חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות דרום השרון >>

כיצד נבנית תשוקה בין בני זוג

 

האם תשוקה בקשר יכולה להיבנות עם הזמן או שאם היא לא קיימת מהדייט הראשון היא לא תחול לעולם?

 

בתמצות ניתן להשיב לסוגיה הזו כן, ועכשיו בהרחבה...:

משיכה מינית היא דבר שמדענים רבים חקרו וניסו להגיע למסקנות שיתאימו לכולם. לעיתים מתפרסמות בעיתונות הפופולארית מסקנות שטוענות למשל שגברים נמשכים לנשים עם אגן רחב, כי זה מעיד על פוריות האישה וכך זה מפעיל חלק קדמוני במוח שמה שמעניין אותו זה ההמשכיות, ונשים נמשכות לגברים בעלי חזה רחב, כי זה מעיד על כוח ואפשרות להגן על האישה והצאצאים. אני מפקפק בממצאים האלה, כי יש מיליונים שלא עומדים בסטנדרטים האלה ועדיין מוצאים אהבה ונהנים ממיניות. גם עשירים וגם בעלי הכנסה נמוכה מצויים במערכות יחסים ונהנים ממשיכה מינית.

יש טענות שהכל זה כימיה, ולכן הריח הוא הדבר המרכזי שמושך אותנו. מתוך עבודה עם המון זוגות אני יכול לספר לך על שבעקבות משבר בזוגיות עולות טענות של ריח שמפריע לאחד מבני הזוג שלא הפריע קודם לכן. מכאן שהטיעון על כימיה לא תופס או לפחות לא תופס תמיד.

אם משיכה מינית הייתה עניין שקיים או לא קיים מהדייט הראשון, לא הייתה אפשרות לידידויות ארוכות שנים להתפתח לזוגיות שיש בה משיכה. משיכה היא עניין מורכב: עבור אנשים מסויימים חיבור רגשי או ואינטלקטואלי מעורר משיכה מינית. שמעתי מאישה שהייתה באינטראקציה מינית עם גבר: "הוא לא הטיפוס שלי, הוא לא יפה בעיני, אפילו מכוער. אבל משהו בגישה שלו אלי גרם לי להימשך אליו".

מכל זה אני מסיק שתשוקה מינית יכולה להתפתח עם הזמן ותלויה בעניין ורגש שמתלווים לקשר המתפתח.

ישראל (איסי) עובדיה

הדרך לאהבה- תקשורת זוגית רב מימדית

 

יש לכם עוד שאלות לישראל עובדיה טיפול ויעוץ זוגי? כנסו!

הפייסבוק שלי

052-2388423

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים