חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מעקות בטיחות – זה בטוח בשבילכם

 

המוצר החשוב ביתר הוא מעקה בטיחות. מעקות בטיחות ומאז ומעולם היו החוצץ במרפסות בין הבחוץ, לבפנים, שמונע מכם מליפול חלילה או למעוד. מעקות אלו גם מותקנים כמובן בחצרות, גגות ומדרגות ויש להם אלמנט חשוב ביותר, עליהם להיות עמידים מספיק כדי לשאת משקלים מסוימים ועליהם גם להיות מותאמים לתקנים ספציפיים

 

המוצר החשוב ביתר הוא מעקה בטיחות. מעקות בטיחות ומאז ומעולם היו החוצץ במרפסות בין הבחוץ, לבפנים, שמונע מכם מליפול חלילה או למעוד. מעקות אלו גם מותקנים כמובן בחצרות, גגות ומדרגות ויש להם אלמנט חשוב ביותר, עליהם להיות עמידים מספיק כדי לשאת משקלים מסוימים ועליהם גם להיות מותאמים לתקנים ספציפיים. ישנם כל מיני סוגים של מעקות המאפשרים להעניק תחושת בטחון ומפיגים חשש גדול של מעידה ונפילות, ואפשר גם כיום להתאים אותם ברמה העיצובית. כך שהם גם דקורטיביים, ולא רק אלמנט בטיחותי. 

מעקות בטיחות – תמיד למענכם

כשאתם מחליטים על מעקות בטיחות חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים שיהוו לכם שיקול בחירה מושכל:

  • על המעקה להיות מחוספס, על מנת שיהיה קל לאחוז בו ולא להחליק. 
  • וודאו כי המעקה הוא על פי תקני הבטיחות המתאימים ובהתאם לגובה הדיירים בבית. עליו לעמוד בתקנים חמורים במיוחד. 
  • לחומרי הגלם יש תפקיד מאד חשוב. יש להקפיד על מעקה העשוי מחומרי גלם עמידים בפני האקלים הישראלי, כאלו שלא נוצרים עליהם קורוזיה או חלודה בשל גשמים, וכאלו שלא דוהים או נהרסים בשל שמש חזקה. 
  • אפשר ואף רצוי לעצב מעקות מזכיכות לבטיחות וגם גדרות אלומיניום בהתאם לעיצוב הבית ולשלב אותם באופן מופלא והרמוני באווירת הבית הנעימה והפסטורלית. 

 

מעקות בטיחות מזכוכית – איך לבחור את אנשי המקצוע הנכונים?

התקנת מעקה היא פעולה שמבצעים בבתים ומשרדים בהם יש מדרגות, מרפסות, גגות וגם בחצרות בהם ישנן גדרות אלומיניום המונעות כניסת זרים אל החצר, ואף שומרות על הפרטיות. 

כשאנחנו בוחרים את אנשי המקצוע שיתקינו לנו אותם מעקה מזכוכית ובטיחות חשוב לקחת בחשבון המלצות, ביקורות, חוות דעת ובכלל, כל מה שיגרום לנו להבין שאלו אנשי המקצוע שבידיים שלהם אנחנו נרגיש מספיק בטוחים. 

אנחנו יכולים כמובן להסתמך גם על חוות דעת וביקורות של חברים, קולגות ומשפחה. ועל המלצות חמות. אך כיום ישנן גם פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות קבלת חוות דעת אותנטית ואף מוודאות שחוות הדעת הללו הן תקינות ואמיתיות. 

כי כשאנחנו מדברים על אנשי מקצוע שעוסקים בהתקנת מוצרים שהבטיחות והאיכות חייבים להיות הדבר הראשון החשוב ביותר בהם, אנחנו חייבים לבחור נכון. חברה מקצועית ובעלת נסיון ואף וותק ראתה כמעט את כל סוגי ההתקנות, את כל סוגי המעקות, ויכולה גם לפתור סיטואציות שימנעו עגמת נפש עתידית זו או אחרת. 

כמו גם, חברה ברמה גבוהה תדע גם לעצב את אותם מעקות או גדרות שהזמנתם על מנת שאלו ישתלבו באופן הרמוני בעיצוב הבית הכללי כך שבטיחות, ודקורטיביות תהיינה מנת חלקכם ותוכלו ליהנות ממגוון האופציות שיש למוצר האיכותי כמו מעקות בטיחות זכוכיח או גדר אלומיניום לתת לכם. 

גם בטיחות, גם איכות, וגם ליווי מהרגע הראשון, ועד לרגעים שאחרי עוד בתקופת אחריות, שאלות ותמיכה. 

אופק מעקות אלומיניום הוא מפעל ייצור מוביל בתחום מעקות זכוכית למרפסות, פרגולות אלומיניום, פרגולות, מסתורי כביסה, פתרונות הצללה שונים, חיפוי קיר, וגדרות מאלומיניום. חברת אופק מעקות אלומיניום פועלת מעל עשר שנים בכל רחבי הארץ ומעניקה שירות אדיב, מקצועי ובליווי אישי. התקשרו כבר עכשיו לייעוץ, ותנו לנו לגרום לכם להרגיש בטוחים בתהליך איתנו. 

קרדית צילום: ofekmaakot

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים