חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הכירו את חברת הצמיגים הצעירה שכובשת את שוק הרכב

 

סביר להניח שהשם ”צמיגי פלקן” כבר הגיע לאוזניים שלכם במהלך השנים האחרונות –תתפלאו לגלות ש”פלקן” היא חברה הקיימת בשוק הרכב בסך הכל 40 שנה

 

סביר להניח שהשם "צמיגי פלקן" כבר הגיע לאוזניים שלכם במהלך השנים האחרונות –תתפלאו לגלות ש"פלקן" היא חברה הקיימת בשוק הרכב בסך הכל 40 שנה. ביחס לחברות וותיקות ומנוסות (בעלות רקע של 60-70 שנה לפחות) "פלקן" הגיחה לעולם בשנת 1983 כחברת בת של יצרנית הגומי המוכרת "סומיטומו" שמקורה ביפן, ורק לפרוטוקול – סומיטומו מדורגת במקום ה-5 בעולם! בתחילת דרכה החלה פלקן לשווק את צמיגיה לשוק היפני בלבד, במהרה היא צברה תאוצה ואהדה בשוק המקומי והחלה לפרוץ את גבולות המדינה. לאחר מספר שנים החלה את צעדיה הראשונים בשוק הרכב הנחשב ביותר בעולם – השוק האמריקני. היא השקיעה סכומי כסף נכבדים בכדי לפלס את דרכה בין מספר מותגים מובילים וידועים והצליחה להתבסס בין המותגים המובילים והמומלצים בשוק.

צמיגיה של חברת "פלקן" זכו למספר הישגים מרשימים:

*בשנת 2008 (כאשר לחברה היו 25 שנות קיום בלבד) "צמיגי פלקן" נבחרו לאחד מבין הדגמים המובילים בסקר שביעות רצון של המגזין האמריקאי הנחשב "American Reports". *צמיגי פלקן הצטיינו בביצועים שלהם בקרב התחרויות של Formula וסדרת ה-American Le Mans. *הטכנולוגיה בעזרתה מיוצרים הצמיגים של חברת פלקן נבחרה לאחת הטכנולוגיות המתקדמות בעולם.

הטכנולוגיה המתקדמת של חברת "פלקן"

בשוק הרכב פלקן ידועה בתור חברה המשקיעה את מרבית משאביה בשיפור הטכנולוגיה שלה לייצור צמיגים, על מנת לייעל כל הזמן את איכות הצמיגים שלה ולהביא אותם לרמות הגבוהות ביותר ולהישגים נוספים.
אחת הטכנולוגיות המזוהות עם החברה היא ה-NEO T01, מדובר בטכניקה חדשנית ומוצלחת במיוחד ביכולת הדיוק שלה. אותה טכנולוגיה נמצאת במעקב וביקורת תמידית על ידי מערך הבקרה המתקדם של החברה שמטרתו לייצר את הצמיג האולטימטיבי לסוגי רכב שונים ומשתנים.

טכנולוגיה ובטיחות

תודות לטכנולוגיה המתקדמת שבה משתמשת חברת "פלקן", היכולת שלה לשפר ולמקסם את רמת הבטיחות של הצמיגים שלה גבוהה משמעותית.

איך הם עושים זאת? 

תודות לייצור פרופיל לא סימטרי על גבי הצמיג, משמע שהחריצים החרוטים על הצמיג ממקומים במיקומים שונים וכוללים תעלה ייעודית לניקוז המים, כך שכל אלו ממקסמים את יכולת האחיזה בכביש ומניעת ההחלקה גם בתנאי כביש או שטח קיצוניים ובמהירויות גבוהות ומשתנות.

היכן ניתן להשיג אותם? ואיך תוכלו למצוא את הצמיג המדויק עבורכם?

כיום קיימות מספר דרכים קלות ופשוטות שלא יצריכו ממכם אפילו לצאת מהבית בכדי למצוא ולהזמין את הצמיג המדויק עבור סוג הרכב שלכם. תוכלו להיעזר במנוע החיפוש המתקדם של אתר "טייר קלאב" המאפשר לחפש אחר הצמיג שאתם צריכים בעזרת סוג הרכב שלכם ושנת הייצור או על פי סוג הצמיג אותו אתם מחפשים, ולערוך השוואת מחירי צמיגים בקלות וביעילות. לאחר מכן יעלו בפניכם אופציות של עשרות הצמיגיות הפרושות ברחבי הארץ בהתאם למיקומכם הגיאוגרפי, משם תוכלו להזמין את הצמיג/ים בלחיצת עכבר לצמיגיה הקרובה אליכם והמשתלמת ביותר.

תוכלו ליהנות ממחיר צמיגים משתלם במיוחד! הכולל טיפול של פירוק, הרכבה ואיזון כחלק מההזמנה.

אז אחרי כל אלו, נאחל לכם נסיעה טובה ובטוחה (צמיגי פלקן כבר יתרמו לכך)!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים