חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צביעת בית: עשה זאת בעצמך

 

צביעת בית מהווה ללא ספק דבר שלא מעט אנשים מעוניינים לבצע מדי פעם בפעם. אין ספק שצביעה של הבית מעניקה מראה חדש, רענן ומשודרג לבית. ישנם אנשים אשר אינם מעוניינים לבחור עבור מלאכת הצביעה בבעל מקצוע כלשהו ומעדיפים לבצע את העבודה בעצמם

 

צביעת בית מהווה ללא ספק דבר שלא מעט אנשים מעוניינים לבצע מדי פעם בפעם. אין ספק שצביעה של הבית מעניקה מראה חדש, רענן ומשודרג לבית. ישנם אנשים אשר אינם מעוניינים לבחור עבור מלאכת הצביעה בבעל מקצוע כלשהו ומעדיפים לבצע את העבודה בעצמם. אם גם אתם מעוניינים לצבוע את קירות ביתכם לקראת עונת הקיץ הקרבה, על מנת להעניק לביתכם מראה רענן ונעים, חשוב מאוד שתכינו את ביתכם בצורה הטובה ביותר לקראת הליך הצביעה ותלמדו כיצד לעשות את העבודה בצורה נכונה ומדויקת.

צביעת בית: מה חשוב לדעת טרם ניגשים למלאכה?

הבסיס של צביעת בית באופן עצמאי היא לחשב ראשית כל בצורה מדויקת את כמות הצבע הנדרשת עבור צביעת כלל הקירות של הבית וזאת כדי שלא תבזבזו משאבים. כדאי מראש שתחשבו את השטח של קירות ביתכם ובהתאם לכך, כאשר אתם פונים לחנות לצורך רכישת צבעים איכותיים, תתייעצו עם אנשי המקצוע בחנות אודות סוג הצבע שאתם חפצים בו ובהתאם לכך כמות הצבע הנדרשת לכם מאותו סוג צבע, לצורך צביעת כלל קירות ביתכם.

מעבר לכך, בתהליך צביעת בית יש להיערך בהתאם מראש מבחינת ציוד מתאים. הציוד הנדרש לטובת צביעת הבית הוא בסיסי למדי: רולרים הנדרשים לצורך הצביעה המאסיבית כאשר כדאי מאוד לרכוש גם רולר קטן וגם רולר ארוך יותר. מעבר לכך יש צורך במוט הארכה לרולר אשר יאפשר להשלים צביעה מהרצפה ועד התקרה בצורה הנוחה ביותר. יש לבחור דם במברשות לצורך צביעה של מיקומים שונים המחייבים גם עדינות וגם דיוק כגון: סביב המשקופים, הפינות ועוד. ציוד נוסף שיש צורך בו הוא: מגש לצבע או דלי שלתוכו ניתן לצקת כמה פחיות צבע וגם שפכטל הנדרש לצורך ביצוע תיקונים שונים בקיר. חשוב מאוד להיערך גם עם ניילון שתהיה אפשרות לפרוס על הרצפה על מנת שהיא לא תתלכלך מהצבע. כמובן שיש צורך לרכוש צבעים לצביעת הבית. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי צבעים לרבות צבעים נגד אש שידועים כאיכותיים ובטוחים לשימוש. כמו כן, ניתן למצוא גוונים שונים של צבעים ועל כן עליכם לבחור את הצבעים המדויקים לכם מבחינת הסוג והגוון הדרושים לכם לתהליך הצביעה.

כיצד צובעים את הבית בצורה נכונה?

לאחר שרכשתם את כל הציוד המתאים עבור צביעת בית, עליכם לתכנן את תהליך הצביעה בצורה נכונה. ראשית כל, חשוב מאוד להתחיל לצבוע כל קיר עם צביעה סביב השקעים, המשקופים, בפינות ועוד. את הצביעה המדוברת מבצעים עם מברשת. לאחר מכן יש לעבור עם רולר קצר על הצבע הקיים. בהדרגה יש להתרחק מן האזורים העדינים הללו, להחליף את הרולר הקצר בארוך ולהמשיך לצבוע את כל הקיר. לאחר ההשלמה של השכבה הראשונה יש צורך להמתין כמה שעות עד שהצבע יתייבש ואז לעבור לשכבה השנייה.

אתם כמובן לא חייבים לצבוע את כל הבית ביום וניתן לחלק את העבודה לפי כמות קירות שאתם מעוניינים ויכולים לצבוע בכל יום. עליכם להתקדם לאט לאט בתהליך הצביעה ולצבוע את הקירות בצורה יסודית ואיכותית, על מנת שהתוצאות של תהליך צביעת בית יהיו מושלמות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים