חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מהי הלוואה חוץ בנקאית ואיך לוקחים אותה?

 

כל מי שאי פעם היה צריך לבקש הלוואה, היה פונה כנתיב ראשוני לבנק. רוב האנשים ניגשים לסניף הבנק בו מתנהל החשבון, הם יושבים מול פקיד הבנק ומבקשים את הכסף אותו הם צריכים למטרות שונות, עוברים בירוקרטיה ארוכה בהתאם לגובה ההלוואה שאותה הם מבקשים ובמקרים רבים הם צריכים להמתין מספר ימים לאישור הבנק להלוואה

 

כל מי שאי פעם היה צריך לבקש הלוואה, היה פונה כנתיב ראשוני לבנק. רוב האנשים ניגשים לסניף הבנק בו מתנהל החשבון, הם יושבים מול פקיד הבנק ומבקשים את הכסף אותו הם צריכים למטרות שונות, עוברים בירוקרטיה ארוכה בהתאם לגובה ההלוואה שאותה הם מבקשים ובמקרים רבים הם צריכים להמתין מספר ימים לאישור הבנק להלוואה. היום הדברים שונים בהרבה, רבים היום פונים לבקשת הלוואה חוץ בנקאית מחברות ביטוח שונות שמאפשרות הלוואות בסכומים שונים או שניתן גם לבקש הלוואה מהבנקים האחרים גם אם לא מתנהל חשבון הבנק שלנו בהם. 

נושא ההלוואות נשמע לרבים כמו שיח בסינית, רבים אינם מבינים את כל הסעיפים עליהם הם מתבקשים לחתום מול הבנק שלהם, הם אינם קוראים את כל השורות הקטנות וישנם מצבים בהם פקיד הבנק יכול להתמהמה עם התשובה ולהציב קשיים רבים מול הלקוח וישנם מצבים שישנה תחושה שהפקיד מחיש על המבקש על מנת לסגור עסקה בהקדם האפשרי. הודות לתחרות הגדולה בין הבנקים השונים ובנוסף לכך הצטרפו גם גופי מימון חוץ בנקאיים ניתן לקבל הלוואות באופן מהיר הרבה יותר, מגוון יותר ועם סכומים גמישים יותר. 

מהי הלוואה חוץ בנקאית ומי נותן אותה? 

בעבר היה נהוג לחשוב כי גופי מימון חוץ בנקאיים הם למעשה גופים מפוקפקים ולא בטוח לקחת מהם הלוואה ובכלל להתעסק איתם. היום כבר רבים יודעים כי גופי מימון בנקאיים הם חברות ביטוח וחברות אחרות שקיבלו אישור לנושא והן מלוות סכומים רבים לאנשים המבקשים בכך בתהליך פשוט הרבה יותר מהבנקים ומהיר יותר במקרים רבים. 

הבירוקרטיה המורכבת מול הבנקים יצרה עם השנים פנייה חדה של מלווים רבים לכיוון הגופים החוץ בנקאיים. אותם גופים חוץ בנקאיים מהווים תחרות איתנה מול הבנקים השונים שגם ככה אלו נלחמים זה בזה על מנת לשמור כל לקוח ולמעשה עם הוספת האפשרות שלנו לקחת הלוואה מגופי מימון חוץ בנקאיים אנחנו יכולים להשיג תנאי הלוואה נוחים יותר וטובים יותר עבורנו. 

איך זה עובד? 

כאשר לוקחים הלוואה חוץ בנקאית, אנחנו לא חייבים להודיע למלווה מהי הסיבה שאנחנו מבקשים את ההלוואה. זה יכול להיות כי אנחנו רוצים לטוס לחופשה חלומית עם כל המשפחה וזה יכול להיות כי אנחנו רוצים לארגן את החתונה שלנו כמו שתמיד חלמנו עליה או מכל סיבה אחרת. בשאלון פשוט ומהיר ניתן למלא את הסכום שאנחנו רוצים להלוות, בלחיצת כפתור אחת להעביר את הבקשה ותוך זמן קצר נקבל אישור או סירוב לבקשה שלנו. ישנם מקרים בהם אם אנחנו מפרטים מהי סיבת הלוואה אנחנו יכולים לזרז את הבקשה אך במרבית המקרים אין כל צורך בפרטים הללו. בנוסף, בהלוואות חוץ בנקאיות אנחנו לא צריכים להביא ערבים שיהוו גב ביטחון עבור החברה וזאת בשונה מהבנקים שמבקשים גם על סכומים של כמה עשרות אלפי שקלים ערבים להחזר ההלוואה. 

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים