חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השרשראות היקרות והמפורסמות בעולם

 

שרשראות נחשבות לתכשיט פופולארי מאוד וישנם עיצובים שונים ורבים של שרשראות, החל מכאלה בסגנון אתני ועד שרשראות עדינות העשויות חומרים יקרים כמו זהב ומשובצות ביהלומים. השרשראות היקרות ביותר בעולם מגיעות למחירים של 7, 8 ואפילו 9 ספרות! כמה דוגמאות לשרשראות כאלה ולסיפור שמאחוריהן

 

כשאנה קרנינה ושאנל נפגשים

השחקנית קיירה נייטלי כיכבה בסרט אנה קרנינה שצולם ב 2012 ונחשבה במשך שנים לפנים של שאנל. לכן לא מפתיע שכשחיפשו ליין תכשיטים לסרט, החברה הראשונה שעליה חשבה נייטלי היא כמובן שאנל. כך נוצר ליין שלם של תכשיטים הכולל שרשראות, עגילים ועוד, כשהשיא הוא שרשרת רב שכבתית שבמרכזה שני פרחים גדולים עשויים מיהלומים- יהלום גדול במרכז ויהלומים קטנים המרכיבים את עלי הכותרת ולאורך השרשרת ישנם יהלומים בצורת עלים וניצני פרחים, ללא ספק שרשרת שהוסיפה הרבה מאוד למראה הדמות הראשית בסרט.

רוסיה, ישראל ואפריקה בשרשרת לאחת

זו שרשרת חוצת יבשות שכאמור יש לה קשר גם לישראל. זאת באמצעות האדם אשר הציע שרשרת יהלום מרשימה זו למכירה: לב לבייב, הבעלים של חברת אפריקה- ישראל. את השרשרת הוא הציע למכירה תמורת 10 מיליון דולר. את היהלום המרכזי בשרשרת הוא מצא באחד המכרות שלו. זהו יהלום צהוב ענק במשקל 77.12 קראט. יהלום זה הוא בצורת מעוין ונמצא במרכז השרשרת, והוא מונח במרכזה של מחרוזת המורכבת גם היא מיהלומים שקופים קטנים.

אם אין לחם תאכלו יהלומים

המשפט המפורסם של מארי אנטואנט "אם אין לחם תאכלו עוגות" הוא אחד הסמלים הבולטים לחיי הנהנתנות שלה וחיבתה העמוקה לאורח חיים מפואר ומלכותי. לכן לא מפתיע ששרשרת יהלומים בשווי של כמעט 4 מיליון דולר נקראת שרשרת מארי אנטואנט. שרשרת זו היא רב שכבתית ומורכבת כולה מיהלומים שקופים קטנים משובצים בפלטינה. ישנו יהלום תחתון וגדול שכמו מושך הכל כלפי מטה. במרכז ישנם שלושה יהלומים גדולים הממוקמים זה מתחת לזה, שניים צהובים ואחד ורוד. משקל כל היהלומים הקטנים הוא מעל 180 קראט.

אם כבר לטבוע -  לפחות עם  לב האוקיינוס...

תכשיט מפורסם מן הסרט טיטאניק בכיכובם של קייט ווינסלט וליאונרדו די קפריו נקרא לב האוקיינוס. זו שרשרת יהלום שבמרכזה יהלום כחול גדול בצורת לב ומוקף יהלומים לבנים. למעשה השרשרת המקורית לא היתה יקרה כ"כ (באופן יחסי...), אך בעקבות שרשרת זו יצרו שרשראות דומות בשווי גדול בהרבה. אחת מהן שיצרו אספרי וגאראד היתה עשויה מאבן ספיר ומוקפת יהלומים במשקל 30 קראט כל אחד והיא נמכרה ב 2.2 מיליון דולר. היתה אפילו גרסה יקרה עוד  יותר של הארי ווינסטון שנמכרה תמורת 20 מיליון דולר! 

לפרוח עם הרבה מורשת

השרשרת הנחשבת ליצירת אמנות של ממש וגם היקרה ביותר נקראת בתרגום חופשי "מורשת בפריחה"  heritage in bloom) A)  בגלל היהלום המרכזי שבה הנקרא Cullinan Heritage. את התכשיט- יצירת אמנות הזאת עיצב אמן סיני בשם וואלאס צ’אן לבקשת מותג תכשיטים מוכר מהונג קונג בשם צ’או טאי פוק. והיא מוערכת בכ 200 מליון דולר! היא מורכבת מיהלומים בגדלים שונים, כאשר היהלום הגדול ביותר משקלו הוא כ 507 קראט. זו שרשרת דו שכבתית כשבכל שכבה ישנו הרכב יהלומים ואבני ירקן שיוצר צורת פרח ישנם גם פרפרים משובצי יהלומים. השרשרת מורכבת כ"כ עד שניתן לענוד אותה ב 27 דרכים שונות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים