חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור מחשב נייד לצורך עבודה ולימודים? 

 

מחשב נייד מהווה ציוד שימושי ונדרש, באין ספור מצבים. בין היתר, זה יכול להיות פתרון אידיאלי לצרכי עבודה ולצרכי לימודים. אולם לאור כמות המותגים והדגמים, יש צורך בכללי עזר שיעזרו לכם לבחור את הפתרון הנכון ביותר

 

מחשב נייד מהווה ציוד שימושי ונדרש, באין ספור מצבים. בין היתר, זה יכול להיות פתרון אידיאלי לצרכי עבודה ולצרכי לימודים. אולם לאור כמות המותגים והדגמים, יש צורך בכללי עזר שיעזרו לכם לבחור את הפתרון הנכון ביותר. 

רמת הניידות הנדרשת 

הקריטריון הראשון שיוכל לעזור לכם לבחור את המחשב הנייד לטובת עבודה או לצרכי לימודים, זה הניידות. חשבו עד כמה אתם באמת צריכים את המחשב נוח לנשיאה, קל ודק. לפני שאתם מחליטים אם מחשב נייד dell i7 יתאים לכם או אולי מותג אסוס או מחשב של מותג אחר, ענו על שאלה זו. אך חשוב לשים לב לנקודה המרכזית, ככל שמחשב נייד יהיה קל יותר, כך לרוב הוא יהיה מצויד במסך מוקטן. אם הנוחות של המסך חשובה לכם יותר, כדאי להתפשר על המשקל ולבחור על פי גודל המסך. רוב המשתמשים שבעי רצון ממחשבים עם מסך בגודל עד 13 אינץ’ אולם אם אתם עוסקים בתחומי עיצוב גרפי או בהייטק, אין ספק שמחשב גדול יותר מזה יהיה בחירה מוצלחת. 

רזולוציה וסוללה 

רמת הרזולוציה השתפרה פלאים, אפילו אצל המחשבים המוזלים יחסית. לצרכי לימודים, לרוב אפשר להסתפק ברזולוציה הממוצעת, שהיא כאמור טובה למדי. אלא אם כן מדובר בלימודים של עיצוב גרפי או בדומה לזה. אם העבודה מחייבת גם היא עיסוק בנושאים של עיצוב, עריכה וכדומה, כדאי להעדיף מחשב בעל רזולוציה משופרת. ובנוסף, צריך להביא בחשבון את ביצועי הסוללה. ככל שאתם צפויים להשתמש במחשב רחוק מהמשרד או מהבית, כך כדאי לקחת מחשב בעל סוללה שמספקת יותר שעות עבודה ברצף. לגבי אחסון וכוננים קשיחים, די סטנדרטי לבחור כיום את הכוננים בטכנולוגיה היותר יקרה SSD. פערי המחיר לא מאוד גדולים. מבחינת נפח, 250 GB יספיקו עבור מרבית המשתמשים. אך חשוב להעיר שלאור מחירי הכוננים הקשיחים, אפשר להשיג יותר, ללא פערי מחיר עצומים. 

כמה זיכרון ראם צריך ואיזה מעבד

איזה מעבד תצטרכו? כאן אין ספק שמגיעה שיקול של ביצועים מול מחיר. מעבדי i3 למשל, יוזילו מאוד את מחיר המחשב. יחד עם זאת, משתמשים רבים יגלו כי כוח העיבוד הזה מעט מוגבל לטעמם. ליישומים הכבדים ביותר, מעבד i7 ואפילו i9 יעשה את העבודה. אך למשתמש הממוצע, i5 או i7 לרוב יספיקו בהחלט.

גם זיכרון RAM הוא אחד הדברים המשפיעים ביותר על ביצועי המחשב. במיוחד הוא נחוץ כאשר רוצים להריץ במחשב כמה וכמה יישומים, בעת ובעונה אחת. מחשבי 4 ג’יגה נחשבים כיום לבסיסיים ביותר. אם התקציב שלכם יאפשר לכם, אין שום סיבה להתפשר על כך וכדאי לפחות מחשב עם 8 GB זיכרון. במידה ומדובר במחשב לצרכי עבודה, עם יישומים כבדים במיוחד שאתם צריכים לעיתים קרובות, אפשר לקחת את הדגמים עם הזיכרון המשודרג אפילו יותר. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים