חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רוצים לממש את הפוטנציאל שלכם? אל תוותרו על אימון אישי 

 

כולנו שמים לב היטב לכך שאנחנו חיים בעידן מאוד תחרותי. אנחנו מנסים לעמוד בקצב של העבודה, לנהל את הבית וגם לדאוג לקשרים חברתיים. עם זאת, רבים מאתנו לא באמת עומדים בקצב. יתרה מכך, מרוב מרוץ, הרבה פעמים אנחנו בכלל לא שמים לב איך נראים חיי היומיום שלנו

 

כולנו שמים לב היטב לכך שאנחנו חיים בעידן מאוד תחרותי. אנחנו מנסים לעמוד בקצב של העבודה, לנהל את הבית וגם לדאוג לקשרים חברתיים. עם זאת, רבים מאתנו לא באמת עומדים בקצב. יתרה מכך, מרוב מרוץ, הרבה פעמים אנחנו בכלל לא שמים לב איך נראים חיי היומיום שלנו. אנחנו לא באמת מצליחים לממן את הפוטנציאל שלנו ואנחנו לא באמת מאושרים. עם יד על הלב, כמה פעמים וויתרתם על האפשרות של עבודה חדשה ומעניינת כי אתם לא מאמינים בעצמכם? כי אתם לא יודעים איך תתמודדו עם האתגר שמביאה איתה העבודה, כמו העמידה מול קהל? נסו לעצור ולהבין: האם ויתרתם כי אתם עמוסים מידי? כי אתם לא מאמינים שתצליחו? או אולי כי יש משהו שחוסם אתכם מלחיות את החיים כמו שבאמת הייתם רוצים? חשוב שתבינו: עם כל תשובה לכל שאלה כזאת יש מה לעשות. אימון אישי לחיים יכול לעזור לכם ממש כפי שהוא עזר לאחרים, אז למה שתוותרו על כך? 

הכירו את כל היתרונות של אימון אישי 

האמת היא, שזה לא באמת משנה איפה נמצא הקושי שלכם. בין אם אתם מרגישים שאתם לא מציגים את עצמכם נכון בדייטים ועדיין אין לכם זוגיות ובין אם אתם לא מציגים את עצמכם נכון בראיון עבודה, אימון אישי יכול לעזור. אימון אישי לחיים לוקח בחשבון, לפני הכול, אתכם. מי אתם? מה אתם? ומה הייתם מאחלים לעצמכם? בהמשך המטרה של האימון האישי היא להבין מה עוצר אתכם. נקודת ההנחה היא שאם נבין מה עוצר אותנו, יהיה לנו עם מה לעבוד וניתן יהיה ליצור את השינוי המיוחל. אין ויכוח על כך שאתם יכולים להמשיך לחיות את החייכם שלכם כפי שחיים אותם עד היום. יחד עם זאת, אם עצם העובדה שהחסמים שלכם גורמים לכך שתוותרו על חוויות ועל הפוטנציאל שלכם, זה לא באמת כדאי. מגיע גם לכם, כפי שעשו אחרים, לחיות, להעז ולמלא את החיים שלכם בחוויות בדיוק כפי שתמיד רציתם. לכן, אם ייעוץ אישי לחיים יכול לסייע, מובן שכדאי יהיה לנסות זאת. 

החשיבות של עבודה עם אשת מקצוע מובילה 

אם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שיש היום הרבה מאוד יועצות אישיות שיכולות לעזור לכם. מצד שני, זה ברור שאימון אישי לחיים זה עניין מאוד אינדיבידואלי. כדי להצליח לדבר ברצינות ומכל הלב עם מישהי שאתם לא מכירים, היא צריכה לעורר אצלכם תחושה של אמון. לכן ברור מדוע אתם תוהים במי כדאי לכם לבחור ואיזו אשת מקצוע באמת תתאים לכם. אימון אישי זה משהו שכדאי לעשות רק עם מישהי שיש לה ניסיון, כמה שיותר המלצות וידע. אומנם זה נכון שהאימון צריך לשים אתכם בחזית והוא צריך להתאים לסיפור החיים האישי שלכם, אך הוא חייב להיות גם מקצועי. לכן רצוי לבדוק שאתם בוחרים היבט עם מי לעבור חוויה כזאת. אם תהיתם למי אימון אישי יכול להתאים, כדאי שתדעו שהתשובה היא: לכל אחד. כלומר, אתם לא חייבים לסבול מבעיה ספציפית ואתם לא צריכים להרגיש קושי יותר גדול מאחרים. אתם לא חייבים לקום מאיזושהי טראומה, כי לפעמים דווקא החיים עצמם הם אלה שמציבים לנו את הקושי. לפעמים דווקא העובדה שכל יום נראה כמו היום שחלף זה מה שגורם לכך שנרגיש תקועים. לכן זה לא משנה מה מוביל אתכם למחשבה על כך, כי מה שבטוח זה שאם חשבתם על אימון אישי, כדאי שתעשו זאת, ויפה שעה אחת קודם. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים