השונים שיש כרגע בבית, כמו הריהוט והתאורה למשל, אתם עלולים לעשות בחירה לא טובה.

חשוב לציין – בסופו של דבר השיש צריך לענות על הצרכים שלכם. לכן, אם אתם מבשלים המון במטבח אתם צריכים לרכוש שיש חזק ועמיד, שיש שקל מאד לנקות אותו. לכן, בחרו שיש עם כושר ספיגה נמוך, כזה שהשומנים והנוזלים יתקשו מאד לחדור אותו. בכל מצב אחר אתם עלולים למצוא את עצמכם משתעבדים לניקיון של השיש.

האם יש אחריות על גרניט פורצלן?

משך האחריות משתנה בין חברה לחברה, יש חברות שנותנות 5 שנות אחריות, יש חברות שנותנות גם 10 שנות אחריות. לפני שאתם רוכשים את השיש בדקו עם החברה כמה שנות אחריות היא נותנת ומה האחריות שלה כוללת. למשל, אם תקנו שיש שאחת מהתכונות שלו היא רגישות לחום, האחריות שלכם לא תהיה בתוקף אם הוא יינזק כתוצאה מזה שתניחו עליו סירים חמים.

חשוב לציין - האחריות שאתם מקבלים אמורה להתחלק לשניים, אחריות על המוצר עצמו ואחריות על ההתקנה. יש חברות שיש שמתנות את האחריות בכך שתיקחו את המתקין דרכן, שימו לב לזה.

את האחריות אנחנו ממליצים לכם לדרוש מהחברה המשווקת אך ורק בכתב, מבחינתכם מה שסוגרים בעל פה פשוט לא נחשב. בסופו של דבר, אתם צריכים שתהיה לכם במהלך תקופת האחריות כתובת ברורה לפנות אליה על מנת לקבל

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים