חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה חשוב לדעת על פתרונות הצללה לחלונות?

 

יש משפט שאומר שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. היום, עם פתרונות ההצללה החדשים והמתקדמים אנחנו טוענים בדיוק ההיפך. אפשר וכדאי לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה. איך זה קורה? התשובה בכתבה לפניכם

 

יש משפט שאומר שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
היום, עם פתרונות ההצללה החדשים והמתקדמים אנחנו טוענים בדיוק ההיפך. אפשר וכדאי לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה. איך זה קורה? התשובה בכתבה לפניכם.

פתרונות הצללה לחלונות

החום הישראלי לא משאיר פצועים בשטח

מזג האוויר הישראלי לא משאיר מקום לספקות. משנה לשנה השמש נהיית חזקה יותר ומסוכנת יותר מה שמחייב תשומת לב מיוחדת בכל מקום שבו אנחנו נמצאים להצללה נכונה וטובה. בין אם בבית, ברכב או במשרד- בכל מקום יש לתת את הדעת על פתרונות הצללה טובים ואיכותיים שייתנו מענה הולם לא רק בפן הפונקציונאלי אלא גם ברמה העיצובית.

הגנה נכונה מהשמש

המטרה של פתרונות הצללה לחלונות היא ליצור הצללה נכונה שתגן עלינו בפני קרני השמש. זה כולל הגנה מהקרינה של השמש וגם מהחום, ומכאן החשיבות של הצללה לא רק ברמת הנוחות אלא גם ברמה הבריאותית. אם בעבר נהוג היה להסתפק בוילון כדי ליצור הצללה הרי שהפתרונות החדשים שמביאות החברות המובילות בשוק כמו למשל חברת אוקיי דיל שמתמחה במתן פתרונות הצללה למגוון שימושים לוקחים בחשבון את כמות הקרינה, ייעוד השימוש וצרכים נוספים.

התאמה מרבית

אם בחדר השינה שלנו למשל נעדיף הצללה מלאה, הרי שבמשרד נידרש לרמת הצללה אחרת לגמרי וכך גם ברכב הפרטי. כדי להבטיח איכות ביצוע והצללה מקצועית וטובה, חשוב לבחור חברה מנוסה ומובילה בתחום ההצללות שיכולה לתת מענה דיפרנציאלי לכל סוג ולכל שימוש. חברת אוקיי דיל מעניקה ללקוחותיה פתרונות הצללה שכוללים הגנה בפני קרינה אולטרא סגולית מה שמבטיח שמירה מיטבית על בריאות בני הבית, נוסעי הרכב או עובדי המשרד.

מיגון מושלם

פתרונות ההצללה המתקדמים של חברת אוקיי דיל מעניקים גם הגנה וחיפוי לזכוכית עצמה. כך למשל, הגנה מפני השמש תאפשר גם הגנה בפני התנפצות של הזכוכית בעת אירוע טרור או תאונה ובכך אתם מבטיחים את עצמכם פעמיים וזוכים להגנה כפולה במוצר אחד.

חיסכון בחשמל

הצללה נכונה של הבית מוכחת גם כדבר חסכוני שמאפשר הפחתה משמעותית בצריכת החשמל. זה לא רק מפחית בעלויות אלא גם מפחית את הצורך בשימוש בחשמל מה שמתיישב עם המגמה הירוקה של חיסכון באנרגיה מזהמת. אגב, למי ששואל את עצמו איך אפשר ליהנות מהנוף מהרכב או מחלון הבית, נסביר שפתרונות ההצללה של אוקיי דיל מאפשרים להיות עם ולהרגיש בלי, עם הצללה ובלי שום דבר שחוסם את הנוף. 

אוקיי דיל לא רק פונקציונליות

טרנד חזק שהולך היום עם פתרונות הצללה הוא חיפוי ועיצוב קירות, כחלק ממיתוג העסק או כחלק מעיצוב הבית. מיתוג ועיצוב הקיר על ידי חיפוי יוצרים מראה אלגנטי שיהפוך את המשרד לבעל שיק מעניין ומיוחד. מיתוג קירות נעשה על ידי מדבקות חזקות ואיכותיות במיוחד בשלל עיצובים, מרקמים, טקסטורות. חיפוי הקיר יכול לכלול גם טקסט בעיצוב אישי שלכם, ובכלל באוקיי דיל כבר מזמן הבינו שהלקוח יודע מה הוא רוצה, כך שעם ליווי נכון ומקצועי תוכלו ליצור לעצמכם קיר, חלון או דלת מעוצבים ומוקפדים שייתנו מענה הולם הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה עיצובית. 

פתרונות הצללה לחלונות

קרדיט לתמונה: אוקי דיל

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים