חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בית המלון שאתם חייבים להכיר

 

מרגישים את השגרה סוגרת עליכם מכל הכיוונים? חייבים חופש כדי להטעין ולמלא מצברים? אין כמו תל אביב, העיר שלא עוצמת עין לרגע, לנופש בלב המדינה כשגולת הכותרת היא חופשה ליד הים. להאזין לרחש הגלים, להשתכשך במים המרעננים, לשחק מטקות על החוף או פשוט לתפוס שלווה על מיטת שיזוף

 

מרגישים את השגרה סוגרת עליכם מכל הכיוונים? חייבים חופש כדי להטעין ולמלא מצברים? אין כמו תל אביב, העיר שלא עוצמת עין לרגע, לנופש בלב המדינה כשגולת הכותרת היא חופשה ליד הים. להאזין לרחש הגלים, להשתכשך במים המרעננים, לשחק מטקות על החוף או פשוט לתפוס שלווה על מיטת שיזוף.
אחת הדרכים המפנקות ליהנות מכל מה שיש לתל אביב להציע לכם ובמיוחד סצנת החוף השוקקת חיים, היא להזמין חדר בבית מלון או דירה מרווחת ונעימה ממנה תוכלו לצאת לבילויים המועדפים ולשוב כדי לנוח עד העונג הבא...
מלון סי הוטל SEA HOTEL הוא מלון דירות נופש מושקע הממוקם בספוט סופר נחשק ממש מול הים בתל אביב, כאשר הטיילת נמתחת לצדו והחופים ממש מולו. זה מלון שיגרום לכם להרגיש בבית בתל אביב אך בשיא הסטייל.

בריכה פרטית מול הים
ל Sea Executive Suites יש את כל מה שחשקה נפשכם בחופשת קיץ חלומית בעיר הגדולה: נתחיל מהדירות שחלקן צופות לים וחלקן לעיר ואלה מוצעות במגוון גדלים וממבחר סוגים.
לבחירתכם חדר קלאסי עם נוף לים התיכון ואם תעדיפו דירות אלה מחולקות לדירת חדר שינה אחד וסלון, דירת שני חדרי שינה וסלון ואם תרצו לשדרג את ההנאה – דירה עם ג’קוזי ונוף לים תענה על מבוקשכם. חשבו על טבילה בג’קוזי המבעבע תוך כדי צפייה בשקיעה מסנוורת לנגד עיניכם!
אבל גולת הכותרת מבין חדרי ודירות המלון היא ללא ספק הסוויטה הנשיאותית, המרחב האידיאלי כאשר רוצים לחגוג ובגדול, בין אם ליל כלולות או יום נישואין או פשוט לחגוג את החיים – זו כוללת בריכה פרטית במרפסת ממש מול הים להנאה עצומה וחופשה בלתי נשכחת.
כל היחידות של סי הוטל מאובזרות היטב בכספת, ארון תלייה, טלוויזיה, מיני מקרר, מיקרוגל, אמצעים להכנת תה/קפה, מכונת נספרסו, מזגן ואפילו ערכת WELCOM BABY אם אתם מגיעים עם התינוק/ת. ברגע שתיכנסו – לא תרצו לצאת.

כל ההנאות במלון אחד
החופשה שלכם בסי הוטל רק החלה בדירה, כשהמלון עצמו מציע שירותים נוספים אשר ינעימו את השהייה שלכם ויסבו לכם הנאה רבה.
כמו למשל, חדר כושר חדיש ומשוכלל למי שרוצה לשמור על שגרת אימונים וסאונה מרגיעה לשחרור מטרדות היום יום בחלל שכולו אדים.
מוזמנים לתצפת על תל אביב מגבוה בגג של המלון המרוצף בדק עץ וכולל מרבצים ונדנדות – המתחם המושלם לבירה צוננת וקריאת ספר! בגג נערכות מעת לעת סדנאות פילאטיס ויוגה להשלמת החוויה.
לסי הוטל גם לובי בסגנון לאונג’ עם נוף לים, ספות נעימות לישיבה ואינטרנט אלחוטי ללא עלות.
כמו כן, שירות ארוחות בוקר לפי בחירה, בין אם תעדיפו לפתוח את הבוקר באופציה הרגילה בניחוח ים תיכוני או תעדיפו אופציה טבעונית או את האלטרנטיבה הצמחונית.
בנוסף לאלה, שירות מדליק במיוחד למי שרוצה להגיע לדירה עם מקרר מלא במסגרתו ימלאו לכם את המקרר בדירה בכל טוב לפי בחירתכם ממבחר חבילות מכולת - בסיסית, משפחתית או טבעונית וללא גלוטן. שיהיה בתיאבון!
לסי הוטל יש גם חדר כביסה והמלון מתאים גם לאירועים מסוגים שונים כמו בת מצווה, הרצאות, מפגשי צוות. אם תרצו תוכלו גם להשכיר אופניים ולחקור את נפלאותיה של תל אביב היפה תוך כדי תנועה. המלון בעל תחזוקה גבוהה ושומר על ניקיון בסטנדרט הגבוה ביותר.
מלון סי הוטל מהווה את נקודת הזינוק שלכם לחיקה המפתיע והמרגש של תל אביב ובסביבתו מגוון מסעדות נחשבות, ברים וכמובן החופים, הטיילת, המועדונים – המקום המושלם לחופשה משגעת בעונה החמה ובכל ימות השנה. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים