חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שרציתם לדעת על עיצוב גינה

 

בעלי גינות פרטיות רבות לא תמיד מעריכים את מה שיש להם, ובמקום לטפח את הגינה שלהם, הם  מזניחים אותה. עיצוב גינה פרטית אמנם נראה מורכב בהתחלה, אבל ברגע שתיכנסו לעניינים, תטפחו לעצמכם על המצח ותגידו ”איך לא חשבנו על זה קודם?”

 

בעלי גינות פרטיות רבות לא תמיד מעריכים את מה שיש להם, ובמקום לטפח את הגינה שלהם, הם  מזניחים אותה. עיצוב גינה פרטית אמנם נראה מורכב בהתחלה, אבל ברגע שתיכנסו לעניינים, תטפחו לעצמכם על המצח ותגידו "איך לא חשבנו על זה קודם?". כי לכל גינה פרטית יש פוטנציאל להיראות יפה ומעוצבת, אתם רק צריכים למצוא אותו. וכל היופי בעיצוב גינה הוא שאתם יכולים להפליג עם הדמיון ולעצב את הגינה לפי טעמכם האישי. 

מה אנחנו צריכים לשאול את עצמנו כאשר באים לעצב גינה?

עיצוב גינה מושלמת וייחודית תלוי הרבה בכם. לפני שאתם עומדים לעצב את הגינה, כדאי שתשאלו את עצמכם כמה דברים:

1. באיזו תדירות אנחנו משתמשים בגינה?

עיצוב גינה מושפע רבות מהשימוש היומיומי שלנו בגינה. יש אנשים ש"חורשים" על הגינה ומנצלים כל זמן פנוי כדי לצאת אליה: המבוגרים שותים כוס תה ויושבים בכיסא נוח והילדים רצים ומשחקים עם הכלב. כאשר השימוש בגינה הוא יום יומי, חשוב שהעיצוב שלה יהיה נעים ונוח, עם פחות פריטי גן, כדי שהילדים לא ייתקלו בהם ולא יפצעו את עצמם. מנגד, ישנם אנשים הנכנסים אל הגינה לעתים רחוקות, ואולי במקרים שבהם הם עורכים ישיבה או מסיבה. במקרה זה, ניתן להכניס לגינה עיצובים בולטים יותר, ריהוט גן וכדומה.

2. מהו התקציב לעיצוב הגינה?

ייתכן שיש לכם רעיון מטורף לעיצוב הגינה הפרטית שלכם, אבל האם יש לכם את כל התקציב הדרוש? עם זאת, עיצוב גינה מושלמת לא תמיד צריך לעלות כל כך הרבה כסף. אם תשכילו לערוך סדר עדיפויות ולראות מה חשוב לכם יותר בגינה ומה פחות, תגלו שיש לכם את הכסף הדרוש לצורך עיצוב גינה פרטית לפי רוחכם. 

3. אילו עיצובים מיוחדים אתם רוצים להכניס לגינה שלכם?

בימינו קיימים עיצובים שומטי לסתות שיתרמו רבות לגינה וישדרגו אותה. אחד העיצובים הבולטים יותר הוא מזרקה לגינה. מדובר בעיצוב קסום שכל אחד היה רוצה עבור הגינה שלו, עיצוב שימושי אשר מקל על עומס החום בימים החמים וגם תורם לצמיחת הצמחים והעצים. 

לסיכום, עיצוב גינה מושפע רבות מהאפקט הוויזואלי שאתם רוצים להשיג. כדאי להשקיע זמן ומחשבה כדי לבחור את סוג העיצוב הנכון ביותר עבורכם. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים