חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך משפרים את המכירות בחנות?

 

כל בעל עסק יודע שאם הוא לא ישקיע בשיווק ופרסום, הרי שלא יגיעו אליו לקוחות. מה שכן, חשוב לדעת שלפני שמתחילים לשפוך כסף על קמפיינים שיווקים, אפשר גם להשתמש במספר טריקים שניתן לבצע וכך להגדיל את המכירות בחנות. אז איך עושים זאת בהצלחה? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה...

 

שיפור נראות החנות

החנות היא כרטיס הביקור של העסק. במידה והחנות תהיה מטופחת וגם מושקעת, לא רק שיכנסו אליה יותר לקוחות, אלא תהיה הגדרה ברורה לאיזה לקוחות החנות פונה. אפשר לשפר את נראות החנות באמצעות הדברים האלה:

חלון הראווה של החנות - באמצעותו אפשר לספר סיפור. יותר מזה, אפשר גם לצור עולם שלם וכך להזמין את הלקוחות להיכנס לחנות.

מתקני תצוגה - כיום, יש המון מתקני תצוגה ואין ספק שהם הדבר החם בעולם השיווק.
באמצעות מתקני תצוגה, אפשר להפעיל את הלקוחות ולצור תקשורת פעילה יותר.

שינויים עדכניים בתצוגה - במידה ואתם רוצים שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים וגם ימשיכו לפקוד את החנות, מומלץ שהתצוגה תתעדכן לעיתים תכופות. השינויים יכולים לבוא לידי ביטוי על ידי הוספת תמונות, הסרת פריטים מוצגים והחלפתם בפריטים אחרים ועוד.

שיפור נקודות המכירה שיש בחנות

לא חשוב אם יש לכם חנות קטנה או גדולה, החלל של החנות מהווה שטח פרסום לכל דבר.
אפשר לנצל אותו כמו שצריך וכך גם להגדיל את היקפי המכירות וגם להגדיל את נפח הלקוחות הפוקדים את החנות. יש לשפר את נראות החנות בחללים הפנימיים באמצעות אלה:

מבצעים משתנים - אפשר להציג מבצעים על הקירות בחנות. כך אפשר לשפר לא רק את הנראות, אלא גם את ההיצע ללקוחות. כמו כן, אפשר גם להציב שלטים מעניינים וצבעוניים שימשכו את העין ובהם להציע מבצעים על מוצרים שונים.

ארגון החנות - צריך להיות סדר וארגון בחנות, מה שכן אפשר גם לגוון ולשים כל מיני מוצרים לפני הקופות. כך אפשר לצור עניין אצל הלקוחות וגם רצון להתחדש.

שירות וקשר פעיל עם הלקוחות

אפשר לברר מאיפה הגיעו הלקוחות לחנות, אפשר גם להשאיר טופס למילוי חוות דעת על החנות, אפשר לתת כרטיס ביקור של החנות בכל קניה, אפשר לפתוח מועדון חברים ולהציע ללקוחות להצטרף ועוד.

מיתוג מוצרי החנות

מומלץ למתג את הפריטים בחנות ומה הכוונה? אפשר למתג את הקולבים באמצעות צביעה מיוחדת או אפילו מדבקות. אפשר גם למתג את תאי ההלבשה על פי צבעי הלוגו של החנות וכמובן אפשר גם להשתמש בשלטים שיוצבו ברחבי החנות.

תוספות לחנות ומוצרים משלימים

כאשר בונים אסטרטגיה שיווקית חכמה, אפשר להגדיל משמעותית את הקניה של הלקוחות. לדוגמה, אם תוסיפו מכונות שתייה קלה או מכונות משחק, הרי שאתם תמשכו לחנות גם לקוחות שלא תכננו לקנות בה מוצרים. כך גם לגבי מכונות המשחק, הילדים יוכלו לשחק וההורים יוכלו לחפש בנחת את כל המוצרים שהם צריכים.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים