חיפוש
 
לדף הבית >>     נדלן מקומי >>

עורך דין התחדשות עירונית

 

כל מקרה שבו צריכים סיוע משפטי, יהיה עליכם לאתר את עורך הדין הנכון למקרה שלכם. בין אם יש צורך בסיוע משפטי בדינים כאלו או אחרים, עורך הדין הוא איש המקצוע שילווה אתכם בם בבתי המשפט, אם יש צורך בכך

 

בכל מקרה שבו צריכים סיוע משפטי, יהיה עליכם לאתר את עורך הדין הנכון למקרה שלכם. בין אם יש צורך בסיוע משפטי בדינים כאלו או אחרים, עורך הדין הוא איש המקצוע שילווה אתכם בם בבתי המשפט, אם יש צורך בכך. 

אם אתם מחפשים אחר עורך דין התחדשות עירונית ולא יודעים היכן להתחיל את חיפושיכם, יש לנו מענה בשבילכם. בימינו, כמובן שניתן לאתר שירותים ומוצרים דרך האינטרנט. יחד עם זאת, יהיה חשוב לדעת שאתם בוחרים בצורה נכונה. בסופו של יום, הסיוע המשפטי של עו"ד ישליך רבות על המקרה המשפטי שלכם. בואו נבין דבר או שניים יחדיו, כיצד נבחר את עורך הדין בדיני התחדשות עירונית? ועל מה נשים את הדגשים? הנה כל המידע שצריכים לפני הסתייעות בעו"ד התחדשות עירונית. 

מה שצריך לדעת על עורך דין התחדשות עירונית 

אם בוחנים את סך הבניות החדשות בישראל, מגיעים לכך ש-15% מהבנייה בארץ היא בנייה בתחום של התחדשות עירונית-אורבאנית. וכשמדברים על תהליכי בנייה מורכבים מהסוגים האלו, יש חשיבות רבה לנושא של הסיוע המשפטי. 

לרוב, העוסקים בדבר של התחדשות עירונית מסתייעים בשירותיו של עורך דין נדל"ן. אבל חשוב לזכור, גם בין עורכי הדין שעוסקים בדיני נדל"ן ישנם עורכי דין אשר אינם בקיאים בתחום של התחדשות עירונית. אם כך, אתם למעשה צריכים לנסות לאתר עורך דין נדל"ן עם התמחות בתחומים של התחדשות עירונית-אורבאנית.

במה יעסוק עורך דין התחדשות עירונית? 

עורכי דין אלו יעסקו בכל מה שקשור לזכויות הדיירים בקרקע, לניסוח הסכמי התקשרות בין הצדדים שמעורבים באותו פרויקט בנייה ועוד. מעבר לכך, עורך דין התחדשות עירונית יספק לכם גם סיוע בכל מה שקשור להיבטי התכנון והרישוי. 

אם הפרויקט שלכם ממומן על ידי גורמים כאלו ואחרים, כמובן שיהיה צורך להסתייע בעורך דין הנכון ולעגן את החוזים שלכם בחוק. עורכי דין שעוסקים בהתחדשות עירונית, לרוב גם יעסקו בתחומים של פינוי בינוי. כמו כן, בעזרת הסיוע של עורך דין בתחום זה, תוכלו לעגן בחוק פרויקטים כמו תמ"א 38. 

עסקאות מורכבות מצריכות עוגן משפטי וסיוע משפטי

אין ספק, מאחר שמדובר בעסקאות שנחשבות מאוד ייחודיות ומורכבות בד"כ, דרוש ידע משפטי נרחב כסיוע. הידע המשפטי של עורך הדין משלב מספר תחומי עיסוק, כמו כן הוא נמנה על מתן הדגשים לכל עסקה באופן ספציפי ופרטני. 

הסיוע של עו"ד התחדשות עירונית יהיה מתחילתו של המו"מ בקשר עם הדירה הקיימת ועד לרישום של הזכויות בחוק, בלשכת רישום המקרקעין בטאבו (של הדירה החדשה בפרויקט). אם אתם צריכים סיוע משפטי של עורך דין התחדשות אורבנית, אנחנו בהחלט ממליצים לקבלו. בשורה התחתונה, כדאי שכל פעולה שלכם תהיה מעוגנת בחוק ותוך הליווי המשפטי הנדרש.  

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים