חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האטרקציה הכי מדהימה בכנרת שתכירו

 

מעוניינים להעניק המשפחה לחוויה בלתי נשכחת? כזאת שגם שנים מעכשיו הילדים עוד ידברו עליה בחיוך גדול? אז כדאי שתכירו את האטרקציה הקסומה שמזמינה אתכם לחוויה של שיט עצמי בכנרת

 

מעוניינים להעניק המשפחה לחוויה בלתי נשכחת? כזאת שגם שנים מעכשיו הילדים עוד ידברו עליה בחיוך גדול? אז כדאי שתכירו את האטרקציה הקסומה שמזמינה אתכם לחוויה של שיט עצמי בכנרת.

בימינו, זה כבר לא פשוט לייצר חוויות של פעם בחיים. מבלי ששמנו לב רמת הגירויים שלנו ירדה וכבר נדמה שאי אפשר להרשים אותנו, לא ככה? ובכן, זה העונג שלנו לבשר לכם שזה בהחלט עוד אפשרי להנות ולגלות דברים חדשים מבלי לטוס לחו"ל או להשתמש בסמארטפון.  

המדינה שלנו מלאה בנופים עוצרי נשימה שרק מחכים שנכיר ונתאהב, ובפרט הכנרת היפיפייה שלנו. יחד עם זאת, במקום לעשות טיול משפחתי רגיל שבו עדיין נמצא את עצמינו מסתכלים בפלאפון בכל רגע אפשרי, הנכם יכולים לצאת ולשוט בים הכינרת ולהנות מחוויה מעצימה ומרהיבה.

מהו הייחוד של שיט עצמי בכנרת?

ובכן, לא רק שתהפכו לסקיפרים ליום אחד, אלא גם הסירה שלכם תגיע עם אפליקציית ניווט חדשנית ומתקדמת שתסייע לכם לנווט את דרככם בבטחה ותציג בפניכם את מיקומכם במפה חיה לאורך כל המסלול. כך שתוכלו להיות בטוחים ורגועים ולהנות מהחוויה. כמו כן, השייט מלווה במדריך טיולים וירטואלי שישתף אתכם בכמה עובדות מרתקות על הנופים המדהימים והשונים לאורכו של השיט. במהלך השיט אתם תוכלו לראות את הרי הגולן המרהיבים, את הרי מירון וצפת הצופה אל הגליל העליון, את שפך נחל סמך, נחל ירמוך, נחל דליות, נחל צלמון, נחל עמוד, וכמובן את העיר טבריה. זוהי פשוט דרך נפלאה עבורכם ועבור ילדיכם להכיר וללמוד על הרקע ההיסטורי והגיאוגרפי של אחד האזורים היפים והחשובים ביותר בארצנו. מעבר לכך, פן לא נשכח את התחושה הייחודית שניתן לחוות רק בשיט, כגון הרעש המרגיע של המים, הבריזה בשערנו, ואת הנשיקות החמימות של השמש. מדובר בחוויה שהיא שילוב מדויק של כל האלמנטים שיוצרים זיכרונות בלתי נשכחים, וכל זאת מבלי לתכנן אופרציה שלמה או להשקיע סכומי עתק. כמו כן, חשוב לציין שבאפליקציית הניווט יש כפתור לעזרה ומכשיר קשר, כך שלכל בעיה ובכל רגע נתון תוכלו ליצור קשר, וצוות סירת הפיקוח יעניק לכם מענה מידי. הבטיחות שלכם היא לפני הכול.

עבור מי האטרקציה הזו מומלצת?

למרות שאין ספק שמדובר באטרקציה נפלאה עבור כל המשפחה, ובהחלט כזו שתעניק לילדים שלכם הנאה גדולה, האטרקציה החווייתית הזו מתאימה לאירועים שונים, לגילאים שונים, ולאנשים שונים, כגון טיולי משפחות, ימי כיף של חברות ועסקים, קבוצות וארגונים ולחוויה משותפת עם הקרובים והחברים הטובים, בין אם זה לכבוד יום הולדת או סתם כדי לשבור שגרה. בסופו של יום השילוב של טבע עוצר נשימה, אוויר צח, פעילות קלילה, וכמובן חברה טובה, תמיד הולכים טוב ביחד, לא ככה? דבר אחד בטוח, אין ספק שכל אחד ואחת יכולים להנות מהשיט הנפלא הזה.  

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים