חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור שירות ניקוי ספות בירושלים?

 

ניקוי ספה באופן מקצועי הוא שירות שמספק תועלת רבה. בירושלים, כמו בכל עיר גדולה, יש לא מעט חברות שיגיעו אליכם הביתה, יעלימו את הכתמים הקיימים ויעניקו לספות מראה כמו חדש - וכדי לבחור מתוכן את האופציה המתאימה ביותר עבורכם כדאי להיעזר בהמלצות שמפורטות בכתבה זו

 

ניקוי ספה באופן מקצועי הוא שירות שמספק תועלת רבה. בירושלים, כמו בכל עיר גדולה, יש לא מעט חברות שיגיעו אליכם הביתה, יעלימו את הכתמים הקיימים ויעניקו לספות מראה כמו חדש - וכדי לבחור מתוכן את האופציה המתאימה ביותר עבורכם כדאי להיעזר בהמלצות שמפורטות בכתבה זו.

איכות הציוד

ההבדל המשמעותי הראשון בין ניקוי ספה באמצעים ביתיים לבין שירות ניקוי ספות מקצועי בירושלים הוא הציוד. אמנם ניתן לנסות להסיר כתמים עם מטלית רכה טבולה בתערובת של מים חמימים, חומץ לבן ומעט נוזל כלים (או אבקת כביסה), אבל במקרים רבים הכתם יישאר. בפרט כך הדבר כשמדובר על כתמים גדולים או על כאלה שנוצרו לפני זמן רב. כשהניקוי מתבצע עם ציוד מקצועי, למשל מכונת הזרקה ויניקה שמחדירה אל הסיבים חומרי ניקוי ייעודיים ואז יונקת אותם ביחד עם כל הלכלוכים, התוצאות מרשימות בהרבה.

ניסיון

כמו בתחומים רבים אחרים, גם ניקוי ספות מקצועי באמת דורש ניסיון. הניסיון בא לידי ביטוי בעיקר בהיכרות טובה מאוד עם כל הסוגים של הספות. הצורך בהיכרות כזו נובע מהעובדה שיש הבדל בין הדרך הנכונה לנקות ספת בד למשל לעומת ספה מעור. למעשה יש גם שוני בין ספה מעור סינתטי לבין ספה מעור של בעל חיים, ובאופן כללי נדרשת התאמה מושלמת של שיטת הניקוי וחומרי הניקוי לכל ספה ספציפית - גם כדי לא להזיק לה וגם כדי להבטיח ניקיון מושלם.

בנוסף, ניסיון ו-ותק מעידים על הצלחה לאורך שנים רבות, כלומר הרבה מאוד לקוחות שבעי רצון - אינדיקציה מצוינת לרמת השירות.

מחיר

הפרמטר השלישי לפיו בוחרים חברה לניקוי הספות הוא המחיר. חשוב להדגיש כי ניקוי ספות בירושלים שמשתלם באמת הוא לאו דווקא השירות הזול ביותר אלא זה שמספק את יחס העלות-תועלת האופטימלי. מסיבה זו מומלץ לקחת בחשבון את המחיר, אבל לא לייחס לו משקל גדול מדי בהחלטה הסופית, ובכל מקרה לזכור את התועלת.

ניקוי ספות בירושלים עם חברה מקצועית הוא שירות שמספק תועלת משולשת: גם בהיבט האסתטי, גם מבחינה בריאותית (משום שבתוך הספות המלוכלכות עלולים להסתתר מיקרואורגניזמים מזיקים: חיידקים, קרדית האבק ועוד) וגם מפני שפעולת הניקוי היסודית מאריכה את תוחלת החיים של כל ספה. 

לנוכח התועלת הרבה, רצוי להזמין את שירות ניקוי הספות באופן קבוע, בתדירות של פעם בשנה, ואפילו יותר אם נעשה בהן שימוש אינטנסיבי או כשמדובר באזור שנחשף לזיהום משמעותי - שמצטבר גם על הספות ובתוכן.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים